Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Smaakt eigenlijk ongeveer als biefstuk alleen wat sterker van smaak en veel taaier. Ik kan makkelijk achter elkaar meer dan een halve kg biefstuk op maar dat ga je met kangaroe niet redden, zo'n sterke smaak. Als ik het in de winkel tegenkom zal ik het ook niet meer aanschaffen.
Vandaag tyfus druk opt werk, heb me ongans gelopen. Twee pauzes gemist en dus ook 4 boterhammen met 300g kip
Incline Bench
08x30kg
05x50kg
05x60kg
05x70kg
05x70kg
05x70kg evenaring pr
05x70kg
05x70kg easy vpr
01x80kg (2f ook paar seconden op het dooie punt blijven hangen, eigenlijk dom om te proberen na 5 werksets
Blij mee, stond op een single met 120, nu een tripple met 7kg minder bw
4e rep was een fail kwam los maar rug werd bol, wil alles wel pl approved doen.
CGBP
05x60kg
03x70kg
01x75kg
01x80kg
01x85kg
01x90kg
0Fx95kg fack, ook ongv 5 seconden still op het dode punt blijven hangen)
Januari pak weer eens attempt op 100 doen
comm; rare training, maar aan de andere kant ook weer goed. Nu bunkeren met spaghetti, halve rollade en vanavond nog kwark
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment