Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede bench press man, mooi trainingsschema ook PHAT
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by sn1kki View Post
      Ik weet dat jij ook niet al te zwaar bent en daarom even een vraagje. Als je de lat pulldown doet vind je het dan niet moeilijk om in dat stoeltje te komen omdat het gewicht wat je pullt zwaarder is als je eigen gewicht? Dat probleem heb ik en probeer dan altijd me poten helemaal in te klemmen..
      Ja hehe als ik alleen ben probeer ik ook mijn onderbenen onder de bank te klemmen en dan zo te trekken tot ik met mijn knieën onder de kniesteun kan klemmen. Soms helpt mijn trainingsmaatje de kabel mee naar beneden te trekken om zo de overtollige kilos te compenseren en dan heb ik niet echt een probleem.

Originally posted by kojak View Post
      Goede bench press man, mooi trainingsschema ook PHAT
      Thnx! Enja ik heb het origineel wel wat aangepast en de powerdagen overgenomen van mijn UB/LB schema.

Week 2
      Power LB

SQ
      2x5x50 paused
      2x5x70 paused
      2x5x80 paused
      5x97,5
      6x110

Front SQ
      5x80
      5x85
      5x85

Rack Pulls
      5x100
      5x120
      5x130
      5x142,5
      5x155

Smith Calf Raises
      5x135
      5x137,5
      5x137,5

Training van vandaag ging ook vlot. Er zat misschien nog wat meer in voor de squat, maar heb ik gespaard voor volgende week omdat ik niet te hoog in reps wou lol. Front Squat ging ook lekker.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Week 2
        Hyp Chest & Triceps
        Tijd: 50 mins

BP
        6x3x65
        explosief

DB Press
        12x32
        8x30
        6x30

DB Flys
        12x16
        12x16
        15x16

CGBP
        12x60
        10x60
        8x60

Smith Half Presses
        12x22,5
        12x22,5
        11x25

DB Kickback
        12x9
        12x10
        15x10
        Lager in de reps vind ik toch beter op deze oefening hoewel ik liever zou afsluiten met 3x 15-20reps. Triceps stonden wel strak, training ging weer lekker.

En afgesloten met 130 crunches.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Die half presses, zijn die 22,5 kg per kant?

Mirin je calf raises overigens!

Comment

• Nee 22,5kg in totaal, de baar van de smith reken ik nooit mee. Ik stel die beveiliging zo in dat de baar net op ooghoogte ligt en dan press ik die naar boven en terug. De baar hoef ik nooit in te haken want de beginpositie is op de beveiliging en de oefening voel ik goed in mijn triceps.

Thnx bro, momenteel maar 1x per week kuiten dus dan maar aardig doorduwen!

Comment

• Week 2
              Hyp Back & Biceps
              Tijd: 45 mins

Pendlay Row
              6x3x60
              explosief

DB Row
              12x38
              12x40
              13x40

Lat Pulldown
              12x65
              10x65
              20x65
              Laatste set een 20 reps met wat ik nrml maar 10 reps meer zou halen. Gelukkig had ik me vastgestrapped en zo kon ik makkelijk paar seconden rust pakken tussen de laatste reps. Een dropset geeft me toch een beter gevoel dan dit.

Batwings
              12x12
              10x18
              10x18

DB Hammer Curl
              10x20
              10x20
              10x20
              9x20
              10x20
              Max 30 seconde rust tussen de sets, was even misselijk en moest echt een raam gaan open zetten. Mijn conditie kilde me maar wel lekkere pomp in men biceps.
              &
              20x12
              20x12
              20x12

Bij de crunches was ik te tel kwijt, zal wel rond de 120-130 zijn zoals de laatste trainingen.

Comment

• Week 2
                Hyp Legs & Delts
                Tijd: 50 mins

SQ
                6x3x77,5
                explosief

Standing Leg Curl
                12x45
                12x45
                8x50

Good Mornings
                12x60
                12x60
                12x60

OHP
                6x3x40
                explosief

DB Side Raises
                12x9
                10x10
                18x8

Bent Over DB Side Raises
                12x10
                12x10
                12x10

Face Pulls
                20x45
                20x45
                20x45

Comment

• Week 3
                  Power UB

BP

5x50
                  5x60
                  5x70
                  5x80
                  5x92,5

Pendlays
                  5x50
                  5x60
                  5x70
                  5x80
                  5x87,5

OHP
                  5x30
                  5x40
                  5x45
                  5x52,5
                  5x60 PP

Lat Pulldown, close grip
                  5x85
                  5x90

Cross Body Hammer Curls
                  5x30
                  5x36
                  Teveel druk op mijn polsen om die recht te houden, normaal als het zwaar is doe ik polsbanden aan wat ik nu dus niet had gedaan. Mijn rechtse pols echt overbelast. Hopen dat een paar dagen rust helpt, maar het voelt toch al iets beter dan vlak na de training. De CGBP heb ik ook moeten laten vallen.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                    Teveel druk op mijn polsen om die recht te houden, normaal als het zwaar is doe ik polsbanden aan wat ik nu dus niet had gedaan. Mijn rechtse pols echt overbelast. Hopen dat een paar dagen rust helpt, maar het voelt toch al iets beter dan vlak na de training. De CGBP heb ik ook moeten laten vallen.
                    Ik ken dat maar al te goed, dat heb ik ook een paar keer gehad. Dat kreeg ik door met een rechte stang barbell curls te doen. Overschakelen naar dumbell curls heeft het probleem verholpen. Wanneer ik die uitvoer staan mijn handen een beetje schuin, in een houding die natuurlijk aanvoelt.

Wat de CGBP betreft, het helpt soms om je handen iets verder uit elkaar te plaatsen. Tot schouderbreedte geldt nog steeds als CGBP en er is veel minde druk op je polsen.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Ja das zwaar klote zo'n blessures. Ik heb al mijn elleboog, onderrug, knie gehad en nu mijn pols. Ik heb er een windel rond gedaan voor wat extra ondersteuning, maar geen te strakke zodat ik mijn hand nog wat kan bewegen en er wat bloed kan laten doorstromen. De training van vndg heb ik naar morge opgeschoven, benen moet wel lukken, van de rack pulls heb ik geen idee hoe ik de straps zou verdragen. Als ik donderdag kan trainen zal ik eens proberen wat breder mijn handen te plaatsen op de CGBP.

Comment

• Ik heb nog altijd veel last van mijn pols, maar benen training is aardig gelukt.

Week 3

Power LB

SQ
                        2x5x50 paused
                        2x5x70 paused
                        2x5x85 paused
                        5x100
                        5x115
                        Die paused opwarming voelt goed, squat gaat in ieder geval terug beter.

Front SQ
                        5x80
                        5x80
                        5x80
                        Normaal doe ik olympic grip, nu dus crossed arms moeten doen, was wel weer even wennen.

Rack Pulls
                        1x100, pijn in pols, gestopt

Smith Calf Raises
                        5x140
                        5x140
                        5x140

Comment

• Weinig dat hier valt te loggen. Ik moet mijn pols zeker 3 weken laten rusten, momenteel heb ik er sommige momenten nog last van in het dagelijkse leven maar is al een hoop beter dan vorige week. LB trainingen kan ik nog doen of toch de squat en calf raises.

De training van gisteren ging goed, die paused squats helpen goed bij het verbeteren van mijn squat. Gisteren 3 reps gedaan met mijn vorige 1RM. Hopelijk dat dit nog een tijdje goed gaat en ik eindelijk wat meer in de buurt van mijn deadlift gewicht kom.

SQ
                          2x5x50 paused
                          2x5x70 paused
                          5x87,5
                          3x95
                          3x105
                          3x120

Front SQ (crossed arm grip)
                          5x80
                          5x85
                          5x90
                          op naar de 100

Smith Calf Raises
                          5x145
                          5x145
                          5x145

Comment

• Dat is balen natuurlijk, maar dat komt wel goed. Die crossed grip bij de front squat doe je zeker ook vanwege je pols?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Ja normaal gezien doe ik olympic grip, maar dit heb ik de laatste 2 trainingen niet geprobeerd/gedurfd.

Comment

• Hoe gaat t met je pols?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X