Van 5x110kg op de squat maar 1x120kg kunnen halen bij het toppen? Lijkt mij dat daar toch wel een stuk meer in moet zitten?
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Originally posted by Max Gainz View PostDamn, zijn wel stevige cijfers!
Originally posted by inferno_0666 View PostJawel, maar er zit nog veel meer in. Met diezelfde gewichten moet hij 5 reps kunnen doen.
Originally posted by Siegfried Muller View PostVan 5x110kg op de squat maar 1x120kg kunnen halen bij het toppen? Lijkt mij dat daar toch wel een stuk meer in moet zitten?Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Volgende week begint de cut, de upperbody powerdagen zitten erop. Hier even de opbouw van de gewichten. Ik ben niet begonnen op mijn top, maar 5x 2,5kg onder mijn 5RM zodat ik opbouwde naar mijn 5RM en hier dan 2 of 3 werksets van deed, zonder al te veel rustpauze tussen de sets.
Upperbody Power,zonder WU sets
BP
3x5x82,5 -> 3x5x92,5
Pendlays
2x5x77,5 -> 2x5x87,5
OHP
3x5x45 -> 3x5x55
Chin-ups
2x5x22 -> 2x5x30
Crossed Body Hammers
2x5x28 -> 2x5x32
CGBP
2x5x72,5 -> 2x5x85
De lowerbody powerdag is verplaatst naar zaterdag omdat ik iets wat last heb van een verroken hamstring. De vorderingen hierop zal ik hier ook nog wel neerplaatsen. Hypertrophy dagen is wat pompwerk en niet echt de moeite om hier te plaatsen.
Schema's van de cut begin ik deze week aan en zal ik hier ook wel plaatsen. Misschien ook wat meer loggen terug want de cut is toch wat interessanter aangezien ik al rond de 10% zit en me dus moet focussen op het stubborn fat.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Hier zijn dan de gewichten van de Lowerbody powerdagen. Hamstring voelde volledig in orde dankzij die paar dagen rust. Kwa gewichten opbouw is het hetzelfde verhaal als bij de UB dagen, enkel bij de dealift op 1RM's gewerkt en zo mijn PR verbroken waar ik vorige keer op faalde.
Lowerbody Power, zonder WU-sets
Squat
2x5x100 -> 2x5x110
Front Squat
3x5x75 -> 3x5x85
Deadlift
1x150 -> 1x190 PR
Smith Calf Raises
3x5x110 -> 3x5x120Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Maandag met de cut begonnen, UD2.0 of toch zo goed als.
Hoe deze week eruit ziet:
Maandag- Low carb: 1500kcals 170E 65K 65V
- Depletion workout
Dinsdag
- Low carb: 1500kcals 170E 65K 65V
- Depletion workout
Woensdag
- 10 mins HIIT - 60 mins LIT
Donderdag
- 10 mins HIIT - 60 mins LIT
Vrijdag- Low carb: 1100kcals 130E 50K 50V
- Tension workout
- Nodige pre & postworkout shakes
Zaterdag- Carbload: 5000kcals 170E 950K 65V
Zondag- Medium carbs
- Powerworkout
Supplementen waren vorige week al binnengekomen
& nog wat Whey en Casseine
Aan de hand van mijn bevinden deze week stel ik volgende week wel samen. Met honger het ik niet echt een probleem, gewoon heel de dag bezig blijven, niet teveel nadenken en voldoende eten voor het slapengaan.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Goeie zaak, een mede UD2.0 warrior hiero. Uiteraard volg ik. Wat betreft je vetinname gedurende de week. Ik zou hem op 50g zetten en je eiwitten wat hoger zetten. Je wilt je vetinname niet te hoog hebben namelijk, volgens mij. Of wat is de reden dat je 65g vet neemt i.p.v. de aangeraden 50g. Je resultaten zullen er vast niet dramatisch onder lijden, maar zit hier een idee van jezelf achter?
Hoe zijn de depletion workouts bevallen?
P.S. hoe duur is die pot visolie caps?"Straight outta gym"
Comment
-
Succes met je cut brah!
Ik draai zelf ook weer 2-3 weekjes UD2 binnenkort, alleen nog even een geschikte periode vinden waarin ik alles goed kan inplannen zodat het niet in de soep loopt. Als ik 3 weken succesvol kan draaien plak ik er nog 1-2 week aan vast.
Interessant dat je de lowcarb een dag extra doortrekt, dat spreekt me eerlijk gezegd wel aan. Heb je de depletions, tension en powerworkout nog aangepast aan eigen voorkeur?
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostGoeie zaak, een mede UD2.0 warrior hiero. Uiteraard volg ik. Wat betreft je vetinname gedurende de week. Ik zou hem op 50g zetten en je eiwitten wat hoger zetten. Je wilt je vetinname niet te hoog hebben namelijk, volgens mij. Of wat is de reden dat je 65g vet neemt i.p.v. de aangeraden 50g. Je resultaten zullen er vast niet dramatisch onder lijden, maar zit hier een idee van jezelf achter?
Hoe zijn de depletion workouts bevallen?
P.S. hoe duur is die pot visolie caps?
Ik weet niet wat het beste is. Ik wil in ieder geval zo weinig mogelijk spierverlies lijden maar ook mijn insuline zo laag mogelijk houden ivm met resistentie en stubborn fat. Dit laatste is ook een reden dat ik de low-carb doortrek tot 5 dagen, enkel 4 maaltijden eet (nooit iets tussendoor) en het HIIT-LIT principe toepas.
Ik ga volgende weken wat experimenteren misschien dat ik week 3 en 4 anders indeel.
De Depletion workouts doe ik niet alleen, ik ben niet de enigste die zich kapot & slecht voelt en dat "motiveert" mij enorm. Ik rust 60 sec terwijl men trainingsmaat zijn 20 reps doet en omgekeerd.
Die omega 3-6-9 is een 20 euro voor 250 gels van 1000mg.
Originally posted by Swekie View PostSucces met je cut brah!
Ik draai zelf ook weer 2-3 weekjes UD2 binnenkort, alleen nog even een geschikte periode vinden waarin ik alles goed kan inplannen zodat het niet in de soep loopt. Als ik 3 weken succesvol kan draaien plak ik er nog 1-2 week aan vast.
Interessant dat je de lowcarb een dag extra doortrekt, dat spreekt me eerlijk gezegd wel aan. Heb je de depletions, tension en powerworkout nog aangepast aan eigen voorkeur?
Cyclus 1
3x Leg Press
3x Seated Calf Raises
3x Leg Curl
3x Chest Press
3x Cable Rows
3x Schoulder Press
2x Cable Curl
2x Cable Pulldown
Cylus 2
3x Leg Press
3x Standing Calf Raises
3x Leg Curl
3x Incline Chest Press
3x Lat-pulldown
2x Cable Rear Lateral Raises
2x Cable Curl
2x Cable Pulldown
Tension schema zal ik ook nog posten. Power workout log ik ook met gewichten.
Originally posted by kabaffel View PostToevallig ben ik sinds maandag ook bezig met UD2.0
GoodluckEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostHmm, ja ik heb mij eiwitbehoefte berekend en dan de rest verdeeld in 2 over de KH en Vetten. Koolhydraten haal ik gedeeltelijk uit melk en vetten uit low-fat kaas. Zo krijg ik eiwitten en zuivel binnen en de calcium is goed voor de vetverbranding schrijft Lyle.
Ik weet niet wat het beste is. Ik wil in ieder geval zo weinig mogelijk spierverlies lijden maar ook mijn insuline zo laag mogelijk houden ivm met resistentie en stubborn fat. Dit laatste is ook een reden dat ik de low-carb doortrek tot 5 dagen, enkel 4 maaltijden eet (nooit iets tussendoor) en het HIIT-LIT principe toepas.
Ik ga volgende weken wat experimenteren misschien dat ik week 3 en 4 anders indeel.
De Depletion workouts doe ik niet alleen, ik ben niet de enigste die zich kapot & slecht voelt en dat "motiveert" mij enorm. Ik rust 60 sec terwijl men trainingsmaat zijn 20 reps doet en omgekeerd.
Die omega 3-6-9 is een 20 euro voor 250 gels van 1000mg.
Ga je enkel SFP 1.0 of misschien ook 2.0 toepassen op de donderdag en vrijdag? (Ikzelf wil dat misschien zelf wel gaan toepassen en de andere dagen fiets ik al 12km als ik dit op HS 130-140 doe dan past dit als protocol 1.)
Wat betreft maaltijdfrequentie houd ik ook het ook bij 4 maaltijden en soms 6 die 2 extra maaltijden bestaan dan enkel uit eiwitten, omdat ik op die manier beter mijn 250g eiwitten per dag kan verdelen. Dit ook, omdat meerdere porties van eiwitten met middelmatige hoeveelheid beter was dan bijv. maaltijden met relatief veel eiwitten in 1x.Last edited by Iron Mind; 17-04-2013, 20:46."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHmm okay, die 5e dag low-carb, snap ik. Bij mij is dat ongeveer 150g carbs en relatief hoog in vet. Maar dat het ook low-calorie is, snap ik wat minder. Denk je niet dat je herstellend vermogen misschien achteruit gaat, omdat je hierdoor nog langer katabool zal zijn. Je bent al 4 dagen per week katabool, zelfs die 5e dag ben je katabool, want je zit in een kcal tekort. Als je dan nu deze dag ook low calorie maakt. Ben je niet bang dat je juist hierdoor sneller massa zult verliezen?
Originally posted by Waterpoloboy View PostGa je enkel SFP 1.0 of misschien ook 2.0 toepassen op de donderdag en vrijdag? (Ikzelf wil dat misschien zelf wel gaan toepassen en de andere dagen fiets ik al 12km als ik dit op HS 130-140 doe dan past dit als protocol 1.)
Wat betreft maaltijdfrequentie houd ik ook het ook bij 4 maaltijden en soms 6 die 2 extra maaltijden bestaan dan enkel uit eiwitten, omdat ik op die manier beter mijn 250g eiwitten per dag kan verdelen. Dit ook, omdat meerdere porties van eiwitten met middelmatige hoeveelheid beter was dan bijv. maaltijden met relatief veel eiwitten in 1x.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Okay, ik weet niet of het ook voor SFP1.0/protocol 3 ook geldt, maar voor SFP2.0/protocol 4 werd het streng afgeraden om 2 achtereenvolgende dagen protocol 4 te doen. Weet jij dit toevallig ik kan het namelijk zo niet even voor de geest halen.
Dan lees ik net nog dat SFP1.0 of 2.0 wordt afgeraden om meer dan 2x per week te doen en als je meer dan 2x per week zwaar je benen traint wordt het zelfs aangeraden om maximaal 1x 1.0 of 2.0 te doen volgens mij. Ik weet niet hoe jouw lichaam de 4x per week aanval zullen gaan ervaren van UD2.0. maar lichaam krijgt een flinke opdonder.
Ikzelf heb een hekel aan lage intensiteits cardio, dus als ik door 5-10x sprintwerk mijn lage intensiteits cardio met zo'n 20 minuten mag reduceren vind ik dat wel relaxt, eigenlijk. Je bent wel hardcore dat je na die 10 mins HIIT nog 60 minuten LIT gaat doen. Bij SFP1.0 wordt namelijk maar 20-40 minuten LIT aanbevolen.
Ik ben benieuwd!
P.S. ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit hoe ik wat ideetjes van dat boek ga invoeren in mijn eigen UD2.0 cycle, dus vandaar dat ik mijn gedachtespinsels maar in jouw log gooi. Hopelijk vind je het niet erg.Last edited by Iron Mind; 18-04-2013, 09:52."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostOkay, ik weet niet of het ook voor SFP1.0/protocol 3 ook geldt, maar voor SFP2.0/protocol 4 werd het streng afgeraden om 2 achtereenvolgende dagen protocol 4 te doen. Weet jij dit toevallig ik kan het namelijk zo niet even voor de geest halen.
Dan lees ik net nog dat SFP1.0 of 2.0 wordt afgeraden om meer dan 2x per week te doen en als je meer dan 2x per week zwaar je benen traint wordt het zelfs aangeraden om maximaal 1x 1.0 of 2.0 te doen volgens mij. Ik weet niet hoe jouw lichaam de 4x per week aanval zullen gaan ervaren van UD2.0. maar lichaam krijgt een flinke opdonder.
Ikzelf heb een hekel aan lage intensiteits cardio, dus als ik door 5-10x sprintwerk mijn lage intensiteits cardio met zo'n 20 minuten mag reduceren vind ik dat wel relaxt, eigenlijk. Je bent wel hardcore dat je na die 10 mins HIIT nog 60 minuten LIT gaat doen. Bij SFP1.0 wordt namelijk maar 20-40 minuten LIT aanbevolen.
Ik ben benieuwd!
P.S. ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit hoe ik wat ideetjes van dat boek ga invoeren in mijn eigen UD2.0 cycle, dus vandaar dat ik mijn gedachtespinsels maar in jouw log gooi. Hopelijk vind je het niet erg.
Originally posted by inferno_0666 View PostZijn die dextrose en maltodextrine echt nodig?
Originally posted by maar7en8 View Post+1
en waarom 2 soorten suikers?
on-topic
succes iig!
Er is een klein verschil tussen dextrose en maltodextrine. De opname van dextrose is net iets sneller, maltodextrine op zijn beurt zou dan weer een grotere insuline respons geven. Wat de beste is voor glycogen repletion zijn de meningen verdeeld, een 50/50 samenstelling lijkt me de beste keuze.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment