Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by frankey View Post
    Update: Insuline nu op 10 iu 90 gr dextro enz... Trainen gaat heerlijk alleen schouders klapte na 1 oefening helemaal vol hahah... Had ook 1,5 na zetten ineens beetje raar gevoel zweten als een mongool en trillen, ik direct handje gummy beertjes genomen en dextro en nog paar snoepjes gelijk gebruik van maken hahah Trok na zo veel min weer weg, maar was wel echt helemaal zeik nat!

Sportschool kijkt iedereen wel een beetje raar hahah 101,5 op de weegschaal en zeker begin van de kuur zo 4 a 5 % vet weg... dus vvm gaat goed, nu vreten zodat ik niet in vet daal want moet MASSA OP
    Dextro met 10gram verhogen vriend.
    Dit soort taferelen willen we vermeiden. Je zat te laag in de suiker.
    Dus ga je naar de 100gram na het zetten.

Dan is 2iu toch n flinke stap he, als je dit soort dingen mee maakt.
    Op papier lijkt het zo weinig en in de slin is het ook maar n klein beetje, maar je ziet en weet nu wat het kan doen.
    En nee het is niet goed als je dit soort dingen vaker krijgt, vandaar dat we het tijdelijk weer verhogen.
    Kun je nagaan wat het doet als je geen HGH zou zetten, je had allang vlak gelegen.

Fijn dat je vvm nu gaat stijgen, ik had het vd week al verwacht. Had ik nog geschreven.
    Ja ze zullen best vaker naar je gaan kijken Frank, je word steeds groter en definitie word steeds beter.
    Het zal niet lang gaan duren voor ze je gaan vragen wat jij aan het doen bent, en wat je gebruikt.
    Want laten we eerlijk zijn, dit wat jij gaat beleven willen ze allemaal.

Je zal zelf wel weten met wie je dit kunt delen.
    Maak ze niet te wijs in de slin, zonder enige begeleiding is en blijft het gevaarlijk spul.

Comment

• Franky doet het gwoon. Lees al een tijdje mee erg interessant en leerzaam dit topic!

Btw waarom zoveel zweten bij hypo ?
      Mind is everything.

Comment

• Er zijn twee groepen symptomen. Op de eerste plaats de autonome waarschuwingssymptomen zoals zweten, trillen en een hongergevoel. Deze symptomen ontstaan doordat het centrale zenuwstelsel door een lage bloedglucosespiegel wordt geprikkeld

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Er zijn twee groepen symptomen. Op de eerste plaats de autonome waarschuwingssymptomen zoals zweten, trillen en een hongergevoel. Deze symptomen ontstaan doordat het centrale zenuwstelsel door een lage bloedglucosespiegel wordt geprikkeld
          En de 2e?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• We proberen de suiker tussen de 4,5 en de 9 te houden. Tussen deze grenzen.
            Er is een wezenlijk verschil in omhoog of omlaag gaan bij de grenzen.
            Let op, er zijn mensen die de glucose (bloedsuiker) op 20 hebben en er nog steeds niet van merken.

Dus gaat de Glucose 3 punten omhoog, heeft dat weinig tot geen gevolg.
            Maar gaat de suikr van 4,5, 3 punten omlaag dan zit je aan de 1,5 en ja dat is levensgevaarlijk.
            Bij 3,5 mag je al spreken van een te lage bloedsuiker.. Wat je kunt merken (niet iedereen)
            De bloedsuiker word gemeten in mmol/l. Zo moet je ook de punten zien.
            Het te lage gehalte heet een hypoglykemie, het te hoge een hyperglykemie.

Gebruik je insuline dan moet je letten op de volgende verschijnselen, daar deze aangeven dat het te laag staat
            • honger
            • zweten
            • hartkloppingen
            • gapen
            • duizeligheid
            • verwardheid
            • beven
            • rusteloosheid
            • tintelingen in handen, voeten of lippen
            • wazig of dubbelzien
            • hoofdpijn
            • een wisselend humeur

Bij deze weet je dan ook dat je lager zit dan 3,5 mmol/l.
            Dus moet je dit zo snel mogelijk aanvullen. Daarna eet je ook nog iets met Kh die wat langer duren en trager zijn dan de snelle dextro. Dit om het verval tegen te gaan.

IK weet dat je jezelf behoorlijk klote voelt als het stevig te laag staat. Waarbij shaken (trillen als n oud wijf en zweten het meeste voorkomen.
            Gelukkig is er dan nog niets aan de hand, het is een waarschuwing die je lichaam afgeeft. Dat je snel iets moet innemen.
            Toch is het beter om dit niet meer voor te laten komen. We willen niet in n coma geraken.

Maar gelukkig is Frankey er op voorbereid, hij heeft de dextro binnen handbereik.
            Heb je die n keer niet of je bent het vergeten, flikker je gewoon tafelsuiker in n glas water. Of je neemt kinderlimo Ranja doet het ook prima in geval van nood. En dan klap je er ook nog n mars of zo achteraan (nood).

Comment

• Originally posted by rainman View Post
              En de 2e?
              lol niet eens gezien dat ik maar de helft had gekopieerd

Er zijn twee groepen symptomen. Op de eerste plaats de autonome waarschuwingssymptomen zoals zweten, trillen en een hongergevoel. Deze symptomen ontstaan doordat het centrale zenuwstelsel door een lage bloedglucosespiegel wordt geprikkeld. Die symptomen hebben een waarschuwingsfunctie. Als een persoon die symptomen voelt en daar de juiste conclusie aan verbindt – hetzij iets eten dan wel iets drinken – dan is dat een mooi beschermingsmechanisme. De tweede groep symptomen zijn de neuroglycopene symptomen; symptomen die het gevolg zijn van een tekort aan glucose in de hersenen. Deze symptomen zijn hoofdpijn, wazig zien en concentratiestoornissen. De hersenen functioneren niet meer optimaal en patiënten kunnen dus niet meer adequaat reageren. Ze voelen misschien wel de symptomen, maar kunnen hier geen conclusies meer aan verbinden.'

Comment

• Niet om het 1 of ander, maar er lezen ook anderen mee.
                Vandaar dat ik er niet al te diep op wil ingaan, voor het geval er opeens een newbi opstaat die denkt het ook maar eens te gaan proberen. Net als met de andere middelen die ze grijpen als smarties.

Sorry Rainman, ik wil het allemaal wel uitleggen en vertellen, maar de stap word als snel te klein.
                Ik denk zelfs dat het al iets te ver gaat in de uitleg.
                Ik blijf dan ook zeggen dat het zelf aankloten met slin een gevaarlijke bezigheid is als noob.
                Ik denk dat je me wel begrijpt?
                De enkele die er mee bezig wil gaan, kan ik evt wel begelijden. Maar liever niet, daar het ook voor mij wat risico inhoud. Zeker als de voeding niet helemaal klopt en de trainingen n beetje verwaarloosd worden.

Het lezen bij anderen heeft ook niet altijd zin, hou altijd rekening met dat het n virtueel gebeuren is.
                Ze kunnen wel zoveel zeggen, maar doen ze het ook zo?
                Ik zeg alleen maar, PAS OP.

Comment

• Nog n klein stukje dan.
                  Nu we weten dat hoger minder snel schade toebrengt dan te laag. Zou je zeggen waarom gooi je het dan niet nog hoger? Heel simpel eigenlijk, omdat de slin een opslaghormoon is. Te hoog in de suiker zal later weer resulteren in te veel aankomen in bf.
                  We houden het op tussen de 4,5 en de 9 mmol/l... Normale waarden dus.

Comment

• Och knulletje, als jij het niet vertelt aan mij, ga ik wel op zoek naar een andere bron van informatie voordat ik ga spuiten.

Metaforisch uiteraard, maar je snapt neem ik aan wel de gedachtegang die zo iemand erop na kan houden.

Zelf vind ik het in ieder geval interessante materie, maar als jij een objectieve uitleg geeft over wat er allemaal mis kan gaan, wat ertegen te doen is, etc. Dan is het niet jouw verantwoordelijk wanneer er "noobs" insuline gaan spuiten?
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Persoonlijk zou ik er ook nooit aan beginnen, maar ik vind het wel interessant om alle voor-en nadelen te weten.
                      De voordelen worden door Frankey al beschreven(die goed weet waar hij mee bezig is),maar de nadelen en sides zijn inderdaad zeker net zo belangrijk om te noemen!
                      Zeker als 1 of andere beginner het ook in zijn hoofd haalt om er zelfs maar aan te denken om er ooit mee te beginnen.

Het lijkt er dan alleen al snel op dat een log 'vervuild'wordt door ook negatieve kanten te belichten van bepaalde aas, maar ik denk dat het er wel bij hoort op een openbaar forum aangezien niet iedereen er even 'verstandig'mee omgaat als Frankey.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Juist goed beschrijven das het beste, ipv logs waar alleen de resultaten en niet de gevaren staan.

Comment

• Scoobydoo en Rainman, jullie hebben allebij gelijk.
                          Het negatieve mag zeker belicht worden.

En ja Frankey weet echt wel waar hij mee bezig is, dat is hem ook op het hart gedrukt.
                          Het hele gebeuren kost klauwen met geld, het zou heel erg zijn als je daar niet het max uit kunt halen.
                          Ook in verband met de tijd en energie die je er in moet steken. Het is geen normaal kuurtje.

Comment

• Zo heerlijk dagje sauna met de vrouw geweest, waren we aan toe zeg ! Snel nog even in de gym geknalt en 10 iu slin met 100 gr dextro en genoeg mee genomen in de auto mocht het mis gaan! Alles ging weer toppie!

Precies vertel ook als het even anders gaat dan alleen maar goed, anders hebt je ook niks aan een log he !
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Zo vandaag na 6 dagen trainen rust dag.... ook wel even aan toe! Train wel zo 1 spiergroep per keer en dan bicep of tricep en pak benen 2 keer pw zo ie zo... Zijn niet klein ofzo maar boven kant is gewoon te groot geworden laatste jaar hahah :P

Morgen weer benen pakken heb er zin in en insuline ging vandaag weer goed!

Alleen weet niet wat er met mijn honger gebeurd is, kan ik nu onbeperkt vreten krijg ik echt alles facking slecht naar binnen....Ga bijna de deca de schuld geven, want nu aardig wat soorten gepakt en nooit last van gehad! Moet wel zeggen dan ik ook veel naar de wc moet, dus lichtelijke buikgriep kan ook wel oorzaak zijn... Vandaag ging het al stukkie beter gelukkig!

102,5 op de weegschaal
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Word tijd om je topic titel te veranderen beest!

lekker bezig
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X