hoe gaan de trainingen son?
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Originally posted by kojak View Posthoe gaan de trainingen son?
Men planning heb ik 3 weken opgeschoven en maandag begin ik eraan en zal ik alles terug beginnen loggen. Ik ben wel al 2 weken terug aan het trainen en heb men voeding stilaan opgebouwd. Liever was ik in de winter ziek geweest want net na de cut is echt geen pretje. Kracht en massa zijn toch aanzienlijk gedaald maar het is wat het is. Iedereen krijgt wel ergens wat tegenslagen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Deel 4 Again
Tijdens mijn cut heb ik niet zo heel uitgebreid gelogd en dit vind ik nu wel een beetje jammer. Ik ben zoals de post hierboven even ziek geweest, maar vanaf morgen begin ik terug deftig met loggen. De trainingen en het deftig eten heb ik wel al hervat.
Dit is het schema. De hypertrophy dagen variëren wel wat aangezien ik iets meer in faillure ga trainen. Soms eens wat reps of een dropset etc extra. Ik kijk niet echt of ik de gewichten en reps van vorige week verbeter maar gewoon dat ik na de training genoeg afgezien heb.
1. POWER UPPER BODY
5x5 Bench Press
5x5 Pendlay Row
5x5 Overhead Press
2x5 Lat pulldown Close grip
2x5 CA Hammer Curl
2x5 Close Grip Bench Press
2. POWER LOWER BODY
8x5 Full Squats
3x5 Front Squats
5x5 Rack Pulls
3x5 Smith Calf Raises
3. RUST
4. HYPERTROPHY CHEST - TRICEPS
6x3 Bench Press (Speedset)
3x8-12 DB Press
3x8-12 DB Flyes
3x8-12 Close Grip Bench Press
3x8-12 Half Presses
3x15-20 DB Kickback
5. HYPERTROPHY BACK - BICEPS
6x3 Pendlay Row (Speedset)
3x8-12 DB Row
3x8-12 Lat Pulldown Wide Grip
3x8-12 Bat Wings
5x6-12 DB Hammer Curls
3x15-20 DB Hammer Curls
6. HYPERTROPHY LEGS - SCHOULDERS
6x3 Squats (Speedset)
3x8-12 Standing Leg Curl
3x8-12 Good mornings
6x3 OHP (Speedsets)
3x8-12 Lateral Raises
3x8-12 Bent Over Side Raises
3x15-20 Face Pulls
7. RUST
VOEDING
Training: 200E – 500KH – 80V
Rust: 200E – 150KH – 80V
Meal 1
Whey
Oats
Meal 2
Vis, kip, eieren, kaas
Rijst
Olijfolie
Groenten
Meal 3
Whey
Oats
Peri workout
Dextro/matodextrine (50/50)
Meal 4
Whey
Brinta
Meal 5
Runds, kip, varken
Rijst, aardappelen
Cashews
Groenten
Meal 6
CasseineEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Toen ik net met trainen begon vond ik jouw log erg interessant aangezien je een goed fysiek had. Dat vind ik nu nog steeds dus ik ga je zeker volgen!
ps: peri workout? hebben we hier met een kenner van de latijnse taal te maken?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Thnx Gus! Ik ga zowizo iedere training terug loggen en als ik zin heb schrijf ik er wel wat commentaar bij of info over mijn dag.
Hehe nee, het enige latijn dat ik ken is Veni Vidi ViciLast edited by Wasofski; 03-06-2013, 08:39.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostNice ik volg. Welk flink verschil in kcal op je rustdagen. Ga je ook soort van carb cycle toepassen om kwaliteits massa aan te komen, want ik las dat je klaar was met je cut.
Succes!
Originally posted by inferno_0666 View PostVanwaar die db kickbacks i.p.v. bijvoorbeeld lying extensions?
Originally posted by Dr. Clay Hyght;The close-grip bench press is a great option if you're looking to thicken up your triceps. Not only does this exercise not stimulate the long head well, but you can also use a lot of weight and get some spillover stimulation to your pecs.
Although not as "manly" an exercise, dumbbell kickbacks also hit the medial and lateral heads well while, for the most part, leaving the long head out of the movement.
Before moving on, it's worth noting that the oh-so-popular straight-bar pushdown doesn't seem to hit the medial triceps head very well. So if the back of your upper arm looks more like beef jerky than a slab of beef, leave this exercise alone, Cable Boy!
T NATION | Building Bodybuilder Triceps
Originally posted by 3XL View PostOorspronkelijk gaat de KB, romp schuin t.o. van de vloer, arm uithangen en dan de bovenarm naar achter trekken tot deze horizontaal komt en gelijktijdig explosief (waar denk je dat de kick in kick back vandaan komt) de arm strekken.
Dis is dus een oefening waarbij mbv de achterkantschouder en lats de triceps maximaal belast en maximaal verkort word. Maar deze beweging lijkt in z'n geheel niet op wat ik zie wat tegenwoordig onder de KB verstaan wordt.
Romp horizontaal waardoor de lange kop niet maximaal kan verkorten licht gewicht en vooral niet explosief uitvoeren.
Ja dat gaat branden, maar dit branden zegt niets en als je de oefening op die manier doet kan je net zogoed een gewone staand triceps extensie aan een pully doen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostNa Robbie zijn reactie een tijd geleden ga ik me wat meer focussen op triceps en schouders. Daarom heb ik in mijn opdeling mijn triceps en schouders ook gesplitst op de hypertrophy dagen. Met de DB kickback kan ik mijn triceps echt goed afmatten op high reps en het lijkt me een goede aanvulling na 2 press oefeningen. Ik ga het een tijdje proberen en anders schakel ik weer over naar de cable variant van de lying extensions.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ja ik wist welke je bedoelde. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik krijg iedere keer pijn in mijn ellebogen (tenniselleboog), zoals bij bv barbell curls. Ik kan ze dus niet in mijn schema zetten, ook niet met EZ bar. In de plaats doe ik dan de cable triceps extensions zoals Rippetoe ze beschrijft waarbij je je ellebogen ook beweegt en dus eerst een schoulder extension doet en afwerkt met triceps extension. Deze cable variant had ik een tijd in mijn schema staan en zet ik er wel weer in als de DB kickbacks niet optimaal zijn.Last edited by Wasofski; 03-06-2013, 15:37.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training van vandaag
Week 1
Power UB
BP
5x50
5x60
5x70
5x80
3x92,5
4de lukte niet, stillaan terug wat opbouwen met reps volgende keer
Pendlays
5x50
5x60
5x70
5x80
5x85
OHP
5x30
5x40
5x45
5x50
5x57,5 PP
Lat Pulldown, close grip
5x80
5x90
CA Hammer Curls
5x30
5x32
CGBP
5x75
5x77,5Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Oeps ik typ het altijd fout omdat ik denk dat het Crossed Arm DB Hammer Curls zijn, maar het moet eigenlijk CB van Cross Body zijn.
Op de powerdagen train ik low reps dus met een hoger gewicht. Bij de Cross Body hou je je DB langs je lichaam zodat het zwaartepunt dichterbij is en je dus minder druk op je onderrug zet ivm met je evenwicht etc. Moest ik geen last hebben van mijn ellebogen bij Barbell Curls, zou ik deze op de powerdays zetten.
https://www.youtube.com/watch?v=g0rzjm2027oEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostTijdens mijn cut heb ik niet zo heel uitgebreid gelogd en dit vind ik nu wel een beetje jammer. Ik ben zoals de post hierboven even ziek geweest, maar vanaf morgen begin ik terug deftig met loggen. De trainingen en het deftig eten heb ik wel al hervat.
Dit is het schema. De hypertrophy dagen variëren wel wat aangezien ik iets meer in faillure ga trainen. Soms eens wat reps of een dropset etc extra. Ik kijk niet echt of ik de gewichten en reps van vorige week verbeter maar gewoon dat ik na de training genoeg afgezien heb.
1. POWER UPPER BODY
5x5 Bench Press
5x5 Pendlay Row
5x5 Overhead Press
2x5 Lat pulldown Close grip
2x5 CA Hammer Curl
2x5 Close Grip Bench Press
2. POWER LOWER BODY
8x5 Full Squats
3x5 Front Squats
5x5 Rack Pulls
3x5 Smith Calf Raises
3. RUST
4. HYPERTROPHY CHEST - TRICEPS
6x3 Bench Press (Speedset)
3x8-12 DB Press
3x8-12 DB Flyes
3x8-12 Close Grip Bench Press
3x8-12 Half Presses
3x15-20 DB Kickback
5. HYPERTROPHY BACK - BICEPS
6x3 Pendlay Row (Speedset)
3x8-12 DB Row
3x8-12 Lat Pulldown Wide Grip
3x8-12 Bat Wings
5x6-12 DB Hammer Curls
3x15-20 DB Hammer Curls
6. HYPERTROPHY LEGS - SCHOULDERS
6x3 Squats (Speedset)
3x8-12 Standing Leg Curl
3x8-12 Good mornings
6x3 OHP (Speedsets)
3x8-12 Lateral Raises
3x8-12 Bent Over Side Raises
3x15-20 Face Pulls
7. RUST
VOEDING
Training: 200E – 500KH – 80V
Rust: 200E – 150KH – 80V
Meal 1
Whey
Oats
Meal 2
Vis, kip, eieren, kaas
Rijst
Olijfolie
Groenten
Meal 3
Whey
Oats
Peri workout
Dextro/matodextrine (50/50)
Meal 4
Whey
Brinta
Meal 5
Runds, kip, varken
Rijst, aardappelen
Cashews
Groenten
Meal 6
Casseine
Denk dat ik vanavond eens power upperbody ga doen
En goeie krachtstats btw voor 69-70kilo! Weeg 5Kilo minder als jou maar ik kom langzaam in de buurt
Comment
-
Originally posted by sn1kki View PostEy Wasofski, lijkt me een leuk schema om te doen. En ben op het moment ook op zoek naar een nieuw schema, ben atm nog bezig met ub/lb. Heb je misschien nog meer informatie met betrekking tot je huidige schema?
Denk dat ik vanavond eens power upperbody ga doen
En goeie krachtstats btw voor 69-70kilo! Weeg 5Kilo minder als jou maar ik kom langzaam in de buurt
Hier vind je het oorsprongkelijke schema en wat extra info:
Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.com
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment