Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zeker nette trainingen! en die RDL! nice!

brengt me meteen in de verleiding zelf zwaar te pakken maar ik hou me in .. rustig verhogen

Comment

• Ik ga een week of 3-4 cutten afhankelijk van hoe snel het gaat. Hierna wil ik geruime tijd gaan bulken. Ben nu van 85kg in de zomer naar 90,? (afhankelijk van weegmoment morgen) gegaan in januari. Heb ervoor gekozen niet te diep te cutten. Kcaltekort zou technisch om en nabij de 350kcals moeten liggen er vanuit gaande dat 3600 mijn onderhoud is. Trainingen zullen hetzelfde blijven. Yolo.

Het is dus een carb cycle. Absolute aantal vetten blijft gelijk over de cut. Relatief verandert het dus wel. Op trainingsdagen -100 en op rustdagen zit ik dan veel lager om het echte deficit te bewerkstelligen.

Schat mezelf nu om en nabij de 12-13%. Op 11% zou ik dus weer good to go zijn om een tijdje te bulken. Zou in 4 weken moeten kunnen.

Comments? Kritiek? Verbeteringen?

BTW. Vanmiddag staat er weer een squattraininkje op het programma. Squatten en paused squats denk ik. Thats it. Morgen eerste cut training, rug.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ik vind het zelf ook altijd lastig te bepalen wat ik het beste kan doen qua focus verleggen op meer massa of vet% verlagen. Ikzelf zou best wel droger willen worden, maar droog met weinig massa vind ik persoonlijk ook niks, maar ik begrijp je wel. Ikzelf wil me vet% ook niet teveel laten oplopen, want des te langer moet je dan de focus op een gegeven moment naar vetmassa verlagen leggen.. Je bent in ieder geval al bijna 5kg aangekomen de laatste maanden, dus dat is al gewoon netjes.

Succes in ieder geval, ik denk dat als je je carbs zou verlagen, rust intervals van 60-90 seconden hanteert en probeert tussen de 8-12 reps te maken je een heel eind moet gaan gaan komen in 3-4 weken tijd.
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Ik vind het zelf ook altijd lastig te bepalen wat ik het beste kan doen qua focus verleggen op meer massa of vet% verlagen. Ikzelf zou best wel droger willen worden, maar droog met weinig massa vind ik persoonlijk ook niks, maar ik begrijp je wel. Ikzelf wil me vet% ook niet teveel laten oplopen, want des te langer moet je dan de focus op een gegeven moment naar vetmassa verlagen leggen.. Je bent in ieder geval al bijna 5kg aangekomen de laatste maanden, dus dat is al gewoon netjes.

Succes in ieder geval, ik denk dat als je je carbs zou verlagen, rust intervals van 60-90 seconden hanteert en probeert tussen de 8-12 reps te maken je een heel eind moet gaan gaan komen in 3-4 weken tijd.
          Ja zeker waar. Heb er daarom ook voor gekozen een lichte cut te doen. Het is niet altijd even goed om te diep in de cut te zitten snapte. met 350kcals deficit per dag moet het al wel goedkomen. Hierna doorbulken tot 94kg en dan cutten voor de zomer denk ik zo. Moet ik wel rond de 92-93kg op 11-12% uit kunnen komen.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Ja zeker waar. Heb er daarom ook voor gekozen een lichte cut te doen. Het is niet altijd even goed om te diep in de cut te zitten snapte. met 350kcals deficit per dag moet het al wel goedkomen. Hierna doorbulken tot 94kg en dan cutten voor de zomer denk ik zo. Moet ik wel rond de 92-93kg op 11-12% uit kunnen komen.
            Ja, inderdaad. Ik heb morgen weer een 4punts meting even kijken wat die zegt..
            Ik hoop nog 2-3kg aan te komen de komende 2-3 maanden. Daarna ga ik dan nog wel me bf% verlagen voor de zomer, zodat ik op zo'n 10-12% uitkom oid..

Succes in ieder geval man. 350kcal deficit lijkt me ook een prima hoeveelheid. Ik hou je log in de gaten..
            "Straight outta gym"

Comment

• Dat is mijn plan ook, zet deze bulk nog twee maanden ofzo door en dat vet omlaag!

Ziet er goed uit, met klein deficit behoud je je massa wel joh

Succes!

Comment

• Originally posted by seven View Post
                Dat is mijn plan ook, zet deze bulk nog twee maanden ofzo door en dat vet omlaag!

Ziet er goed uit, met klein deficit behoud je je massa wel joh

Succes!
                Thanks man!

Wtf net squat traininkje gedaan. Forever alone maar hoezo ging het zo goed? Geen spotters dus zelfs niet eens 100% in de laatste set. Het voelde natuurlijk. Dafuq.

Squat
                8xleeg
                8x40
                6x50
                5x60
                3x70

5x80
                5x87,5
                4x95 PR

Bij het opwarmen was ik de eerste setjes echt super stijf. Bij de 50kg was dit weer verdwenen. De 80 ging echt super easy. Ik dacht wtf dus besloot de volgende set maar 7,5kg ipv 5kg te verhogen. De laatste set was een Yolo set. We zien wel hoever we komen. 95 eraan en reppen. 4 reps gingen steady en voor mijn gevoel prima. Diepte misschien nog net een tikkeltje dieper? Heb het op film. Geen spotters wel jammer anders had ik er een dik PR uit kunnen knallen. Dit was volgens mij ook PR.

Paused squats
                5x60
                5x65
                5x70
                5x75

Toen was het wel mooi geweest en gingen we naar huis.

Comment

• 4x95 squat - YouTube

Comment

• Ik zou hem toch net iets dieper proberen, zodat je (net) onder parallel komt, want daar zit je nu net niet aan voor zover ik het kan beoordelen vanuit deze camerahoek. Ik denk dat je er met 5cm al bent.
                    "Straight outta gym"

Comment

• hij zit wel aan/onder parallel, maar de heupen schieten te snel omhoog.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                        hij zit wel aan/onder parallel, maar de heupen schieten te snel omhoog.
                        Denk dat je toch gelijk hebt, want als ik nu even opnieuw gekeken heb. Als je dan een denkbeeldige lijn zou trekken vanaf zijn onderkant kont richting zijn knie dan zit hij er wel onder, inderdaad. Sorry, my bad. Te snel geoordeeld..
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Denk dat je toch gelijk hebt, want als ik nu even opnieuw gekeken heb. Als je dan een denkbeeldige lijn zou trekken vanaf zijn onderkant kont richting zijn knie dan zit hij er wel onder, inderdaad. Sorry, my bad. Te snel geoordeeld..
                          Het mag nog wel een klein stukje dieper hoor. Beter gewoon in 1 oogopslag goed dan na meerdere malen kijken:P. Wat vinden jullie er van de rest van? Heb zelf wel echt het idee dat het veel beter gaat. Gewicht gaat ook steady omhoog nu.

Vanochtend gewogen: 90,5kg. PR!

Nu 4 weekjes cutten en dan weer de bulk erin! Let's go!!!

Dalijk rug-training.

Comment

• he chef!!

nette squat hoor! je bent ook bijna 2 meter hea! sowieso flinke afstand die aflegt met het gewicht! ROM

ik heb jongens in mijn team op de eerste rij (rugby) die zijn onwijs kort en bulk gebouwd qua lichaamsbouw
                            als die bijvoorbeeld bankdrukken verplaatst het gewicht 10 cm naar beneden en weer omhoog (overdreven) maar wel correcte uitvoering

waarbij bij jou dat bijvoorbeeld het drie of vierdubbele zal zijn!

als wij maximaal kracht testen krijgen zie je hier ook duidelijk verschil in dat de 5rm en 1rm van deze jongens toch hoger liggen omdat hun ROM gewoon kleinen is.
                            Last edited by seven; 21-01-2013, 10:43. Reason: spelfouten

Comment

• Net rug getraind
                              Pendlay rows
                              8x50
                              6x55
                              5x60

10x65
                              6x70
                              5x75
                              10x60 Ging niet zo lekker allemaal

Machine pulldowns
                              10x25 per kant

10x35 per kant
                              8x45 per kant
                              6x55 per kant

T-bar row
                              10x40

10x50
                              8x55
                              8x60 8ste was niet volledige rom. Voelde wel lekker in rug. Goede focus

Close grip lat pully
                              10x61
                              8x68
                              6x75 en daarna dropset naar 61 en 47,5. Dikke pomp ook in onderarmen en lekkere pomp in rug

Deadlift
                              10x50
                              10x80

10x100
                              7x110
                              5x110. Rug bleef niet recht dit was fucked up.

Comment

• Vond je vorige squat vele malen beter uitzien.

@ seven, lengte is toch geen excuus voor een parallel squat? Heb een maatje van 2m en die doet gewoon een atg squat.
                                Last edited by Nocerino; 21-01-2013, 12:28.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X