Belachelijk sterke benen in verhouding tot de rest joh!!
Sean's Logje
Collapse
X
-
Succes weer kerel! @Milestone, valt weinig over te zeggen, er zijn zoveel verschillende legpresses en andere oefeningen. In de ene sportschool is 150kg al enorm veel, in de andere druk je 200 met gemak weg. Alleen met squatten bijvoorbeeld kun je echt fatsoenlijk vergelijken, daar heb je tenminste niet te maken met katrollen etc..
Comment
-
Vandaag voor het eerst sinds... een maand getraind. Duidelijk degressie is onderhand merkbaar. Ik heb onderhand gelukkig wél mijn draai op de universiteit gevonden, en met 25 uur per week die ik aan school en reizen spendeer, heb ik tijd zat om te trainen. Ook met de vriendin begint het onderhand routine te worden, dus enkel van de liefde leven begint onderhand wel te vervelen. Gelukkig maar, want alleen je vriendin/vrouw als hobby zijnde is iets dat waarschijnlijk maar heel weinig mensen doen.
Enfin, het begint dus weer te kriebelen zoals in de 'oude' dagen, die (ander)half jaar geleden waren. In die tijd had ik een haast onuitputtelijke bron aan motivatie, en het is mijn bedoeling die weer aan te boren. Waarschijnlijk helpt het feit dat ik onderhand weer flink moe wordt van mijn fysiek, die op hetzelfde niveau is als een klein jaar terug. (Da's het nadeel van.... 5 maanden niet of nauwelijks trainen.)
Maargoed, voorlopig wil ik het toch niet te complex maken, omdat de zin me dan over gaat. UD2 wordt het dus toch niet. Dat was teveel gedoe met timings en carbloaden ed, zeker als ik bij mijn vriendin blijf slapen.
Hoe dan wel? 3 á 4x pw fals 4 dagen schema. In het verleden heb ik hier een goede progressie mee geboekt, nog stukken beter dan UD2 als het aankomt op het aanzetten van kracht en massa.
Gewichten van vandaag:
BP: 5x5x65kg
MP: 3x6-8x32,5kg
IBP: 2x8x40kg, daarna 8x30kg
Ondanks dat ik lichtere gewichten heb gepakt voelden mijn armen als gelei, iets wat me deed denken aan toen ik net begon met trainen. Zoiets als wanneer je een slapende arm hebt, waar totaal geen kracht meer achter zit, ondanks dat je je volledig focust op het bewegen. Hopelijk gaat dit net als in de begindagen heel snel over, en kan ik binnen een maandje weer mijn volwaardige 12 reps maken op de assists, met het liefste iets meer gewicht.
Dieet:
Relatief weinig carbs: 200 op niet-traindagen, 275 op traindagen
Vetten: 125g oid per dag
Eiwitten zijn aan de hoge kant met 275 resp 250 gram, maar dit kwam zo uit nadat ik klaar was met het fabriceren van een voedingsschema.
Doelen: lichtjes aankomen: 0,5 á 1kg per maand. Ik wil mijn gewichten zsm in de buurt van mijn oude niveau hebben. (Dus een BP van 5x5x80kg en een DL van 1x140kg) Dat ik voorlopig niet droger wordt, neem ik voor lief. Mijn vriendin vindt het niet erg en wat de rest denkt zal me worst wezen - als er al kennissen zijn die mij half naakt zien.
(Proficiat, je bent bijna op het einde van mijn verhaal gekomen. Ik had niet gedacht dat het je wat interesseerde.)
En het allerbelangrijkste: mijn lol terugvinden in trainen, hoewel ik ervanuit ga dat dat wel in orde komt. Het is niet te strikt allemaal, gewoon een beetje de basisprincipes van bodybuilding/powerlifting. Ik weet dat ik vorig jaar rond deze periode hetzelfde te werk ben gegaan, met bijna dezelfde stats. Destijds ging het hard vooruit op deze manier, dus ik verwacht dat dat nu zeker het geval is door de rebound-effecten.
Tot slot nog één reden waarom ik dit doe: Een vriend van me staat nu in de finale van de limburgse modellen, en ik heb gezegd dat dat niet moeilijk is, en ik het ook kan, puur om hem te kloten. Nu moet ik dat natuurlijk ook waar maken. (Schijnt trouwens ook goed te verdienen, en ik ben altijd in voor wat extra geld. Als het geen slavenarbeid is zoals supermarktmedewerker ofzo.)Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Welkom terug pik.
Wordt tijd dat we weer eens samen een traininkje pakken.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Mooi dat je het op de rails hebt pik. Succes! En uiteindelijk blijven de basics gewoon de basics he, niet te ingewikkeld en goed resultaat.
Wat doe je aan studie?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostMooi dat je het op de rails hebt pik. Succes! En uiteindelijk blijven de basics gewoon de basics he, niet te ingewikkeld en goed resultaat.
Wat doe je aan studie?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Zojuist benen getraind. Belangrijkste stat is 5x5x80kg squat. Het kon misschien iets zwaarder, maar omdat ik het niet meer gewend ben zal ik morgen toch scheef lopen vanwege de spierpijn.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Systeembeheerd is pittig inderdaad. Zeker omdat er een enorme verscheidenheid aan programma's bestaat. Overigens is ook dit maar zo ingewikkeld als je zelf wilt, maar jou kennende gaat mbo daar niet toereikend voor zijn.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostSysteembeheerd is pittig inderdaad. Zeker omdat er een enorme verscheidenheid aan programma's bestaat. Overigens is ook dit maar zo ingewikkeld als je zelf wilt, maar jou kennende gaat mbo daar niet toereikend voor zijn.
Maargoed, ik kwam nog even noteren dat ik dus afgelopen benentraining de SLDL had overgeslagen wegens rugpijn. Ik heb namelijk de afgelopen maanden (kort nadat ik gestópt was met trainen) last van mijn rug: Iets wat zeker niet de eerste keer is. Dus naar de fysio gegaan, die mijn 5e lendenwervel en 12e borstwervel los heeft kunnen maken. Aangezien ik de dag erna alweer benen/rugtraining had, was dit natuurlijk niet helemaal voorbij. Doortrainen was een optie, maar omdat ik liever eerst heb dat de wervelkolom gewend is aan de nieuwe belasting, sloeg ik deze oefening lekker over omdat het nog pijnlijk was. Woensdag komt mijn DL-dag eraan, en ik zal eens kijken hoe het dan gaat.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Training van vandaag: 2e borst/schoudertraining van de week.
BP: 5x5x65kg Itt vorige keer werd ik nu niet bijna verpletterd in mijn allerlaatste rep. Het ging dus beter.
MP: 3x8-12x 27,5kg Iets minder gewicht, maar wél een stuk meer reps.
IBP: 2x8-12x 40kg. Deze keer kon ik 4 reps meer doen op elke set
En nog wat oninteressante oefeningen.
Oftewel, een zeer nette training. Zeker omdat ik de afgelopen dagen óveral spierpijn had, en mijn borst nog niet helemaal was bijgetrokken van de vorige training. (Welke 5 dagen terug was, lol) Als deze lijn zich komende weken/maanden voortzet, ben ik mijn lichaam zeer dankbaar.
Ondertussen natuurlijk lekker vreten voor nog beter herstel en opbouw van spiermassa. Ik had me een aantal dagen geleden gewogen, en was 82,5kg. Op mijn 'top' woog ik 84,5kg en had ik denk ik een %-punt of 2 minder bf. Eens kijken of ik weer voor oud op nieuw weer op dat punt zit, of in ieder geval iets vergelijkbaars. (Bijvoorbeeld ietsjes zwaarder zonder bf daling.)
Woensdag zoals al eerder vermeld rug/ietsjes benen-dag.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
5x5x90kg DL
3x8-10x90kg SLDL
3x8-10x60kg pulldown
belangrijkste 3 oefeningen van vandaag.
Rug is weer de oude. 10kg meer op de SLDL gedaan dan afgelopen vrijdag, en ook een paar reps meer eruit geperst. Dit allemaal zonder rugpijn, dus dat zit weer snor.
Voorlopig ga ik proberen die koers wbt trainen en eten aan te houden. Niet te obsessief, en volgens mij gaat terugkrabbelen wel vrij vlot op deze manier.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -