Karwan's Super Duper IF+IIFYM log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi topic met de foto's van je meals en de manier hoe je het brengt man ! Ben echt benieuwd hoe het gaat

Comment

• Waar blijft die benchpress filmpje nou?
      keep the focus going!

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
        Mooi topic met de foto's van je meals en de manier hoe je het brengt man ! Ben echt benieuwd hoe het gaat
        thx !
        Originally posted by xBrian View Post
        Waar blijft die benchpress filmpje nou?
        zou ik willen posten maar was niemand om me te filmen lolz.
        ik ga hem morgen gwn random doen tijdens mijn rug training als me spierpijn meevalt maar ik ga het zoiezo posten ook al fail ik
        Lost all i got

Comment

• Karwan je vette waren geen 100 vandaag:P, XD

Maar goede training verder.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            Karwan je vette waren geen 100 vandaag:P, XD

Maar goede training verder.
            mhuah jawel zeker meer dan gisteren rond de 90-100.
            dat zeker heb meer olijf olie gebruikt tijden eten .
            amandelen ge upt en in de + in eieren 4stuks.
            toen ik die 4 at d8 ik wel effe haha talel (no homo )
            \\
            maar even over die choco kellogs ding.
            volgensmij is het niet zo zeer slecht .
            80 %volkoren jong
            en iets van 30gram suikers per 100gram
            Lost all i got

Comment

• Heb je nou al Ben & Jerry's gegeten?

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                Heb je nou al Ben & Jerry's gegeten?
                nope had teveel anderen lekkeren meals haha
                welk BJ raad je me aan ?
                Lost all i got

Comment

• haha zolang al geen junk meer gegeten maar Chunky Monkey klinkt goed

banaan, chocolade en walnoten

en gewoon mee-eten met thuis he

Comment

• karwan, zoals jij het stelt zou je dus met 4 shakes en 100ml olijfolie aan je macro's kunnen komen en de rest aanvullen met crap?? (het zal niet precies kloppen maar ik hoop dat je weet wat ik bedoel..)

Comment

• Originally posted by Demandi View Post
                      karwan, zoals jij het stelt zou je dus met 4 shakes en 100ml olijfolie aan je macro's kunnen komen en de rest aanvullen met crap?? (het zal niet precies kloppen maar ik hoop dat je weet wat ik bedoel..)
                      als 4shakes mijn 240 gram eiwit en minimaal 45gram vetten brengt jaa
                      lees dit maar even door IIFYM - What does it mean? - Bodybuilding.com Forums

haha@ vir is goed ik ga die smaak halen
                      Lost all i got

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
                        als 4shakes mijn 240 gram eiwit en minimaal 45gram vetten brengt jaa
                        lees dit maar even door IIFYM - What does it mean? - Bodybuilding.com Forums

haha@ vir is goed ik ga die smaak halen
                        ik heb er al wel eens wat over gelezen, maar kan er met mijn kop niet echt bij dat je daar op zou kunnen leven vandaar
                        al klopt is het principe natuurlijk vrij logisch, er klopt iets niet..:P

Comment

• Originally posted by Demandi View Post
                          ik heb er al wel eens wat over gelezen, maar kan er met mijn kop niet echt bij dat je daar op zou kunnen leven vandaar
                          al klopt is het principe natuurlijk vrij logisch, er klopt iets niet..:P
                          dat dacht ik ook eerst maar nu ik het doe geen progress verschil gain nogsteeds het zelfde het is just kcal in en kcal out .
                          kcal is kcal er kan niet iets zijn waardoor je opeens dikker word.
                          oke je mist mischien de vezels mineralen maar tog je kan er niet dikker worden vrij logisch tog
                          Lost all i got

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
                            dat dacht ik ook eerst maar nu ik het doe geen progress verschil gain nogsteeds het zelfde het is just kcal in en kcal out .
                            kcal is kcal er kan niet iets zijn waardoor je opeens dikker word.
                            oke je mist mischien de vezels mineralen maar tog je kan er niet dikker worden vrij logisch tog
                            het is niet waar wat je zegt de ene kcal is wel degelijk de ander niet.

als jij bijvoorbeeld niet traint en rustig op de bank zit,
                            stel de een neemt 50gram koolydraten uit snoep en de ander 50 uit havermout.
                            de gene die het uit snoep haalt zal de koolydraten veel sneller omzetten in vet inplaats van het gebruik om het tot glycogeen te maken in je spieren.
                            omdat er bij de eerste persoon veel sneller veel meer suiker in het bloed komt dan bij de tweede die een geleidelijke afgifte heeft.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                              het is niet waar wat je zegt de ene kcal is wel degelijk de ander niet.

als jij bijvoorbeeld niet traint en rustig op de bank zit,
                              stel de een neemt 50gram koolydraten uit snoep en de ander 50 uit havermout.
                              de gene die het uit snoep haalt zal de koolydraten veel sneller omzetten in vet inplaats van het gebruik om het tot glycogeen te maken in je spieren.
                              omdat er bij de eerste persoon veel sneller veel meer suiker in het bloed komt dan bij de tweede die een geleidelijke afgifte heeft.
                              Maar toch nemen mensen druivensuiker om je glycogeen aan te vullen?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Maar toch nemen mensen druivensuiker om je glycogeen aan te vullen?
                                ja na de krachttraining!!!!!
                                dat is natuurlijk ff wat anders dan wanneer je op de bank tv kijkt
                                of neem je ook druivensuiker wanneer je om half 11 in de avond tv kijkt
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X