Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja zo is dat. Principe van een beetje cyclen op trainings en rustdagen bevalt me prima. Ik gebruik nu die depletion cut week ook gewoon om te cutten. Als ik straks weer focus op droogtrainen wil pak ik gewoon cut-week, bulk bulk. ipv cut-week bulk bulk bulk. Easy as fuck. En als we shredded 8% willen worden zijn er weer andere mogelijkheden. Voor de winter vind ik dit een ideaal recompprincipe.
3810 nu. Kom nu steady een gram of 500 per maand aan. Merendeel spiermassa. Vet blijft volgens mij gewoon gelijk. Dus 6kg per jaar is dikke prima.
Als je VP gelijk blijft dan betekent dat dat je vetmassa toeneem hé VVM zal dus met iets minder stijgen. Zal per 6kilo bw hooguit een kilo vet zijn overigens.
Ja, inderdaad! cut-bulk-bulk was toch te weinig om echt massa aan te zetten naar mijn idee, maar prima om droog te worden zonder spierverlies.
Ik blijf nu gewoon t/m het eind van dit jaar "bulken". Zo noem ik het maar voor het gemak en dan ergens in januari weer even een depletion week erin gooien en weer 3-4 weken genoeg eten en zo door. Dat bevalt me eigenlijk wel erg goed. Even kijken wat er met bf% en de weegschaal gebeurt en aan de hand daarvan kijken hoe ik uitkom. Als ik maar rond de zomer zo'n 8-12 bf% heb en ongeveer 80-82kg weeg dan vind ik het dikke prima.
Ja, inderdaad! cut-bulk-bulk was toch te weinig om echt massa aan te zetten naar mijn idee, maar prima om droog te worden zonder spierverlies.
Ik blijf nu gewoon t/m het eind van dit jaar "bulken". Zo noem ik het maar voor het gemak en dan ergens in januari weer even een depletion week erin gooien en weer 3-4 weken genoeg eten en zo door. Dat bevalt me eigenlijk wel erg goed. Even kijken wat er met bf% en de weegschaal gebeurt en aan de hand daarvan kijken hoe ik uitkom. Als ik maar rond de zomer zo'n 8-12 bf% heb en ongeveer 80-82kg weeg dan vind ik het dikke prima.
Moet zeker lukken. Als je gewoon dedicated blijft eten en sporten zonder weken van junk of niet trainen kom je er wel! Op tijd aan de bel trekken als progressie niet snel genoeg gaat en eerlijk zijn over je progressie.
Moet zeker lukken. Als je gewoon dedicated blijft eten en sporten zonder weken van junk of niet trainen kom je er wel! Op tijd aan de bel trekken als progressie niet snel genoeg gaat en eerlijk zijn over je progressie.
Weken van junk komt bij mij niet voor, enkel dan de vakantie wat een gat veroorzaakt van 2 weken niet kunnen trainen. Qua eten heb ik wel af en toe in het weekend maaltijden als stamppot oid, dus dat zou je ook wel als soort van junk kunnen beschouwen. Daarna heb ik pas weer een break rond de zomer. In de vakantie gaat er wel wat meer junk in, maar ik zal dan gewoon even kijken op hoeveel kcal ik ongeveer ga zitten als ik de hele dag ski etc. Ja, inderdaad als ik na 4-6 weken niks meer aankom en ook geen verandering zie dan is het wel tijd voor wederom ophogen denk ik, maar dat hoeft voorlopig nog niet.
"There's no one else to blame. This is your game."
Benen waren vandaag echt kapot voor het vaderland.
Squat
8xleeg
8x40
6x50
5x60
3x70
5x80
5x85 (+1 rep vergeleken met vorige keer dat ik het deed, wel depleted)
4x90 (+1 rep vergeleken met vorige keer dat ik het deed, wel depleted)
Front squats
5x50
5x62,5 (+2,5kg)
5x67,5 (+2,5kg)
5x70 ging makkelijker dan vorige keer
RDL
8x70
5x120
5x127,5
4x135
Squat press
6x170
6x200
6x230
7x240 dropset. 3x 50kg verlagen. Ik moest daarna rollend naar de grond toe om daar vervolgens even een paar minuten te vertoeven. Lopen was niet mogelijk.
Leg curls
6x35,5
6x40,5
Dit was one legged
8x82,5 dropset, 3x verlagen. 58,5 40,5 22,5.
Lunges
6x15
6x20
6x25 Nu waren de lunges een stuk zwaarder. Vraag me zelfs af of na die dropset dit nog wel nodig was. Benen waren 58,5cm.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment