Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by wzoet View Post
    Je squat toch niet zo lang met riem he? merk ja daar veel verschil in. Ik doe tot nu toe nog alles beltless, strapless, zonder magnesium etc
    Nee heb hem nu iets van 3 weken.. Vind het persoonlijk fijner voor je rug, ook met BOR enz.. Ik gebruik ook alleen een riem hoor, ook geen straps, kniebanden of magnesium..
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Beentjes vandaag:
      Squat:WU
      10x120 kg --> Gefilmt, komt eraan, kan hier mijn mobielstuff niet op de computer zetten..
      10x120 kg
      10x120 kg
      6x130 kg

Leg press:
      10x190 kg
      10x190 kg
      10x200 kg
      8x220 kg

Volgens een instucteur kan ik bij zulke gewichten beter kniebanden gebruiken, omdat het slecht is voor je buitenste kniebanden. Ik heb de laatste trainingen met legpress wel eens last van me rechter knie.. Dus wat vinden jullie daarvan?

Leg extension - Leg curl superset

Zwaaar...

Standing leg curl:
      10x15 kg
      10x15 kg
      10x20 kg

Stiff leg deadlift:
      10x40 kg
      10x60 kg
      10x70 kg
      10x70 kg

Seated calve raise:
      10x25 kg
      10x30 kg
      10x40 kg
      10x50 kg

Standing calve raise: smith
      4x10x80 kg

5 minuten uitlopen op loopband.

Comment

• Borst schouders tricep:
        Bench:
        5x5x72,5 kg--> Volgende week 75 kg.

Incline bench:
        10x50 kg
        10x55 kg
        7x55 kg
        7x50 kg

Cable flyes:
        3x10

Incline dumbell press:
        10x18 kg
        10x20 kg
        7x22 kg
        8x20 kg

militairy press: staand in squatrek
        10x30 kg
        8x35 kg
        6x35 kg

Dumbell side raise: seated techniek
        10x6 kg
        10x8 kg
        10x9 kg
        10x9 kg

cable side raise:
        3x10

dips:
        12xBW
        8xBW
        6xBW

Single arm pulldowns tricep:
        3x10

kwartiertje HITT cardio en uitlopen na.

Comment

• Je blijft gaan maat, lekker hoor.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Je blijft gaan maat, lekker hoor.
            Thanks maatje

Comment

• wow je benen zijn idd enorm sterk vergeleken met de bovenkant!

Comment

• Originally posted by Gebruiker View Post
                wow je benen zijn idd enorm sterk vergeleken met de bovenkant!
                Thanks, ze zijn wel sterk maar het is dacht ik niet. Dat me poten extreem ver voorlopen ofzo..

Comment

• Squat Dronten 10x120 kg - YouTube

10x120 kg, speciaal voor Mateusz

kwaliteit is slecht, kom door vocht in de lens.

Comment

• Ik tel er maar 9 eerlijk gezegd. Of je moet nog een rep gedaan hebben terwijl de camera man van positie verwisselde. Dat zal het zijn. Reps mogen nog wel een tikkeltje dieper... Maar desalniettemin goed gedaan en aardig sterke poten al.
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
                      Ik tel er maar 9 eerlijk gezegd. Of je moet nog een rep gedaan hebben terwijl de camera man van positie verwisselde. Dat zal het zijn. Reps mogen nog wel een tikkeltje dieper... Maar desalniettemin goed gedaan en aardig sterke poten al.
                      Terwijl de camera wegdraaide deed ik er nog een ja.. dieper kan ik niet, zit al mrt me hams tegen me kuiten..Thanks kerel! Binnenkort samen squatten?

Comment

• Je gaat net niet/ net wel parallel, is dus voor mij geen full squat (En jep andere kunnen hier een andere mening over hebben)
                        Maar toch al en mooie werkset/prestatie (had nog minder diepe squat verwacht )

Comment

• Originally posted by Mateusz View Post
                          Je gaat net niet/ net wel parallel, is dus voor mij geen full squat (En jep andere kunnen hier een andere mening over hebben)
                          Maar toch al en mooie werkset/prestatie (had nog minder diepe squat verwacht )
                          Uhm, ik kan niet verder zakken, mijn hams raken mijn kuiten. En dit een een high bar BB squat, niet zon low bar full squat als alle powerlifters doen. Dus dit zijn gewoon full squats, en als je het niet gelooft, dan lekker niet

Comment

• heb even gekeken. diepte is ongeveer parrallel. voor wat je op het filmpje kan zien
                            maar dat je het zelf ziet als een full squat ziet vind ik niet zo vreemd. je hams raken zo te zien bijna je calfs

dit komt omdat je knieen heel erg veel voorruit gaan. kijk eens naar je kont waar die komt met de squat. die gaat recht naar beneden ipv van naar achteren bij een normale squat.

ik zou je kont toch wat verder naar achteren proberen te gooien. maar je kan zo ook verder squatten hoor.

EDIT: low bar full squat als PL doen? dat doet alleen triple hoor. bijna niemand kan low bar fujll squat maken en in een suit is dat zeker onmogelijk. PL zitten normaal net iets onder parrallel

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
                              heb even gekeken. diepte is ongeveer parrallel. voor wat je op het filmpje kan zien
                              maar dat je het zelf ziet als een full squat ziet vind ik niet zo vreemd. je hams raken zo te zien bijna je calfs

dit komt omdat je knieen heel erg veel voorruit gaan. kijk eens naar je kont waar die komt met de squat. die gaat recht naar beneden ipv van naar achteren bij een normale squat.

ik zou je kont toch wat verder naar achteren proberen te gooien. maar je kan zo ook verder squatten hoor.

EDIT: low bar full squat als PL doen? dat doet alleen triple hoor. bijna niemand kan low bar fujll squat maken en in een suit is dat zeker onmogelijk. PL zitten normaal net iets onder parrallel
                              Thanks marcel!

Ik zou kijken wat ik fijner vind squatten, want dit bevalt me opzich prima. Ga maandag een x maxen op squat, kijken wat me hoogste max van 2012 is

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                                Thanks marcel!

Ik zou kijken wat ik fijner vind squatten, want dit bevalt me opzich prima. Ga maandag een x maxen op squat, kijken wat me hoogste max van 2012 is
                                Dacht je niet zo? " Dus dit zijn gewoon full squats, en als je het niet gelooft, dan lekker niet"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X