Originally posted by wzoet
View Post
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
-
Beentjes vandaag:
Squat:WU
10x120 kg --> Gefilmt, komt eraan, kan hier mijn mobielstuff niet op de computer zetten..
10x120 kg
10x120 kg
6x130 kg
Leg press:
10x190 kg
10x190 kg
10x200 kg
8x220 kg
Volgens een instucteur kan ik bij zulke gewichten beter kniebanden gebruiken, omdat het slecht is voor je buitenste kniebanden. Ik heb de laatste trainingen met legpress wel eens last van me rechter knie.. Dus wat vinden jullie daarvan?
Leg extension - Leg curl superset
Zwaaar...
Standing leg curl:
10x15 kg
10x15 kg
10x20 kg
Stiff leg deadlift:
10x40 kg
10x60 kg
10x70 kg
10x70 kg
Seated calve raise:
10x25 kg
10x30 kg
10x40 kg
10x50 kg
Standing calve raise: smith
4x10x80 kg
5 minuten uitlopen op loopband.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Borst schouders tricep:
Bench:
5x5x72,5 kg--> Volgende week 75 kg.
Incline bench:
10x50 kg
10x55 kg
7x55 kg
7x50 kg
Cable flyes:
3x10
Incline dumbell press:
10x18 kg
10x20 kg
7x22 kg
8x20 kg
militairy press: staand in squatrek
10x30 kg
8x35 kg
6x35 kg
Dumbell side raise: seated techniek
10x6 kg
10x8 kg
10x9 kg
10x9 kg
cable side raise:
3x10
dips:
12xBW
8xBW
6xBW
Single arm pulldowns tricep:
3x10
kwartiertje HITT cardio en uitlopen na.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
-
Originally posted by Gebruiker View Postwow je benen zijn idd enorm sterk vergeleken met de bovenkant!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Squat Dronten 10x120 kg - YouTube
10x120 kg, speciaal voor Mateusz
kwaliteit is slecht, kom door vocht in de lens.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Ik tel er maar 9 eerlijk gezegd. Of je moet nog een rep gedaan hebben terwijl de camera man van positie verwisselde. Dat zal het zijn. Reps mogen nog wel een tikkeltje dieper... Maar desalniettemin goed gedaan en aardig sterke poten al.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostIk tel er maar 9 eerlijk gezegd. Of je moet nog een rep gedaan hebben terwijl de camera man van positie verwisselde. Dat zal het zijn. Reps mogen nog wel een tikkeltje dieper... Maar desalniettemin goed gedaan en aardig sterke poten al.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Mateusz View PostJe gaat net niet/ net wel parallel, is dus voor mij geen full squat (En jep andere kunnen hier een andere mening over hebben)
Maar toch al en mooie werkset/prestatie (had nog minder diepe squat verwacht )Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
heb even gekeken. diepte is ongeveer parrallel. voor wat je op het filmpje kan zien
maar dat je het zelf ziet als een full squat ziet vind ik niet zo vreemd. je hams raken zo te zien bijna je calfs
dit komt omdat je knieen heel erg veel voorruit gaan. kijk eens naar je kont waar die komt met de squat. die gaat recht naar beneden ipv van naar achteren bij een normale squat.
ik zou je kont toch wat verder naar achteren proberen te gooien. maar je kan zo ook verder squatten hoor.
EDIT: low bar full squat als PL doen? dat doet alleen triple hoor. bijna niemand kan low bar fujll squat maken en in een suit is dat zeker onmogelijk. PL zitten normaal net iets onder parrallel
Comment
-
Originally posted by Marcel1 View Postheb even gekeken. diepte is ongeveer parrallel. voor wat je op het filmpje kan zien
maar dat je het zelf ziet als een full squat ziet vind ik niet zo vreemd. je hams raken zo te zien bijna je calfs
dit komt omdat je knieen heel erg veel voorruit gaan. kijk eens naar je kont waar die komt met de squat. die gaat recht naar beneden ipv van naar achteren bij een normale squat.
ik zou je kont toch wat verder naar achteren proberen te gooien. maar je kan zo ook verder squatten hoor.
EDIT: low bar full squat als PL doen? dat doet alleen triple hoor. bijna niemand kan low bar fujll squat maken en in een suit is dat zeker onmogelijk. PL zitten normaal net iets onder parrallel
Ik zou kijken wat ik fijner vind squatten, want dit bevalt me opzich prima. Ga maandag een x maxen op squat, kijken wat me hoogste max van 2012 isDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostThanks marcel!
Ik zou kijken wat ik fijner vind squatten, want dit bevalt me opzich prima. Ga maandag een x maxen op squat, kijken wat me hoogste max van 2012 is
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment