Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net borst getraind.

Incline BP
    8x40
    6x50
    5x60

10x65
    8x70
    6x75. 6de was met hulp.

Incline cable flys
    10x18,0
    8x22,5
    7x29,5

Decline BP
    10x70
    9x75
    7x80

Standing cable flys
    10x18,0

10x22,5
    6x29,5
    6x29,5 dropset --> 22,5 --> 13,5

Heerlijke pomp

Barbell pushups
    9xBW
    9xBW
    9xBW en toen was alles op, bijna headfirst op de stang.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
      bijna headfirst op de stang.
      Haha epic! wel lekkere training man.. behoorlijke incline xD

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
        Haha epic! wel lekkere training man.. behoorlijke incline xD
        Thanks man! Het is natuurlijk moeilijk vergelijken maar heb wel het idee dat ik sterker aan het worden ben ook
        Vorige keer incline een maand geleden deed ik als werksets:
        10x60
        10x65
        7x70 waarvan de 7de met hulp.

Nu:
        10x65
        8x70
        6x75. 6de was met hulp.

Comment

• Net legs getraind.

Squats
          8x40
          6x50
          5x60
          3x70

5x82,5
          5x87,5
          3x90 Beter dan een maand geleden!!!

Front squats
          6x50

6x60
          6x65
          6x70 Deze ging echt lekker!!

RDL
          8x70

6x120
          5x127,5
          4x135 Deze ging weer een beetje moeizaam in de laatste set

Let the pain begin...

Squatpress
          6x200
          6x230
          6x250 en daarna dropset! 3x verlagen. Ik weet niet hoe ik me gedroeg, maar schreeeuwen als een beest alles. Ook wel amused dat die squatpress 10kg omhoog is weer. Hierna rolde ik van de squatpress naar de grond

Leg curls onderin vasthouden
          6x72,5
          6x77,5
          6x82,5

Lunges
          6x16kg per hand
          6x20kg per hand
          Hier moest ik stoppen want moest snel naar huis om te werken. Ik was ook echt helemaal OP!

LEKKERE TRAINING!

Comment

• Goede trainingen!

Bij je DLs lijk je veel vanuit je rug te heffen, het lijkt me beter om je rug een vaste houding te geven.Tijdens de lift gaat je rug van bol/recht naar helemaal op het einde gehold omdat je ook naar achter leunt. (te ver naar achter leunen hoeft ook niet)

Je onderrug iets hollen en je schouderbladen iets meer naar elkaar toe trekken.
            Die houding hou je tijdens de lift vast en proberen ook te werken vanuit je hamstrings en glutes. Tips geven vind ik moeilijk, zelf ben ik een stuk kleiner en doe dan nog eens sumo stance
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
              Goede trainingen!

Bij je DLs lijk je veel vanuit je rug te heffen, het lijkt me beter om je rug een vaste houding te geven.Tijdens de lift gaat je rug van bol/recht naar helemaal op het einde gehold omdat je ook naar achter leunt. (te ver naar achter leunen hoeft ook niet)

Die houding hou je tijdens de lift vast en proberen ook te werken vanuit je hamstrings en glutes. Tips geven vind ik moeilijk, zelf ben ik een stuk kleiner en doe dan nog eens sumo stance

is exact waar ik ook aan aan het werken ben. zodra het zwaarder wordt gaan eerst mijn heupen omhoog en dan pas de romp, terwijl je met de romp zou moeten lijden.

T NATION | 5 Tips for Bigger Deadlifts

voornamelijk deze quote, maar is moeilijker dan gezegd.

don't just think "pickit up," especially when the weight gets heavy – think "lead with the chest" to keep the back in a good position, and the hips and thighs doing at least some portion of the work.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Goede trainingen!

Bedankt voor je feedback man! Je hebt ook helemaal gelijk. Het was eerst nog veel erger. Komt omdat ik de DL echt een jaar niet gedaan heb ofzo en ipv daarvan RDL gedaan heb. Nu doe ik gewoon beiden maar heb ik moeite om even in het DL ritme te komen!! Ik ga die tips zeker proberen in acht te nemen

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                  is exact waar ik ook aan aan het werken ben. zodra het zwaarder wordt gaan eerst mijn heupen omhoog en dan pas de romp, terwijl je met de romp zou moeten lijden.

T NATION | 5 Tips for Bigger Deadlifts

voornamelijk deze quote, maar is moeilijker dan gezegd.
                  Jij ook bedankt voor de link brah! Ga deze morgen even doornemen.

Comment

Goede trainingen!

schouderbladen naar elkaar toe vooral niet doen
                    Groeten

Comment

• Heb dat met schouderbladen ook. Kan ze wel before de lift aanspannen, tijdens de lift gaat de aandacht echter naar andere dingen uit.
                      Denk dat men met schouderbladen aanspannen doelen op borst vooruit.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Originally posted by Nocerino View Post
                        Heb dat met schouderbladen ook. Kan ze wel before de lift aanspannen, tijdens de lift gaat de aandacht echter naar andere dingen uit.
                        Denk dat men met schouderbladen aanspannen doelen op borst vooruit.
                        Ik heb ook een tijd geprobeerd me schouderbladen samengeknepen te houden en dat de stang op te tillen van de grond, maar dit lukt mij gewoon niet. Me rug wordt hierdoor namelijk hol en hij moet eigenlijk gewoon recht blijven.

Ik laat ze tegenwoordig gewoon "hangen" en dat gaat velen malen beter!
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Ik bedoel niet om de schouderbladen volledig samen te squeezen, dit is haast niet meer mogelijk met een gewicht boven 100kg en dan zou je ook verder door je benen moeten gaan omdat je handen verder van de grond zijn. Ik doel eerder op het spanning zetten op de bovenrug die je heel de lift aanhoud en de borst die dan in een natuurlijke houding vooruit komt te staan.
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Het valt me op dat je bij veel oefeningen 1/2 reps lager gaat zitten maar het gewicht wel verhoogd zit hier nog een achtliggende gedachte aan vast ?

Comment

• Ws massa tov kracht
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Rawis View Post
                                Het valt me op dat je bij veel oefeningen 1/2 reps lager gaat zitten maar het gewicht wel verhoogd zit hier nog een achtliggende gedachte aan vast ?
                                Ja het is de bedoeling elk setje wat omhoog te gaan en dan gaan reps soms ook wat omlaag. Gewoon massa trainen. Laatste setje all out gaan.

Net armen

Net armen getraind

MP
                                10xleeg
                                10x30

10x40
                                9x45
                                10x40

Cable side raises
                                10x4,5
                                10x9,0
                                11x9,0

CGBP
                                6x50
                                5x60

5x75
                                5x80
                                4x85 5de fail

Overhead EZ bar
                                6x6,25 per kant

6x10 per kant
                                5x12,5 per kant
                                5x10 per kant

Tricep pushdowns
                                6x56,5
                                6x63,0
                                4x70 en daarna dropset 3x verlagen

Ez-bar curls
                                6x10
                                6x15
                                6x17,5
                                3x20

Preacher dumbell curls
                                10x12
                                10x15
                                8x18 R en 4x18L DAFUQ!

Cable curls
                                10x22,5 te easy
                                10x29,0
                                10x36,0
                                dropset met 43,0 Daarna zieke pomp en toen was het genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X