Wat is je vp ongeveer? 13-14?
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Kan ik niet met zekerheid zeggen, ik gebruik altijd de tek-taille methode om te zien of mijn vet% stijgt of daalt en volgens die methode heb ik 12,5%Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Jammer dat ze teveel van de zijkant zijn, voorkant sta je te onzeker wat naar voor met je schouders waardoor je schouders niet goed tonen.
Goeie borst maar schouders moeten veel ronder en triceps lopen achter, voor 70 kilo bij 1.70 niet verkeerd, maar ik zou echt die schouders en tris bij trekken, dan heb je echt een imposantere fysiek"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
ziet er goed uit man!
@robbie
kun je uitleggen waarom mensen met de zelfde lengte, gewicht en vet% toch heel anders kunnen ogen. (vooral qua grote)
begrijp dat nooit“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Smalle taille en wijde sleutelbeenderen, smalle gewrichtjes en daarbij volle spieren toont enorm anders dan blokkig en 20 kilo zwaarder
Flex Wheeler is daar het perfecte voorbeeld, een perfecte structuur."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostSmalle taille en wijde sleutelbeenderen, smalle gewrichtjes en daarbij volle spieren toont enorm anders dan blokkig en 20 kilo zwaarder
Flex Wheeler is daar het perfecte voorbeeld, een perfecte structuur.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostSmalle taille en wijde sleutelbeenderen, smalle gewrichtjes en daarbij volle spieren toont enorm anders dan blokkig en 20 kilo zwaarder
Flex Wheeler is daar het perfecte voorbeeld, een perfecte structuur.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk schat Flex veel hoger in Flex was een freak wat dat betreft
Brian Buchanan had een belachelijke taille en zo zijn er meer die dat hebben maar Flex was echt extreem.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ook Levrone kan niet tegen de structuur van Flex op hahaha Flex was echt uniek, heb ook nooit meer iemand met zo'n spiervorm en structuur gezien, al was Levrone natuurlijk wel een legendarische bber, had van mij een Olympia mogen winnen"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJammer dat ze teveel van de zijkant zijn, voorkant sta je te onzeker wat naar voor met je schouders waardoor je schouders niet goed tonen.
Goeie borst maar schouders moeten veel ronder en triceps lopen achter, voor 70 kilo bij 1.70 niet verkeerd, maar ik zou echt die schouders en tris bij trekken, dan heb je echt een imposantere fysiek
Oke, op termijn ga ik dan wat meer nadruk leggen op mijn schouders en triceps. Binnen 2 weken heb ik de 9 weken van dit schema rond en breng ik er wat aanpassingen in. Schouders hebben bij mij van in het begin al wat achter gelopen of toch minder progressie in gemaakt dan de rest.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 7
Power UB
BP
5x40
5x55
5x70
5x80
5x90
Pendlays
5x50
5x60
5x70
5x80
5x82,5
OHP
5x20
5x30
5x40
5x50
5x52,5
Chins, deadhang
5x26
5x26
wordt aardig moeilijk
CB Hammer Curls
5x34
5x34
CGBP
5x80
5x82,5Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 7
Power LB
SQ
2x5x40
2x5x55
2x5x72,5
5x90
5x105
Front SQ
5x70
5x72,5
5x72,5
Rack Pulls
5x100
5x120
5x130
5x130
5x140
Smith Calf Raises
5x115
5x115
5x120Last edited by Wasofski; 29-01-2013, 21:02.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment