Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Das klote eh. Als ik 's avonds train dan lig ik soms ook nog tot 12 uur wakker, omdat ik nog klaar wakker ben.. Waarom zit er niet een "uit" knop op, want dan kom ik sowieso aan 8 uur slaap :P

Wat betreft je chin ups, krijg je je kin nog boven de stang dan? Ik krijg op een gegeven moment mijn kin net niet meer boven de stang en of ik dan 3 of 6 reps doe. Vanaf een bepaald gewicht krijg ik me kin er gewoon niet meer boven..

Hoe gaat het met je gewicht trouwens?
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Das klote eh. Als ik 's avonds train dan lig ik soms ook nog tot 12 uur wakker, omdat ik nog klaar wakker ben.. Waarom zit er niet een "uit" knop op, want dan kom ik sowieso aan 8 uur slaap :P

Wat betreft je chin ups, krijg je je kin nog boven de stang dan? Ik krijg op een gegeven moment mijn kin net niet meer boven de stang en of ik dan 3 of 6 reps doe. Vanaf een bepaald gewicht krijg ik me kin er gewoon niet meer boven..

Hoe gaat het met je gewicht trouwens?
      Ja man dat lukt nog wel. Maar die 5de rep met 20kg was wel de max, een rep meer was een halve rep geweest. Het gewicht gaat steady omhoog. Bulk nu en dat mag wel eens. Ik wil nog een week of 6-8 blijven bulken in ieder geval, wil in de zomer 90kg droog zijn dus dan moet er nog wel een kg of 3-4 bij inclusief fatgains.

Aan de ene kant ben je wel wakker als je in de avond/begin avond traint en kan je dus lekker poweren maar aan de andere kant is het janken met slapen dan:P. Beter inderdaad een uitknop dat zou echt epic zijn. Betere dagbesteding en niet brak de dag erop omdat je de eerste paar uur in bed aan het malen bent.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ja, lekker. Toen ik MAX-OT deed lukte 4 reps met +20kg ook nog wel, maar nu niet meer ben ik bang haha. Ikzelf wil nog tot mei "bulken". Dus ongeveer hetzelfde als jij. Ikzelf hoop op een 78-80kg relatief droog. Top, dat je gewicht steady toeneemt. Bij mij is dat helaas niet zo dat ik elke week +200-400g heb oid.

Dat zou inderdaad fantastisch zijn. Nu lig ik af en toe toch "nutteloos" in me bed. Drukte, onderbewuste spanning etc.
        "Straight outta gym"

Comment

Ja, lekker. Toen ik MAX-OT deed lukte 4 reps met +20kg ook nog wel, maar nu niet meer ben ik bang haha. Ikzelf wil nog tot mei "bulken". Dus ongeveer hetzelfde als jij. Ikzelf hoop op een 78-80kg relatief droog. Top, dat je gewicht steady toeneemt. Bij mij is dat helaas niet zo dat ik elke week +200-400g heb oid.

Dat zou inderdaad fantastisch zijn. Nu lig ik af en toe toch "nutteloos" in me bed. Drukte, onderbewuste spanning etc.
          Tot eind mei moet je nog flink wat massa kunnen pakken man!!! Dan moet je een goeie buffe beer kunnen zijn in de zomer. Komt helemaal goed dan. Ik ga begin mei beginnen met cutten denk. En dan als ik droog sta licht bulken weer.

Comment

• Ja, ik doe me best. Maar het lijkt haast wel dat me lichaam zich erg snel aanpast aan kcal verhoging, waardoor het lijkt alsof ik af en toe stil sta qua gewicht en dan weer vooruit, achteruit spring. Ik sta nu weeg nu al wel bijv. 10 dagen boven de 80kg. Dus als ik 82-83kg kan wegen begin mei en dan me cut of UD2.0 start en dan ergens rond de 80kg relatief droog uitkom ben ik erg blij.

Ik vind het altijd lachen om te zien dat we qua bulk/cut periodes wel dezelfde ideeën hebben qua periodisering :P.

Lekkere rug trouwens van je avatar (no homo) . Ik zal dit weekend ook weer eens pics knallen.
            "Straight outta gym"

Comment

• Ja, ik doe me best. Maar het lijkt haast wel dat me lichaam zich erg snel aanpast aan kcal verhoging, waardoor het lijkt alsof ik af en toe stil sta qua gewicht en dan weer vooruit, achteruit spring. Ik sta nu weeg nu al wel bijv. 10 dagen boven de 80kg. Dus als ik 82-83kg kan wegen begin mei en dan me cut of UD2.0 start en dan ergens rond de 80kg relatief droog uitkom ben ik erg blij.

Ik vind het altijd lachen om te zien dat we qua bulk/cut periodes wel dezelfde ideeën hebben qua periodisering :P.

Lekkere rug trouwens van je avatar (no homo) . Ik zal dit weekend ook weer eens pics knallen. Daardoor kan je kritisch naar je manier van doen blijven kijken en blijven evalueren om te groeien. Fuckin' hell I can't stop bodybuilding!
              "Straight outta gym"

Comment

• Hehe, ja inderdaad. Bodyfat moet niet te hoog worden man, epic mindfuck. Dan maar iets vaker cyclen met cutten en bulken. *Boks*.

Thanks man! Ik ben benieuwd naar jouw nieuwe fotootjes. Er zal weer een pak massa opzitten inmiddels. Ik zou er gewoon voor zorgen dat je per week 300g aankomt ofzo als je tot en met eind mei wil bulken, als je dan een halve kilo per week erop ramt, gaat het wel erg hard kwa bodyfat. Volgens mij doe je het zo wel prima!! 80kg droog zou nice zijn!

Sumo deadlift met bloeis
                5x60
                5x70
                5x80
                3x90
                5x5x100 PR
                1 setje op film. Ging lekker, in het begin moest ik wel even op gang komen.

Squats
                WU
                3x8x75
                Ging super!!! Volgende week 2,5 erbij per set

Front squat
                3x8x55
                Ging ook goed, laatste rep laatste set wel zwaar maar ben amused.

Leg curls
                3 sets one legged
                1 set FS 8 reps
                dropset

Leg extensions
                4 sets opbouwen naar 5xFS
                Repout op 58,5 ofzo.

Goeie training, twee keer in de week benen lijkt al zijn vruchten af te werpen. Ben benieuwd waar ik sta over een maandje.

Comment

• 5x100 sumo deadlift - YouTube

Comment

• Net een goeie benentraining gehad. Ik was zeer amused.

Squats
                    WU
                    5x5x90. VPR. Ik ben benieuwd of ik binnen een maandje die 100 aantik.

Paused squats
                    5x67,5
                    5x72,5
                    5x77,5. Laatste rep was goeie zwaar, alles gegeven.

Sumo deadlift
                    5x60
                    5x70
                    5x85
                    5x95
                    5x105 PR
                    10x70. Tips van Ziyed in acht genomen, iets minder ver naar buiten staan met de voeten maar ook een tikje minder breed en had meteen meer spanning op de benen!! Goeie dus.

RDL
                    6x100
                    6x115
                    4x130. Hier was onderrug wel echt op even.

Goeie workout!! Benen beginnen te gainen.

Comment

• Lekkere training men. Benen die beginnen te Gainen.. damn epic!

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                        Lekkere training men. Benen die beginnen te Gainen.. damn epic!
                        Zeker man! Zou eens tijd worden:P. Als ik 5x5x100 kan squatten en 5x5x120 kan sumo deadliften begint het ten minste ergens op te lijken. UB loopt nu hard voor namelijk.

Comment

• Chestday

Incline BP
                          WU
                          10x70
                          2x5x75. Ging niet echt lekker. Wel beter dan 2 weken geleden maar toch.
                          repout 55kg

Flat dumbell flys
                          12x14
                          10x17
                          8x20
                          6x23
                          Persen!!!!!

BP
                          10x60
                          7x67,5
                          4x72,5. Het was kapot dus er achteraan maar meteen stuk gaan op 50kg met halfjes erbij.

Standing cable flys
                          12x13,5
                          10x18,0
                          8x22,5
                          dropset 22,5 met 3x verlagen. Goeie focus op chest

Incline dumbell press
                          3 sets en toen was het helemaal op.

Standing one arm side raises
                          7kg, 6kg, 5kg in de 12-14 rep range. Ging lekker. Steeds betere focus op zijkant schouder.

Comment

• Net rug gedaan. Epic Chino kwam binnen en zyzz deed even wat pullups.

Barbell rows (pronated grip)
                            10xleeg
                            10x40
                            10x50

werksets op
                            57,5
                            65
                            8x72,5
                            5x80 als yolo set PR.
                            Het ging echt goed, had gedacht op 72,5 al wel stuk te lopen maar die kon ik er nog 8 uit persen. Volgens mij was vorm ook wel aardig prima al sta ik toch nog niet super stabiel. Over 2 weken eens kijken hoever ik kom met pendlay rows

Pullups
                            5xBW
                            Daarna switchen naar hammergrip ipv wide gripv want pullups waren beetje te heavy.
                            5xBW+5kg
                            5xBW+10kg
                            5xBW

One arm cable rows
                            5 sets met wat laag gewicht gedurende de eerste twee sets omdat het even aftasten was hoeveel ik kon

Machine pulldowns
                            4 sets

Lat pully
                            3 sets, 47,5, 54,5 en 61,0

Shrugs
                            15x100
                            15x130
                            15x170. Wat tyfus in de onderrug dus hier maar even bij gelaten.

Rear lateral machine
                            3 sets

Wat veel sets, maar ik had mezelf onderschat en pussy weight setjes waar ik niet moe van word tel ik niet mee.

Comment

• Pendlay row is wel andere koek. Veel meer afhankelijk van explosieve kracht. Je kan namelijk geen momentum gebruiken! Ikzelf doe hem nu zoals bij Stronglifts gedaan wordt, geen idee of dit een pendlay row genoemd mag worden, maar toch.

Pas wel op met je onderrug bij die shrugs, ikzelf heb toen ook 2-3 weken last gehad van me rug door zware shrugs. De dag na die shrugs had ik ineens een verdomd zere rug gekregen, blijkbaar een spier verrekt toentertijd.

Verder wel lekkere training als ik het zo bekijk.
                              "Straight outta gym"

Comment

Pendlay row is wel andere koek. Veel meer afhankelijk van explosieve kracht. Je kan namelijk geen momentum gebruiken! Ikzelf doe hem nu zoals bij Stronglifts gedaan wordt, geen idee of dit een pendlay row genoemd mag worden, maar toch.

Pas wel op met je onderrug bij die shrugs, ikzelf heb toen ook 2-3 weken last gehad van me rug door zware shrugs. De dag na die shrugs had ik ineens een verdomd zere rug gekregen, blijkbaar een spier verrekt toentertijd.

Verder wel lekkere training als ik het zo bekijk.
                                Ja precies! Moet morgen weer sumo DL doen dus onderrug beetje ontzien. En bij hoger gewicht ga je toch snel minder op techniek focussen.

Ik heb wel het idee dat rug echt goed vooruit gaat. Kwa kracht maar volgens mij ook kwa massa. Heb ook wel het idee dat ik momenteel 90+kg ben. Maandag zullen we het zien. Afgelopen maandag 89,9kg maar toen had ik wel een saunatje erop zitten dus veel vocht verloren natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X