Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Spuit 11, dat gaat die ook doen toch.
    Las er even overheen.
    Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
      Misschien tijd om een weekje rust te nemen.
      Die staat nu idd in de planning, voel me gewoon 'op'.

Spuit 11, dat gaat die ook doen toch.
      hehe
      Haha ja Chrisje weer de gek aansteken en dat lekkere wijf aan de overkant weer bekijken !
      Hahaha ja ofnie, lekker naar meiden fluiten en knipogen krijgen
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Hahaha, wacht nog steeds op een knipoog van die Blonde milf pfff Als ze zaterdag weer langskomt zal ik wel wat zeggen, kijken of ze nog steeds zo aandachtig naar ons kijkt XD

Comment

• jammer van je rug man.
          en is logisch dat je wat minder sterk bent op de squat als je even op een andere manier squat. moet je lichaam nog aan wennen. daarmee pak je na een paar weken ook de 170kg (als je dan zou toppen he)

spuit 11, dacht dat tallel en over andere spuit bedoelde voor beter herstel. moest dus maar even opnieuw lezen

Originally posted by schoonderbeek View Post
          Hahaha, wacht nog steeds op een knipoog van die Blonde milf pfff Als ze zaterdag weer langskomt zal ik wel wat zeggen, kijken of ze nog steeds zo aandachtig naar ons kijkt XD
          haha, mag je blij zijn dat ze er zijn. ik wordt alleen aangestaard door van die vieze oude mannetjes

Comment

• Originally posted by schoonderbeek View Post
            Hahaha, wacht nog steeds op een knipoog van die Blonde milf pfff Als ze zaterdag weer langskomt zal ik wel wat zeggen, kijken of ze nog steeds zo aandachtig naar ons kijkt XD
            hahahha ja ofnie, gewoon doen man. samen met die zusjes aan de overkant

jammer van je rug man.
            en is logisch dat je wat minder sterk bent op de squat als je even op een andere manier squat. moet je lichaam nog aan wennen. daarmee pak je na een paar weken ook de 170kg (als je dan zou toppen he)

spuit 11, dacht dat tallel en over andere spuit bedoelde voor beter herstel. moest dus maar even opnieuw lezen
            jaa idd, voelde ook meer in me hams..

en die spuiten gebruik ik niet:P

Comment

• Zo, na een tijdje niet gelogd te hebben breng ik jullie maar weer eens op de hoogte.

Ik ben een week voor de herfstvakantie ziek geworden, voeding was in de vakantie ook echt kut. was twee kilo afgevallen die er inmiddels al weer ongeveer bijzit. Weeg nu ongeveer 86,6 kg met een vetpercentage van zo'n 11-12%. Me voeding heb ik nu weer lekker op de rit.
              Heb zaterdag casseine binnen gekregen, dus afwisselend met kwark casseine gebruiken.

Huidige voeding:
              Smorgens: Whey shake
              500 ml melk
              40-50 gram brinta
              appel

smiddags:
              3 hele eieren met 4 plakken kipfilet en mayo
              3 frikandellen uit de grill met mayo

100 gram rijst met 2 ei-eiwitten en 1 heel ei
              bak kwark

Avondeten

(trainen: Whey shake voor, trainen, whey met melk en brinta, daarna 100 gram rijst met 200 gram kipfilet)

savonds bak kwark of casseine shake

Soms als tussendoortje een handje pinda's.

Nu weer flink vreten en aankomen! Op naar de 90 kg en dan verder doorgroeien.

Heb wel fotos alleen vroeger kon ik ze op tinypic zetten, dan foto knippen en hier in plakken. Maar dat wil niet meer, weet iemand hoe dit komt? Hoe kan ik er wel fotos op zetten, niet doormiddel van de bijlage want die is vol.

Comment

• Probeer anders imageshack.

Comment

• Hier enkele fotos van mij in december:

http://img208.imageshack.us/img208/4...1206wa0010.jpg

http://img543.imageshack.us/img543/5672/rugm.png

http://img507.imageshack.us/img507/6646/benen.png

http://img171.imageshack.us/img171/5122/imag0388pb.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/2576/...1206wa0018.jpg

Comment

• nice man!
                    het verschil van die 2de foto van rug is echt huge!
                    14 kg in 10 maanden met weinig vetgains! :O
                    ā€œIf you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.ā€

Comment

• Je gaeat zeker lekker gozer. Goeie gains gemaakt! leuk om die fotos naast elkaar te pleuren!

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                        nice man!
                        het verschil van die 2de foto van rug is echt huge!
                        14 kg in 10 maanden met weinig vetgains! :O
                        Thanks man. Ik ben nu intotaal ongveer 18 kg zwaarder geworden

Je gaeat zeker lekker gozer. Goeie gains gemaakt! leuk om die fotos naast elkaar te pleuren!
                        Thanks kerel.

OT: Ik ga rug trainen, later

Comment

• Ziet er wel goed uit, maar frikandellen met mayo vast in je schema? Dat is wel heel erg vies bulken.
                          Lid van de 200 club

Comment

• Ziek man, vooral die lats 14kg gainen in een jaar dat doe je niet zomaar ff.

Comment

• Inderdaad, top prestatie gozer. Maar jij was vanaf begin al niet te stoppen he haha

Comment

• Gaat lekker ukkie
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X