Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jij hebt echt een mooi fysiek vind ik en lekker dunne huid.

Comment

• Nice bro!!! Komen er pics?
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Zo de 3de week zit er al weer op. Donderdag avond, de avond voor de carbload, heb ik mijn taille omtrek gemeten. Hier zat amper verschil op met de maandag ochtend meting. Mijn abs en obliques hebben een bepaald volume en daardoor lijkt die nek taille methode om mijn vet% te meten niet meer relevant. Ik zie meer aders op mijn armen, schouders en chest, maar ik denk niet dat ze goed zichtbaar zijn op foto dus een echt verschil tussen before pics en nu zal er niet in zitten.

De powerworkout was een beetje een tegenvaller.

Power workout

Bench Press
        3x92,5
        2x92,5 (-1 rep)
        2x92,5 (-1 rep)

Incline Bench Press
        6x70
        6x70
        5x70 (-1 rep)

Pendlays
        3x85
        3x85
        3x85

Chin-up
        6x26
        5x26 (-1 rep)
        4x26

Squat
        5x110 (+1 rep)
        5x110 (+1 rep)
        4x110

Smith Calf Raises
        6x125
        6x125
        6x125

OHP
        3x55
        3x55
        3x55

DB Laterals
        6x12
        6x12
        6x12

Seated Hammer Curl
        6x24
        6x26

Cable Pulldown
        10x40
        8x40

Volgend weekend heb ik andere verplichtingen en geen tijd om te trainen of te carbloaden. Deze week ga ik er een gewone carbcycle van maken en zal er ongeveer zo uitzien:

Maandag: Low Carb + High Rep Training
        Dinsdag: Low Carb + High Rep Training
        Woensdag: Low Carb
        Donderdag High Carb + Power LB
        Vrijdag High Carb + Power UB
        Weekend: Medium Carb

Ik ga zien hoe dit verloopt en dan volgende week zondag avond beslis ik of ik nog een week of 2 UD2 ga doen of de volgende 7 weken terug met PHAT begin en opbouw op de Power days aangezien mijn kracht toch wel wat achteruit is gegaan.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Leuk logje. Ik las dat je last van je spijsvertering hebt. Ik loop ook voortdurend rond met een vol en opgeblazen gevoel. Heb de melk ook vervangen en voelt al een stuk beter maar nog altijd niet optimaal. Heb je er nu nog last van? En neem je je oats + whey shakes met water?
          What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

• Ik heb er de laatste tijd niet echt last meer van. Sinds ik mijn oats/whey shakes drink met 100ml melk + 200-300ml water gaat het een stuk beter. Als er nu een uitzonderlijke dag is waar ik meer melk drink heb ik ook niet meer het opgeblazen gevoel als vroeger. Als het nog niet optimaal bij jou is moet je proberen nog iets anders te vervangen. Bij sommige mensen is het melk, anderen dan weer gluten. Daarom dat men spreekt van een Prikkelbare Darm Syndroom, een verzameling van tesamen voorkomende symptomen die meerdere oorzaken kunnen hebben.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Ik drink nu men oats en whey shake met water. Ik ga binnenkort ook een scan laten doen, hopelijk kan ik dan de oorzaak van mijn slechte spijsvertering aanpakken. Veel succes met je trainingen verder
              What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

• Hier nog een pic vergelijking van 3 weken UD2.0, niet echt veel verschil. Mijn kracht en volume droppen dus ik ga maandag weer gewoon trainen met clean eten. Dan heb ik er 4 weken cut opzitten, meer dan genoeg voor mij dit jaar.

Comment

• Heb je nog een meting laten doen?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Voor mijn vet% bedoel je? Ik doe altijd zelf met de nek-taille methode omdat deze me redelijk correct lijkt in mijn geval. Deze maandag (dus foto 2) kwam ik uit op 8,47%.

Comment

• Je staat lekker droog man, die onderste abs zijn lekker zichtbaar bij je. Goed bezig.

Hoe zwaar ben je nu? En hoeveel ben je kwijtgeraakt in je 3 weken tijd?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ik weeg nu iets onder de 69kg, tegen de zomer zal ik terug boven de 70 aantikken en niet echt veel vet gainen, als alles normaal verloopt allesinds. Ik ben een 4cm in mijn taille kwijt en kwam uit op een verlies van 2,8% nek-taille berekening.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                          Ik weeg nu iets onder de 69kg, tegen de zomer zal ik terug boven de 70 aantikken en niet echt veel vet gainen, als alles normaal verloopt allesinds. Ik ben een 4cm in mijn taille kwijt en kwam uit op een verlies van 2,8% nek-taille berekening.
                          Netjes toch. Nu kan je weer lekker verder bouwen de komende tijd. Al een idee wat je gaat doet qua voeding, training etc?
                          "Straight outta gym"

Comment

• ziet er goed uit man.
                            vind dit persoonlijk ook al droog genoeg wanneer het gewoon voor de zomer is.

bij mij komt nek/taille meting overigens juist helemaal niet overeen met 4 punts meting.
                            4 punts: 4,5%
                            nek/taille: 11%
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Netjes toch. Nu kan je weer lekker verder bouwen de komende tijd. Al een idee wat je gaat doet qua voeding, training etc?
                              Kwa training 7 weken PHAT achtig, opbouw op de main oefeningen adhv die Madcow template maar ik stel men eindgewicht zelf in ipv vanuit mijn top te vertrekken.
                              Kwa voeding carbcycle die ik nog moet samenstellen maar waar ik een week gemiddelde van een 3200kcals uitkom. Met geen ene junk maaltijd en daarmee bedoel ik geen snelle suikers op ongewenste moment en geen transvet (frituur, chips, boter etc.)

Originally posted by maar7en8 View Post
                              ziet er goed uit man.
                              vind dit persoonlijk ook al droog genoeg wanneer het gewoon voor de zomer is.

bij mij komt nek/taille meting overigens juist helemaal niet overeen met 4 punts meting.
                              4 punts: 4,5%
                              nek/taille: 11%
                              Bij mij komen caliper metingen ook helemaal niet uit. Deze geven altijd extreem lage waardes aan net zoals bij jou het geval is. De waardes die ik volgens de nek-taille bekom lijken vrij goed mogelijk als ik me op de spiegel baseer.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                                Kwa training 7 weken PHAT achtig, opbouw op de main oefeningen adhv die Madcow template maar ik stel men eindgewicht zelf in ipv vanuit mijn top te vertrekken.
                                Kwa voeding carbcycle die ik nog moet samenstellen maar waar ik een week gemiddelde van een 3200kcals uitkom. Met geen ene junk maaltijd en daarmee bedoel ik geen snelle suikers op ongewenste moment en geen transvet (frituur, chips, boter etc.)

Bij mij komen caliper metingen ook helemaal niet uit. Deze geven altijd extreem lage waardes aan net zoals bij jou het geval is. De waardes die ik volgens de nek-taille bekom lijken vrij goed mogelijk als ik me op de spiegel baseer.
                                Klinkt als een goed plan, uiteraard volg ik. Ik ga denk gewoon als ik PHAT ga doen, zo braaf mogelijk de reps etc. aanhouden die voorgeschreven worden, maar dan wel met hier en daar een aanpassing qua oefening, aangezien Dr. Norton niet zo geil wordt van delt oefeningen volgens mij en ik wel..

Qua caliper meting kom ik ook extreem laag uit (blijkbaar), misschien toch ook maar de nek-taille gaan doen bij mezelf..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X