Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nice ik verwacht vrijdag wel een meesterlijke all-out schreeuwen yeah buddy lightweight alles training! Als ik geen aders en ziekelijke pomp zie gaan we nog niet naar huis.
meesterlijke allout schreeuwen yeah buddy lightweight alles training
Armen pompen. Heb inmiddels ook echt al spierpijn in mn benen, ass en quads. Nice.
Seated DB press
10x17
10x23
10x23
8x25 Iets te voorbarig bij de eerste set.
Cable side raises
10x4,5
10x9,0
11x9,0 Deze voelde echt fijn
Skullcrushers
8x2,5 per kant
6x7,5
6x10
6x12,5 7de fail.
Cable extensions (staand)
6x29,5
6x36,0
8x36,0 Heb het ook zittend geprobeerd met een bankje maar dat werkte niet echt, iig niet als het bankje rechtop stond.
JM Press
8x leeg
6x2,5 per kant
6x3,75 per kant
11x5 per kant all out
Was een nieuwe oefening dus moest hier even goed op techniek focussen en vooral de rechte beweging omlaag en omhoog. Maar meer dan 10kg per kant zal er sowieso niet op komen.
Epic pomp in de triceps
Dumbell curls
10x13
10x15
7x17
Hammer curls
6x13
6x14
6x16
Barbell curls
10x30 Te hoog begonnen, dacht wel wat meer over te hebben maar nee
8x30
7x30 Volgende keer gewoon 25 als eerste set pakken
Goeie training, lekkere pomp. JM press ging ook al beter weer. Vind een armendag echt relax.
39,5cm armen nu. Maar we moeten nog een beetje carbloaden. Over 2 weken sowieso weer 40cm+.
Dumbell rows
6x25
8x40,5
8x45,5
6x50,5
9x42,5 Grip is toch wel een issue zelfs met straps. Moet na rep of 6 gewoon ff herpakken. Die dumbell is ook zo super glad.
Pulldowns
10x36,0
10x43,0
10x49,5 Deze voelde ik echt super lekker in lats. Dus niet in chest. Mind-muscle connection was goeie hier.
Pendlay rows
Eerste keer dat ik deze deed
8x50
8x55
8x60
8x65 Moet er goed op letten dat ik hem meer omhoog trek ipv naar navel, laatse setje ging dat het beste. Voelde wel lekker eigenlijk. Ga deze er vaker instoppen
Deadlift
6x60
10x80
10x100
7x120 Laatste setje staat op film. Ik heb het idee dat het in ieder geval beter ging dan mijn vorige deadlift poging. Minder bolling, maar kan nog steeds beter. Alleen voor mijn gevoel ging het wel lekker eigenlijk.
als je naar jou heupen kijk kom je niet eens tot parallel. vandaar dat ik ook naar je lengte vroeg.
ik probeer zover mogelijk achterover te gaan zitten en hang dan aan de bar, maar hoe langer je benen zijn hoe moeilijker dat ws is .
focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Haha, ziet er goed uit. Vooral die incline bp vind ik knap! Als je met dit split schema geen pomp krijgt weet ik het ook niet meer man . Is het misschien een idee om wat minder kg's te pakken bij de db press, zodat je hem beter boven je borst kan houden de db of heb jij geen problemen hiermee als je zwaar gaat?
Haha, ziet er goed uit. Vooral die incline bp vind ik knap! Als je met dit split schema geen pomp krijgt weet ik het ook niet meer man . Is het misschien een idee om wat minder kg's te pakken bij de db press, zodat je hem beter boven je borst kan houden de db of heb jij geen problemen hiermee als je zwaar gaat?
Ja eerste setje moet gewoon lichter! En dan elke set een beetje zwaarder. Het is af en toe lastig aftasten met gewichten. Vanaf volgende cycle weet ik wat ik kan pakken per oefening. Dan heb ik voor borst 4 schemas, rug 4 schemas, benen 2 en armen 2. En dat rouleer ik over 1 cycle van 4 weken. Variatie voor bodybuilding is epic. Dus vanaf volgende cycle zijn die gewichten ook beter opgebouwd. Al gaat dat nu ook al wel aardig.
Ik ben benieuwd man, ga je elke week andere oefeningen doen dan? Op zich wel leuk om de variatie erin te houden! Ik ben benieuwd.
Wel grappig dat ik door logjes van andere te lezen zelf ook inspiratie krijg voor toekomstige trainingsschema's . Ik ga nu eerst wel even de nodige tijd mijn eigen MAX-OT doen en wat daarna komt zie ik wel weer.
Ik ben benieuwd man, ga je elke week andere oefeningen doen dan? Op zich wel leuk om de variatie erin te houden! Ik ben benieuwd.
Wel grappig dat ik door logjes van andere te lezen zelf ook inspiratie krijg voor toekomstige trainingsschema's . Ik ga nu eerst wel even de nodige tijd mijn eigen MAX-OT doen en wat daarna komt zie ik wel weer.
Voor rug en borst wel, volgorde veranderen, soort oefeningen. Er is daar zoveel variatie voor mogelijk. Soms een press als eerste, volgende week voor borst een keer flys als eerste. Soms incline soms flat. Voor benen en armen is er weer veel minder mogelijk dus daar heb ik gewoon 2 schemas voor. Ene weer hams als eerste, dan weer squats, of front squats. Het is wel lekker. Op benen ook lekker dropsets doen. Train ze maar 1x in de week dus moet minimaal 5 dagen stuk zijn.
Het is gewoon een puur bodybuilding schema. Dus nadruk ligt nu ook op massa en zeker niet op kracht. Is een bewuste keuze geweest. Op een ander moment ga ik misschien wel een keer weer een UB/LB kracht achtig schema pakken.
Hmm okay, ziet er doordacht uit. Lekker veel variatie is ook goed voor spiergroei uiteraard. Ik ga eens kijken wat meer kracht gerelateerd trainen met niet teveel oefeningen mij gaat brengen. Ik voel me er wel prettig bij relatief laag in reps.
Wel mooi om te zien dat er zoveel wegen leiden naar je eigen droom fysiek. Of het nou low/medium/high reps is of weinig/veel volume of 1-3x per week dezelfde spiergroep trainen. Variatie en van alle markten thuis zijn uiteindelijk en uitvinden wat werkt voor jezelf en wat jezelf prettig vind, daar gaat het uiteindelijk om.
Trouwens op hoeveel kcal zit je op rustdagen eigenlijk?
Hmm okay, ziet er doordacht uit. Lekker veel variatie is ook goed voor spiergroei uiteraard. Ik ga eens kijken wat meer kracht gerelateerd trainen met niet teveel oefeningen mij gaat brengen. Ik voel me er wel prettig bij relatief laag in reps.
Wel mooi om te zien dat er zoveel wegen leiden naar je eigen droom fysiek. Of het nou low/medium/high reps is of weinig/veel volume of 1-3x per week dezelfde spiergroep trainen. Variatie en van alle markten thuis zijn uiteindelijk en uitvinden wat werkt voor jezelf en wat jezelf prettig vind, daar gaat het uiteindelijk om.
Trouwens op hoeveel kcal zit je op rustdagen eigenlijk?
3810 nu. Kom nu steady een gram of 500 per maand aan. Merendeel spiermassa. Vet blijft volgens mij gewoon gelijk. Dus 6kg per jaar is dikke prima.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment