Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jep, het is gebaseerd op Layne Norton zijn PHAT schema.

Hier vind je nog wat info en een link naar Layne Norton zijn schema:
    http://forum.bodynet.nl/1031776-post464.html

en hier mijn schema even overzichtelijk, zijn dus wel wat aanpassen aan gedaan.
    http://forum.bodynet.nl/1036378-post476.html
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
      Jep, het is gebaseerd op Layne Norton zijn PHAT schema.

Tnx.
      Saar ga ik even naar kijken
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Jep, het is gebaseerd op Layne Norton zijn PHAT schema.

Tnx.
        Saar ga ik even naar kijken
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Week 5
          Hyp LB

SQ
          6x3x70
          explosief

Walking DB Lunges
          11x22
          12x22
          12x22
          per been

Leg Curl
          12x35
          10x40
          10x40

Good mornings
          12x45
          12x47,5
          12x47,5

Smith Calf Raises
          20x65
          18x65
          18x65

Cable Side Bends
          20x15
          20x17,5
          20x17,5
          Na iedere set 20x hanging leg raises supersetted
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Vet logje dat ik zeker eens wat vaker in moet kijken. Je schema ziet er wel strak uit, ben je dan alleen niet best veel tijd kwijt door 5x per week te trainen of heb je niet zoveel rust tussen de sets oid?

Las ik nou goed dat je juist darm problemen/obstipatie ondervond als je op 140g vetten zat per dag? Ik dacht juist altijd dat hoe hoger je vetinname des te minder last je zou hebben van obstipatie. Elk lichaam is overigens wel anders, maar ik dacht dat altijd.
            "Straight outta gym"

Comment

• Ja ik ben wel wat tijd kwijt, trainingen duren iets meer dan een uurtje maar ik heb wel wat vrije tijd dus kan het makkelijk inplannen. Op de power dagen neem ik wel voldoende rust tussen de sets, de hypertrophy dagen doe ik vlot alles achter elkaar.

Met mijn darmen heb ik een tijd last gehad, nu gaat het veel beter. En door die enorme hoeveelheid vet had ik net het tegenovergestelde van obstipatie, dus wat je dacht klopt ook in mijn geval.

Comment

Ja ik ben wel wat tijd kwijt, trainingen duren iets meer dan een uurtje maar ik heb wel wat vrije tijd dus kan het makkelijk inplannen. Op de power dagen neem ik wel voldoende rust tussen de sets, de hypertrophy dagen doe ik vlot alles achter elkaar.

Met mijn darmen heb ik een tijd last gehad, nu gaat het veel beter. En door die enorme hoeveelheid vet had ik net het tegenovergestelde van obstipatie, dus wat je dacht klopt ook in mijn geval.
                Ah okay, dat lijkt me heerlijk zeg als je tijd hebt om uitgebreid te kunnen trainen! Mij bij gaat dat momenteel wat minder makkelijk, maar 4x is gewoon haalbaar voor mij in principe.
                Okay, duidelijk.

Haha, tjah als dat voor jou niet werkt dan kan je het beter aanpassen! Ikzelf ben ook nog aan het uitvogelen waar mijn lichaam het beste op reageert om te groeien. Ik ben er nog niet uit of dat nu hoog in carbs of high in fat is..
                "Straight outta gym"

Comment

• Training van gisteren is verplaats naar vandaag, alles schuift een dag op. Gisteren wel een foto gemaakt ter vergelijking met een jaar geleden.

Originally posted by Wasofski View Post
                  21 januari 2012
                  Armen vond ik altijd achterlopen maar begint nu te beteren. Zolang ik geen striae krijg ben ik tevreden.
                  21 januari 2013

Comment

• Echt wel een goed fysiek hoor! Beetje extra zijkant schouders en je kan een aantal mooie poses denk ik zo.

Comment

• zit al flink wat massa opr!
                      van de zomer kleine cut er tegenaan gooien en dan sta je er goed bij

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Echt wel een goed fysiek hoor! Beetje extra zijkant schouders en je kan een aantal mooie poses denk ik zo.
                        Ja mijn zijkant/achterkant van mijn schouders loopt wel wat achter, toch op de voorkant. Front raises heb ik al geschrapt. Hoe denk je dat ik dit het beste aanpak?

Originally posted by maar7en8 View Post
                        zit al flink wat massa opr!
                        van de zomer kleine cut er tegenaan gooien en dan sta je er goed bij
                        Thnx, 5-6 weken UD2 staat er al op de planning.

Comment

• Oeh ja, ik vind side raises zoiezo wel effectief. Je kan wellicht kiezen om side raises met gewicht te doen(klein beetje cheaten voor meer overload) en kabel side raises(strict) in 1 training. Zoiezo groeien zijkant schouders minder snel, dus kan je er makkelijk 2 oefeningen voor pakken.

Comment

• Gewoon meerdere malen per week mp'en + side raises & rear delts als assisstance. Dan komt het vanzelf. Goed fysiek al wat meten je armen?
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Ziet er goed uit.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Oeh ja, ik vind side raises zoiezo wel effectief. Je kan wellicht kiezen om side raises met gewicht te doen(klein beetje cheaten voor meer overload) en kabel side raises(strict) in 1 training. Zoiezo groeien zijkant schouders minder snel, dus kan je er makkelijk 2 oefeningen voor pakken.
                                Ahja das nog wel een idee, ik schrapte de front raises en in de plaats deed ik wat assistance werk bij de cable station voor mijn rotator cuff te verstevigen. Ik ga dit combineren met wat strikte side raises.

Originally posted by wzoet View Post
                                Gewoon meerdere malen per week mp'en + side raises & rear delts als assisstance. Dan komt het vanzelf. Goed fysiek al wat meten je armen?
                                Oke thnx. Op de eerste foto een 35,5cm denk ik. Nu meten ze 37,5cm.

Originally posted by Silk View Post
                                Ziet er goed uit.
                                Thnx Silk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X