Ik voel de voel, maar doorzetten kerel, veel slechter kan je het niet treffen, dus kom je hier doorheen dan kom je later ook "overal" door.
NickP's log
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostIk voel de voel, maar doorzetten kerel, veel slechter kan je het niet treffen, dus kom je hier doorheen dan kom je later ook "overal" door.
Het is ook meer dat het lichamelijk wat tegenzit en het mentaal dan helemaal de verkeerde kant opgaat..
Originally posted by skillful058 View PostWat voel je dan precies in je lies wat zo hinderlijk is?
Comment
-
Training vandaag ook weer bagger, schouder begint weer te fucken. Gelukkig niet zo boos als gister, wel iets kunnen doen:
Bench press:
10 x stang, 10 x 30
4 x ? x 45 - voelde goed
Incline flyes:
1 x max x 9,5
2 x max x 7 - overgegaan weer op 7, voelt gewoon beter en voelt veiliger voor mijn schouder.
Pendlay row en one arm row niet gedaan, schouder begon op 1 of andere manier te steken qua pijn. Eigenlijk nog niet eerder zo gevoeld. Bepaalde spieren doen pijn als je er op drukt en precies die ene spier belemmerd mij tijdens het trainen.
CGBP:
3 x max x 35 - geen tijd meer
Bicep curl:
3 x max x 25,5 - geen tijd
Zeer matige training dus, borst wel lekker aangepakt en armen redelijk..
Comment
-
wat had jij precies aan je schouder? bij mij is het er zaterdag ook redelijk goed in geknakt bij unracke van cgbp
voelt vooral 's ochtends (omdat ik snachts vanzelf op die schouder draai) echt zwaar klote. Durf nu echt totaal geen press/pull oefeningen te doen, echt bye bye rug en borst oefeningenHuidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Aah klote man..
Het is vast niet hetzelfde, ik heb het gekregen door een verkeerde beweging bij handbal. Ribben zijn scheef gaan staan, spieren pastten zich daar op aan en is scheef vast 'gegroeid'. Fysio kwam er helemaal niet achter (dus andere fysio gezocht) en die heeft t recht gezet. Veel spieren zijn nu nog slap en reageren niet meer goed wanneer ze dat wel zouden moeten doen etc. etc.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostEen soort van stekende pijn wanneer ik mijn been naar buiten draai, en tijdens de squat als ik op mijn laagste punt zit een gevoel van totaal geen kracht in mijn lies waardoor de beweging scheef wordt gemaakt en alles uit verhouding wordt gedaan.
Zoals jij het beschrijft lijkt het op een peesonsteking. Je spieren kunnen ook "vol" met afvalstoffen zitten doordat je geen goede cooling-down doet of er zijn ook andere redenen. Een pees is iets waar weinig bloed doorheen stroomt en dus krijg je snel gedoe daarmee.
Wat doe je eraan? De spier/pees masseren "naar het hart toe" zodat de bloedsomloop in je pees/spier wordt bevorderd. Verder kun je tijgerbalsum (succes met de plek heheh) op de spier/pees smeren voor je gaat slapen, ook dit zorgt ervoor dat er bloed naar de pees/spier toe gaat. Zorg dat je je lies twee weken totale rust gunt en daarna langzaam om de pijn heen trainen (d.m.v aangepast gewicht e.d.; voor het aansterken) en stretchen.
Ik zeg niet dat deze dingen werken voor jou, maar voor me kennis hebben ze dezelfde soort symptomen weten te genezenthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Als er een sport blessure gevoelig is dan is het handbal wel.. Heel veel mensen denken dat het een ''gay'' sport is, maar als er in een sport harde klappen vallen, dan is het wel bij handbal. Nog maar te zwijgen over de knie blessures die je kan oplopen tijdens een training en of wedstrijd..
Blessures zijn echt kut man. Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent kerel!Go beyond yourself.
Comment
-
Nick! Fijn dat het weer wat beter met je gaat qua trainingen, vooral niet te hard van stapel lopen!
Wat betreft je lies: Strekken van tevoren en ook op non trainingsdagen. Zo ging het bij mij in ieder geval weg.
Keep it up!1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by skillful058 View PostKennis van me had dit ook:
Zoals jij het beschrijft lijkt het op een peesonsteking. Je spieren kunnen ook "vol" met afvalstoffen zitten doordat je geen goede cooling-down doet of er zijn ook andere redenen. Een pees is iets waar weinig bloed doorheen stroomt en dus krijg je snel gedoe daarmee.
Wat doe je eraan? De spier/pees masseren "naar het hart toe" zodat de bloedsomloop in je pees/spier wordt bevorderd. Verder kun je tijgerbalsum (succes met de plek heheh) op de spier/pees smeren voor je gaat slapen, ook dit zorgt ervoor dat er bloed naar de pees/spier toe gaat. Zorg dat je je lies twee weken totale rust gunt en daarna langzaam om de pijn heen trainen (d.m.v aangepast gewicht e.d.; voor het aansterken) en stretchen.
Ik zeg niet dat deze dingen werken voor jou, maar voor me kennis hebben ze dezelfde soort symptomen weten te genezen
Tijgerbalsem op deze plek is echt kut ja haha maar dat masseren zal ik meenemen.
Originally posted by Fitt God View PostAls er een sport blessure gevoelig is dan is het handbal wel.. Heel veel mensen denken dat het een ''gay'' sport is, maar als er in een sport harde klappen vallen, dan is het wel bij handbal. Nog maar te zwijgen over de knie blessures die je kan oplopen tijdens een training en of wedstrijd..
Blessures zijn echt kut man. Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent kerel!
Originally posted by RobinVM View PostHad ook last van mn lies tijdens het squaten en dl'en .....
Oorzaak te zwaar, niet goed opwarmen, bad form.
hoop dat je hier wat aan hebt xxx
Originally posted by Chrizzlybear View PostNick! Fijn dat het weer wat beter met je gaat qua trainingen, vooral niet te hard van stapel lopen!
Wat betreft je lies: Strekken van tevoren en ook op non trainingsdagen. Zo ging het bij mij in ieder geval weg.
Keep it up!
Originally posted by GespierdeMug View PostWhats up met de hoge reps Nick? Je wilt toch sterker worden?
Comment
-
Upperbody:
Bench press:
10 x 35
1 x 15 x 45
1 x 11 x 45
2 x ? x 45 - alle setjes waren paused, laatste 2 niet geteld maar gewoon op gevoel
superset
Incline flyes:
4 x max x 7 - voelt nog steeds lekker met dit gewicht.. Dusja dan houd ik het zo
Pendlay row:
10 x 30 - paused
4 x 12 x 40 - proberen even bovenin vast te houden.
Dumbbell row:
4 x max x 14,5 - zo ver mogelijk omhoog trekken zodat de middenrug ook zijn werk doet.
CGBP:
4 x max x 35 - paused, laatste 1/2/3 reps wat sneller want paused wil dan niet meer
Bicep curl:
4 x max x 25,5 - voelt nog steeds lekker
Dumbbell shrugs:
3 x max x 22 - laatste reps cheat met benen om hem omhoog te wippen, voelt het daarna lekker verzuurd want anders krijg ik ze niet meer omhoog
Lekkere training dus, bench voelt goed (in tegenstelling tot vorige training)
Comment
-
Upperbody:
bench press - paused
10 x 35
1 x 12 x 47,5
2 x 9 x 47,5
1 x 8 x 47,5 + 3 x 47,5 - even 30 seconden pauze, voelde niet goed genoeg
ss
Incline flys:
4 x max x 7 - volgende keer weer terug naar 9,5, zit nu wel snor
Pendlay row:
10 x 30 - paused
4 x 12 x 42,5 - volgende keer zo houden, of naar 4 x 10 en dan 45 ofzo, was erg lastig..
One arm dumbbell row:
4 x max x 14,5 - volgende keer verhogen naar 17, techniek gaat steeds beter hier. Voel lats goed werken en span ze hard aan tijdens de oefening.
Military press: DEZE WAS WEL WAT SPANNEND, eerste keer......
10/15 x 10
3 x 8 x 25 - damn, zwaar zeg haha echt 1 van de eerste keren dat ik mijn schouders gericht getraind heb (met 1 oefening dan) in maaaaanden tijd... en ik train nog maar maaaanden dus dat zegt wat..
Close grip bench press - paused
4 x max x 30
Bicep curl:
4 x max x 25,5 - volgende keer verhogen naar 28, voelt heeeerlijk. Voer hem nu zo uit dat ze echt op ontploffen staan als ik klaar ben.
Over het algemeen wel lekker getraind, alleen voelde schouder soms steken dus goed opgelet en voorzichtig gedaan waar nodig. Tijdens military press gelukkig totaal geen last van schouder gehad
Comment
-
Zoals misschien al is opgevallen ontlast ik mijn lies zoveel mogelijk door even een paar weken/1 maand rust te nemen van de benentraining. Ja dat vind ik zelf nogal kut maar wil echt niet pijn in mijn lies door trainen.
UB training:
Bench press paused:
10 x 30 - paused
4 x ? x 47,5 - niet geteld maar ging volgens mij slechter dan vorige week. MMC liet het afweten en borst zat niet zo vol als voorheen, zonde.
ss
Incline flyes - bankje een standje hoger gezet, bevalt goed
4 x max x 9,5 - weer verhoogd met 2,5. Deze keer voelde het wel lekker dus tevreden
Pendlay row:
10 x 30
4 x 10 x 42,5 - goed letten op aanspannen van lats, en beide armen op dezelfde manier omhoog trekken. Door schouder wil het nog wel eens scheef trekken dus opperste concentratie is vereist.
One arm dumbbell row:
4 x 10 x 17 - aanspannen gaat nog steeds goed
Military press:
10 x 10
2 x 8 x 25
2 x 7 x 25 - laatste 2 sets laatste rep wou niet, tot 2 x toe helaas. Maar wel extra set gedaan tov vorige training dus wel redelijk tevreden. Geen last van schouder
CGBP paused:
4 x max x 35 - flink vol, top.
Bicep curl:4 x max x 28 - verhoogd met 2,5. Voelde goed en zaten lekker vol, volgende week zelfde gewicht houden.
Al met al wel een redelijk geslaagde training dus. Begon met de bench wat ontevreden dus dacht dat de training tegen zou vallen maarja, its all in the mind dus gewoon knopje om en doorgaan met de rest.
Even 2 foto's van rug laten schieten, vergelijkingsfoto's met dezelfde pose als vorige keer maak ik eind mei (einde bulk) en dan in juni tot half juli ff cutten. Is mijn eerste cut dus trek er 6 weken voor uit, doel is ook maar om 2 á 3 % te verliezen. Gaat mij ook niet om het procent trouwens maar hoe het er uitziet. Mocht ik maar 1% kwijt zijn in 6 weken cutten dan weet ik dus dat wat ik gedaan heb niet goed is. Maar als ik dan tevreden ben met het resultaat: dan maakt mij het aantal procenten weer niks uit..
Lekker duidelijk verwoord, jezus wat slecht. Hier dus even 2 foto's van mijn rug.
Lichtinval was wat vaag
2e foto, even andere positie zodat het licht van achteren kwam ipv de zijkant:
Rechts lijkt groter, zal dus ook wel kloppen. MMC met links is minder dan met rechts, hoogstwaarschijnlijk doordat ik rechtshandig ben en links mijn blessure is dus die laat het soms wat afweten. Ik houd me nu nog niet bezig met het rechttrekken van spiergroepen, eerst massa. Volgend jaar misschien meer gericht trainen, maar denk dat hier nog wel 2 jaar overheen kan, mits ik tevreden blijf dan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment