Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik volg je man, ook omdat ik pas 15 ben, succes maat!
    15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Hoe gaat die eigenlijk een beetje, je bent iets minder actief zie ik zo? Nog steeds podium plannen? Heb je ook mindere dagen af en toe? Moeilijkheden?

Ben wel benieuwd naar je fysiek weer man, je ging(gaat) als een speer.
      Ben iets minder actief idd, vooral door veel getroll en weinig serieuze praat. Maar vindt het loggen en volgen van logjes wel leuk. Train nog steeds lekker, fysiek gaat wel vooruit. Vorige week niet goed gegeten en getraint, merkte ik deze week wel. Ik heb nog steeds podiumplannen, maar ik weet niet of ik dit jaar ga over volgend jaar. Heb idd wel eens mindere dagen dat het zeer moeilijk is om aan me voeding te houden voornamelijk door het op mezelf wonen en in het weekend wel weer thuis zijn enz enz. Mijn fysiek gaat wel lekker vooruit dus dat is een voordeel. Sta ook nog redelijk droog, zo'n 10-11 procent. Zou binnenkort weer eens wat foto's oploaden.

Ik volg je man, ook omdat ik pas 15 ben, succes maat!
      Thanks, leuk om te horen! Keep on going, 15 is een mooie leeftijd om te beginnen!
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
        Ben iets minder actief idd, vooral door veel getroll en weinig serieuze praat. Maar vindt het loggen en volgen van logjes wel leuk. Train nog steeds lekker, fysiek gaat wel vooruit. Vorige week niet goed gegeten en getraint, merkte ik deze week wel. Ik heb nog steeds podiumplannen, maar ik weet niet of ik dit jaar ga over volgend jaar. Heb idd wel eens mindere dagen dat het zeer moeilijk is om aan me voeding te houden voornamelijk door het op mezelf wonen en in het weekend wel weer thuis zijn enz enz. Mijn fysiek gaat wel lekker vooruit dus dat is een voordeel. Sta ook nog redelijk droog, zo'n 10-11 procent. Zou binnenkort weer eens wat foto's oploaden.

Thanks, leuk om te horen! Keep on going, 15 is een mooie leeftijd om te beginnen!
        Bedankt man, gaat wel goed laatste tijd, wou me bf wat naar beneden werken en ietjes afvallen, woog 1,5 week geleden 76.4 nu 74,5

Net Whey Perfection besteld dus dat heb ik bij me voedingsschema geplaatst!

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

• Originally posted by Pieternmgn View Post
          Bedankt man, gaat wel goed laatste tijd, wou me bf wat naar beneden werken en ietjes afvallen, woog 1,5 week geleden 76.4 nu 74,5

Net Whey Perfection besteld dus dat heb ik bij me voedingsschema geplaatst!
          Goedzo, let erop dat je nu nog niet teveel cut, gewoon lekker spiermassa aanzetten!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
            Goedzo, let erop dat je nu nog niet teveel cut, gewoon lekker spiermassa aanzetten!
            Ik weet het, ik ga tot de 73 kg denk ik

;D

Comment

• Logje van zonet:
              Chins:
              4x5xBW

Vertical traction:
              4x10

T-Bar rows:
              4x10x40 kg aan schijven

Seated rows:
              4x10

Reverse flyes:
              10x10
              10x12
              10x14
              dropset

Lat pulldown:
              4x10

hammer curls
              3x10x12 kg

cable curls:
              3x10

15 minuten HIIT, ging helemaal kapot..

Heerlijke training verder, hier een front relaxt na de training & cardio
              http://imageshack.us/f/708/frontrelaxt14februari.jpg/

Comment

• Vanmorgen 85,5 kg. Ben iets afgevallen, komt denk ik ook omdat ik nu HIIT doe..Ben ook wel droger geworden, vanmiddag maak ik fotos.
                Ga nu wel weer flink vreten, want wil eigenlijks gewoon keihard groeien.

Comment

• Ben eens benieuwd naar de foto's neem je eig supp?
                  Eat clean and train hard...

Comment

• Originally posted by Bodard View Post
                    Ben eens benieuwd naar de foto's neem je eig supp?
                    zal fotos vandaag of morgen erop zetten.
                    Ja neem supps:

Multivitamine kruidvat
                    Whey perfection b&f
                    Casseine b&f

Comment

• Hier een fotoupdate, ben iets droger geworden, fotos maken was kut want moest met zelfontspanner..

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Comment

• Lekker rickie, ben echt jaloers op jou rug wijdte pfff :P. Ook je benen lekker hoor. No offense, Je bent wel een stuk vetter geworden. Maar toch is massa meegegaan. Dus bravo daarvoor.

Comment

• Ziet er massief uit, is nu echter wel tijd voor een cut denk ik.
                          Lid van de 200 club

Comment

• Respect man,op jouw leeftijd al zo,n discipline!
                            Heb ik pas sinds 2/3 jaar,maar ik ben al bijna bejaard.:-)

Succes.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Lekker rickie, ben echt jaloers op jou rug wijdte pfff :P. Ook je benen lekker hoor. No offense, Je bent wel een stuk vetter geworden. Maar toch is massa meegegaan. Dus bravo daarvoor.
                              Thanks kerel! Ik op jou armen:P Ben idd wel wat vetter geworden, alleen de laatste paar weken iets minder als daarvoor haha.. Minder dikke kont, striae neemt daar ook af gelukkig.. Heb nu sinds kort wel striae op mijn borst/onder mijn oksel..

Ziet er massief uit, is nu echter wel tijd voor een cut denk ik.
                              Thanks, denk ut nog niet, bij 95 kg ofzo.. Ben bang dat ik teveel massa eraf cut..

Comment

• Originally posted by remonmn4 View Post
                                Respect man,op jouw leeftijd al zo,n discipline!
                                Heb ik pas sinds 2/3 jaar,maar ik ben al bijna bejaard.:-)

Succes.
                                Thanks! Mijn voeding is soms weken ook waardeloos hoor..vooral in vakanties en weekenden, omdat ik dan bij me ouders of vriendin ben.. Maar ga er volgende week weer hard tegen aan, flink bulken en groeien!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X