Goede bench press man, mooi trainingsschema ook PHAT
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Originally posted by sn1kki View PostIk weet dat jij ook niet al te zwaar bent en daarom even een vraagje. Als je de lat pulldown doet vind je het dan niet moeilijk om in dat stoeltje te komen omdat het gewicht wat je pullt zwaarder is als je eigen gewicht? Dat probleem heb ik en probeer dan altijd me poten helemaal in te klemmen..
Originally posted by kojak View PostGoede bench press man, mooi trainingsschema ook PHAT
Week 2
Power LB
SQ
2x5x50 paused
2x5x70 paused
2x5x80 paused
5x97,5
6x110
Front SQ
5x80
5x85
5x85
Rack Pulls
5x100
5x120
5x130
5x142,5
5x155
Smith Calf Raises
5x135
5x137,5
5x137,5
Training van vandaag ging ook vlot. Er zat misschien nog wat meer in voor de squat, maar heb ik gespaard voor volgende week omdat ik niet te hoog in reps wou lol. Front Squat ging ook lekker.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 2
Hyp Chest & Triceps
Tijd: 50 mins
BP
6x3x65
explosief
DB Press
12x32
8x30
6x30
DB Flys
12x16
12x16
15x16
CGBP
12x60
10x60
8x60
Smith Half Presses
12x22,5
12x22,5
11x25
DB Kickback
12x9
12x10
15x10
Lager in de reps vind ik toch beter op deze oefening hoewel ik liever zou afsluiten met 3x 15-20reps. Triceps stonden wel strak, training ging weer lekker.
En afgesloten met 130 crunches.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Nee 22,5kg in totaal, de baar van de smith reken ik nooit mee. Ik stel die beveiliging zo in dat de baar net op ooghoogte ligt en dan press ik die naar boven en terug. De baar hoef ik nooit in te haken want de beginpositie is op de beveiliging en de oefening voel ik goed in mijn triceps.
Thnx bro, momenteel maar 1x per week kuiten dus dan maar aardig doorduwen!Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 2
Hyp Back & Biceps
Tijd: 45 mins
Pendlay Row
6x3x60
explosief
DB Row
12x38
12x40
13x40
Lat Pulldown
12x65
10x65
20x65
Laatste set een 20 reps met wat ik nrml maar 10 reps meer zou halen. Gelukkig had ik me vastgestrapped en zo kon ik makkelijk paar seconden rust pakken tussen de laatste reps. Een dropset geeft me toch een beter gevoel dan dit.
Batwings
12x12
10x18
10x18
DB Hammer Curl
10x20
10x20
10x20
9x20
10x20
Max 30 seconde rust tussen de sets, was even misselijk en moest echt een raam gaan open zetten. Mijn conditie kilde me maar wel lekkere pomp in men biceps.
&
20x12
20x12
20x12
Bij de crunches was ik te tel kwijt, zal wel rond de 120-130 zijn zoals de laatste trainingen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 2
Hyp Legs & Delts
Tijd: 50 mins
SQ
6x3x77,5
explosief
Standing Leg Curl
12x45
12x45
8x50
Good Mornings
12x60
12x60
12x60
OHP
6x3x40
explosief
DB Side Raises
12x9
10x10
18x8
Bent Over DB Side Raises
12x10
12x10
12x10
Face Pulls
20x45
20x45
20x45Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 3
Power UB
BP
5x50
5x60
5x70
5x80
5x92,5
Pendlays
5x50
5x60
5x70
5x80
5x87,5
OHP
5x30
5x40
5x45
5x52,5
5x60 PP
Lat Pulldown, close grip
5x85
5x90
Cross Body Hammer Curls
5x30
5x36
Teveel druk op mijn polsen om die recht te houden, normaal als het zwaar is doe ik polsbanden aan wat ik nu dus niet had gedaan. Mijn rechtse pols echt overbelast. Hopen dat een paar dagen rust helpt, maar het voelt toch al iets beter dan vlak na de training. De CGBP heb ik ook moeten laten vallen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostTeveel druk op mijn polsen om die recht te houden, normaal als het zwaar is doe ik polsbanden aan wat ik nu dus niet had gedaan. Mijn rechtse pols echt overbelast. Hopen dat een paar dagen rust helpt, maar het voelt toch al iets beter dan vlak na de training. De CGBP heb ik ook moeten laten vallen.
Wat de CGBP betreft, het helpt soms om je handen iets verder uit elkaar te plaatsen. Tot schouderbreedte geldt nog steeds als CGBP en er is veel minde druk op je polsen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ja das zwaar klote zo'n blessures. Ik heb al mijn elleboog, onderrug, knie gehad en nu mijn pols. Ik heb er een windel rond gedaan voor wat extra ondersteuning, maar geen te strakke zodat ik mijn hand nog wat kan bewegen en er wat bloed kan laten doorstromen. De training van vndg heb ik naar morge opgeschoven, benen moet wel lukken, van de rack pulls heb ik geen idee hoe ik de straps zou verdragen. Als ik donderdag kan trainen zal ik eens proberen wat breder mijn handen te plaatsen op de CGBP.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ik heb nog altijd veel last van mijn pols, maar benen training is aardig gelukt.
Week 3
Power LB
SQ
2x5x50 paused
2x5x70 paused
2x5x85 paused
5x100
5x115
Die paused opwarming voelt goed, squat gaat in ieder geval terug beter.
Front SQ
5x80
5x80
5x80
Normaal doe ik olympic grip, nu dus crossed arms moeten doen, was wel weer even wennen.
Rack Pulls
1x100, pijn in pols, gestopt
Smith Calf Raises
5x140
5x140
5x140Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Weinig dat hier valt te loggen. Ik moet mijn pols zeker 3 weken laten rusten, momenteel heb ik er sommige momenten nog last van in het dagelijkse leven maar is al een hoop beter dan vorige week. LB trainingen kan ik nog doen of toch de squat en calf raises.
De training van gisteren ging goed, die paused squats helpen goed bij het verbeteren van mijn squat. Gisteren 3 reps gedaan met mijn vorige 1RM. Hopelijk dat dit nog een tijdje goed gaat en ik eindelijk wat meer in de buurt van mijn deadlift gewicht kom.
SQ
2x5x50 paused
2x5x70 paused
5x87,5
3x95
3x105
3x120
Front SQ (crossed arm grip)
5x80
5x85
5x90
op naar de 100
Smith Calf Raises
5x145
5x145
5x145Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Dat is balen natuurlijk, maar dat komt wel goed. Die crossed grip bij de front squat doe je zeker ook vanwege je pols?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment