Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe gaan de trainingen son?
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
      hoe gaan de trainingen son?
      Ik kwam uit UD2, vol goede moed, alles uitgepland, carbcyle en trainingen. Ben ik twee dagen bezig en krijg ik buikgriep. Een paar dagen ziek thuis geweest zonder training en deftig voedsel. En dan stillaan wat beginnen dingen te eten als beschuiten om die maagwerking op gang te krijgen.

Men planning heb ik 3 weken opgeschoven en maandag begin ik eraan en zal ik alles terug beginnen loggen. Ik ben wel al 2 weken terug aan het trainen en heb men voeding stilaan opgebouwd. Liever was ik in de winter ziek geweest want net na de cut is echt geen pretje. Kracht en massa zijn toch aanzienlijk gedaald maar het is wat het is. Iedereen krijgt wel ergens wat tegenslagen.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Deel 4 Again

Tijdens mijn cut heb ik niet zo heel uitgebreid gelogd en dit vind ik nu wel een beetje jammer. Ik ben zoals de post hierboven even ziek geweest, maar vanaf morgen begin ik terug deftig met loggen. De trainingen en het deftig eten heb ik wel al hervat.

Dit is het schema. De hypertrophy dagen variëren wel wat aangezien ik iets meer in faillure ga trainen. Soms eens wat reps of een dropset etc extra. Ik kijk niet echt of ik de gewichten en reps van vorige week verbeter maar gewoon dat ik na de training genoeg afgezien heb.

1. POWER UPPER BODY

5x5 Bench Press
        5x5 Pendlay Row
        5x5 Overhead Press
        2x5 Lat pulldown Close grip
        2x5 CA Hammer Curl
        2x5 Close Grip Bench Press

2. POWER LOWER BODY

8x5 Full Squats
        3x5 Front Squats
        5x5 Rack Pulls
        3x5 Smith Calf Raises

3. RUST

4. HYPERTROPHY CHEST - TRICEPS

6x3 Bench Press (Speedset)
        3x8-12 DB Press
        3x8-12 DB Flyes
        3x8-12 Close Grip Bench Press
        3x8-12 Half Presses
        3x15-20 DB Kickback

5. HYPERTROPHY BACK - BICEPS

6x3 Pendlay Row (Speedset)
        3x8-12 DB Row
        3x8-12 Lat Pulldown Wide Grip
        3x8-12 Bat Wings
        5x6-12 DB Hammer Curls
        3x15-20 DB Hammer Curls

6. HYPERTROPHY LEGS - SCHOULDERS

6x3 Squats (Speedset)
        3x8-12 Standing Leg Curl
        3x8-12 Good mornings
        6x3 OHP (Speedsets)
        3x8-12 Lateral Raises
        3x8-12 Bent Over Side Raises
        3x15-20 Face Pulls

7. RUST

VOEDING
        Training: 200E – 500KH – 80V
        Rust: 200E – 150KH – 80V

Meal 1
        Whey
        Oats

Meal 2
        Vis, kip, eieren, kaas
        Rijst
        Olijfolie
        Groenten

Meal 3
        Whey
        Oats

Peri workout
        Dextro/matodextrine (50/50)

Meal 4
        Whey
        Brinta

Meal 5
        Runds, kip, varken
        Rijst, aardappelen
        Cashews
        Groenten

Meal 6
        Casseine
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Toen ik net met trainen begon vond ik jouw log erg interessant aangezien je een goed fysiek had. Dat vind ik nu nog steeds dus ik ga je zeker volgen!

ps: peri workout? hebben we hier met een kenner van de latijnse taal te maken?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Thnx Gus! Ik ga zowizo iedere training terug loggen en als ik zin heb schrijf ik er wel wat commentaar bij of info over mijn dag.

Hehe nee, het enige latijn dat ik ken is Veni Vidi Vici
            Last edited by Wasofski; 03-06-2013, 08:39.

Comment

• Nice ik volg. Welk flink verschil in kcal op je rustdagen. Ga je ook soort van carb cycle toepassen om kwaliteits massa aan te komen, want ik las dat je klaar was met je cut.

Succes!
              "Straight outta gym"

Comment

• Vanwaar die db kickbacks i.p.v. bijvoorbeeld lying extensions?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                  Nice ik volg. Welk flink verschil in kcal op je rustdagen. Ga je ook soort van carb cycle toepassen om kwaliteits massa aan te komen, want ik las dat je klaar was met je cut.

Succes!
                  Ja op de rustdagen valt de dextrose en maaltijd 3 & 4 weg omdat deze dan niet van belang zijn. Mijn carbs van de andere maaltijden halveer ik om een tekort te creëren en in de plaats eet ik wat meer kip etc om de eiwitten van rond mijn training te compenseren.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Vanwaar die db kickbacks i.p.v. bijvoorbeeld lying extensions?
                  Na Robbie zijn reactie een tijd geleden ga ik me wat meer focussen op triceps en schouders. Daarom heb ik in mijn opdeling mijn triceps en schouders ook gesplitst op de hypertrophy dagen. Met de DB kickback kan ik mijn triceps echt goed afmatten op high reps en het lijkt me een goede aanvulling na 2 press oefeningen. Ik ga het een tijdje proberen en anders schakel ik weer over naar de cable variant van de lying extensions.

Originally posted by Dr. Clay Hyght;
                  The close-grip bench press is a great option if you're looking to thicken up your triceps. Not only does this exercise not stimulate the long head well, but you can also use a lot of weight and get some spillover stimulation to your pecs.

Although not as "manly" an exercise, dumbbell kickbacks also hit the medial and lateral heads well while, for the most part, leaving the long head out of the movement.

Before moving on, it's worth noting that the oh-so-popular straight-bar pushdown doesn't seem to hit the medial triceps head very well. So if the back of your upper arm looks more like beef jerky than a slab of beef, leave this exercise alone, Cable Boy!

T NATION | Building Bodybuilder Triceps
                  Ik voer de oefening zo uit:

Originally posted by 3XL View Post
                  Oorspronkelijk gaat de KB, romp schuin t.o. van de vloer, arm uithangen en dan de bovenarm naar achter trekken tot deze horizontaal komt en gelijktijdig explosief (waar denk je dat de kick in kick back vandaan komt) de arm strekken.

Dis is dus een oefening waarbij mbv de achterkantschouder en lats de triceps maximaal belast en maximaal verkort word. Maar deze beweging lijkt in z'n geheel niet op wat ik zie wat tegenwoordig onder de KB verstaan wordt.

Romp horizontaal waardoor de lange kop niet maximaal kan verkorten licht gewicht en vooral niet explosief uitvoeren.
                  Ja dat gaat branden, maar dit branden zegt niets en als je de oefening op die manier doet kan je net zogoed een gewone staand triceps extensie aan een pully doen.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                    Na Robbie zijn reactie een tijd geleden ga ik me wat meer focussen op triceps en schouders. Daarom heb ik in mijn opdeling mijn triceps en schouders ook gesplitst op de hypertrophy dagen. Met de DB kickback kan ik mijn triceps echt goed afmatten op high reps en het lijkt me een goede aanvulling na 2 press oefeningen. Ik ga het een tijdje proberen en anders schakel ik weer over naar de cable variant van de lying extensions.
                    Ik bedoel dan deze variant:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Ja ik wist welke je bedoelde. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik krijg iedere keer pijn in mijn ellebogen (tenniselleboog), zoals bij bv barbell curls. Ik kan ze dus niet in mijn schema zetten, ook niet met EZ bar. In de plaats doe ik dan de cable triceps extensions zoals Rippetoe ze beschrijft waarbij je je ellebogen ook beweegt en dus eerst een schoulder extension doet en afwerkt met triceps extension. Deze cable variant had ik een tijd in mijn schema staan en zet ik er wel weer in als de DB kickbacks niet optimaal zijn.
                      Last edited by Wasofski; 03-06-2013, 15:37.

Comment

• Training van vandaag

Week 1
                        Power UB

BP

5x50
                        5x60
                        5x70
                        5x80
                        3x92,5
                        4de lukte niet, stillaan terug wat opbouwen met reps volgende keer

Pendlays
                        5x50
                        5x60
                        5x70
                        5x80
                        5x85

OHP
                        5x30
                        5x40
                        5x45
                        5x50
                        5x57,5 PP

Lat Pulldown, close grip
                        5x80
                        5x90

CA Hammer Curls
                        5x30
                        5x32

CGBP
                        5x75
                        5x77,5

Comment

• Wat zijn CA Hammer Curls? is dat met cable?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Oeps ik typ het altijd fout omdat ik denk dat het Crossed Arm DB Hammer Curls zijn, maar het moet eigenlijk CB van Cross Body zijn.

Op de powerdagen train ik low reps dus met een hoger gewicht. Bij de Cross Body hou je je DB langs je lichaam zodat het zwaartepunt dichterbij is en je dus minder druk op je onderrug zet ivm met je evenwicht etc. Moest ik geen last hebben van mijn ellebogen bij Barbell Curls, zou ik deze op de powerdays zetten.

https://www.youtube.com/watch?v=g0rzjm2027o

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                              Tijdens mijn cut heb ik niet zo heel uitgebreid gelogd en dit vind ik nu wel een beetje jammer. Ik ben zoals de post hierboven even ziek geweest, maar vanaf morgen begin ik terug deftig met loggen. De trainingen en het deftig eten heb ik wel al hervat.

Dit is het schema. De hypertrophy dagen variëren wel wat aangezien ik iets meer in faillure ga trainen. Soms eens wat reps of een dropset etc extra. Ik kijk niet echt of ik de gewichten en reps van vorige week verbeter maar gewoon dat ik na de training genoeg afgezien heb.

1. POWER UPPER BODY

5x5 Bench Press
                              5x5 Pendlay Row
                              5x5 Overhead Press
                              2x5 Lat pulldown Close grip
                              2x5 CA Hammer Curl
                              2x5 Close Grip Bench Press

2. POWER LOWER BODY

8x5 Full Squats
                              3x5 Front Squats
                              5x5 Rack Pulls
                              3x5 Smith Calf Raises

3. RUST

4. HYPERTROPHY CHEST - TRICEPS

6x3 Bench Press (Speedset)
                              3x8-12 DB Press
                              3x8-12 DB Flyes
                              3x8-12 Close Grip Bench Press
                              3x8-12 Half Presses
                              3x15-20 DB Kickback

5. HYPERTROPHY BACK - BICEPS

6x3 Pendlay Row (Speedset)
                              3x8-12 DB Row
                              3x8-12 Lat Pulldown Wide Grip
                              3x8-12 Bat Wings
                              5x6-12 DB Hammer Curls
                              3x15-20 DB Hammer Curls

6. HYPERTROPHY LEGS - SCHOULDERS

6x3 Squats (Speedset)
                              3x8-12 Standing Leg Curl
                              3x8-12 Good mornings
                              6x3 OHP (Speedsets)
                              3x8-12 Lateral Raises
                              3x8-12 Bent Over Side Raises
                              3x15-20 Face Pulls

7. RUST

VOEDING
                              Training: 200E – 500KH – 80V
                              Rust: 200E – 150KH – 80V

Meal 1
                              Whey
                              Oats

Meal 2
                              Vis, kip, eieren, kaas
                              Rijst
                              Olijfolie
                              Groenten

Meal 3
                              Whey
                              Oats

Peri workout
                              Dextro/matodextrine (50/50)

Meal 4
                              Whey
                              Brinta

Meal 5
                              Runds, kip, varken
                              Rijst, aardappelen
                              Cashews
                              Groenten

Meal 6
                              Casseine
                              Ey Wasofski, lijkt me een leuk schema om te doen. En ben op het moment ook op zoek naar een nieuw schema, ben atm nog bezig met ub/lb. Heb je misschien nog meer informatie met betrekking tot je huidige schema?

Denk dat ik vanavond eens power upperbody ga doen

En goeie krachtstats btw voor 69-70kilo! Weeg 5Kilo minder als jou maar ik kom langzaam in de buurt

Comment

• Originally posted by sn1kki View Post
                                Ey Wasofski, lijkt me een leuk schema om te doen. En ben op het moment ook op zoek naar een nieuw schema, ben atm nog bezig met ub/lb. Heb je misschien nog meer informatie met betrekking tot je huidige schema?

Denk dat ik vanavond eens power upperbody ga doen

En goeie krachtstats btw voor 69-70kilo! Weeg 5Kilo minder als jou maar ik kom langzaam in de buurt
                                Het is gebaseerd op Layne Norton zijn PHAT schema.

Hier vind je het oorsprongkelijke schema en wat extra info:
                                Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.com

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X