Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewicht afgelopen zondagmorgen was 89,4. Binnen nu en 2 weken schiet ik door die 90kg. Plan is om nog 3 weekjes te bulken daarna even 3 weekjes ofzo te cutten en dan een paar maanden gewoon te bulken.

Dalijk benen aanpakken met een maat. Wordt hardcore.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Squat
      8x40
      6x50
      5x60
      3x70

5x80
      5x85
      4x90
      2x100 op film Ik ga gewoon te diep waardoor ik spanning verlies. Bij de 100 ging ik minder diep en ging het meteen stukken beter!

RDL
      8x70
      6x120
      6x130
      5x140 PR! Deze ging heerlijk

Squat press
      6x190
      6x220
      6x240
      6x270 PR

Lunges
      6x25
      6x28 Kutoefening, ga ik niet meer doen.

Leg curls
      6x72,5 met vasthouden
      6x77,5 met vasthouden
      6x82,5 met vasthouden
      dropset full stack

Leg extensions
      6x58,5
      6x67,5
      6x76,5 met vasthouden allemaal
      dropset 76,5 en daarna was het op!

Comment

• 2x100 squat - YouTube

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
          Squat

Lunges
          6x25

focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Lunges
            6x25
            Mag ik vragen wat jij zo kut aan die oefening vind, doe je hem met barb or dumb ?

Comment

• Originally posted by Rawis View Post
              Mag ik vragen wat jij zo kut aan die oefening vind, doe je hem met barb or dumb ?
              Deed ze met dumbells. Elke keer uitstappen en weer terug. Het vervelende is dat ik dus balans soms verlies maar ook niet echt mijn benen voel. Dus ik doe waarschijnlijk gewoon iets fout. Walking lunges met een schijf in mn nek zijn wel chill maar dat is dan weer te licht. Met een barbell heb ik nog nooit gedaan.

Comment

• Wel een beetje makkelijk om de lunges gelijk maar overboord te gooien.

Lunges zijn geweldige been- en stabiliteitsoefeningen waar je ook lekker zwaar mee kan gaan. Je kan ook niet echt veel fout doen behalve te diep buigen, bovenbeen en onderbeen nooit minder dan 90 graden en (voor je gevoel) grote stappen zetten.
                Geen bar nemen, verhoogd je zwaartepunt dus veel moeilijker.

Geen balans is te verhelpen door lunges zonder gewicht te doen en dit langzaam opbouwen. Ik doe walking lunges en naar mate je deze vaker doet met meer gewicht des te beter wordt je stabiliteit.

Verder echt uber stats met je andere oefeningen...kan ik alleen van dromen !

Comment

• wat is die squat press?
                  want google geeft aan een front squat met overhead press en het lijkt mij niet dat je daar 270kg op pakt.

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
                    wat is die squat press?
                    want google geeft aan een front squat met overhead press en het lijkt mij niet dat je daar 270kg op pakt.

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.americanfitness.net/images/products/detail/GLPH1100.jpg

Comment

• Originally posted by zwoelie View Post
                      Wel een beetje makkelijk om de lunges gelijk maar overboord te gooien.

Lunges zijn geweldige been- en stabiliteitsoefeningen waar je ook lekker zwaar mee kan gaan. Je kan ook niet echt veel fout doen behalve te diep buigen, bovenbeen en onderbeen nooit minder dan 90 graden en (voor je gevoel) grote stappen zetten.
                      Geen bar nemen, verhoogd je zwaartepunt dus veel moeilijker.

Geen balans is te verhelpen door lunges zonder gewicht te doen en dit langzaam opbouwen. Ik doe walking lunges en naar mate je deze vaker doet met meer gewicht des te beter wordt je stabiliteit.

Verder echt uber stats met je andere oefeningen...kan ik alleen van dromen !
                      Ja heb je ook wel gelijk in hoor! Het gekke blijft wel dat mijn quats/squats facking gay zijn terwijl mijn RDL en hamstrings wel weer erg sterk zijn. Een vriend van mij doet 6x120RDL maar die knalt er wel gewoon een 6x125 squat uit terwijl ik 5x140RDL doe met op een goeie dag 5x90 op de squat. Maar het zal vanzelf wel bijtrekken hopen we zo

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
                        wat is die squat press?
                        squatpress is een gay machine
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          squatpress is een gay machine
                          Je bent gewoon jelly dat je die niet in je homegym hebt

Comment

• Walking DB lunges zijn ook best te doen, je moet er enkel de ruimte voor hebben, ik moet om de 8 passen draaien en dat is iedere keer denken over welke voet moet ik nu weer eerst zetten.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Lunges is ook een kutoefening! Lekker van je squat.
                              Train hard or go hormone

Comment

• Ik zou niet te zwaar tillen aan de hoeveelheid ijzer wat je kan verplaatsen..

En zeker niet vergelijken met anderen ! Dan zou ik nu huilend in een hoekje zitten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X