Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja zeker, in mijn hoofd een dikke pad maar in reality schat ik tussen de 12 en de 13%. Daarom hoop ik ook zeker 89kg over te houden op 10% na mijn cut. Ga de kcals iets verhogen want vorige keer ging het te hard.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net armen en schouders.

Schouders
      Seated dumbell press
      12x10
      12x18
      12x20
      12x22
      11x24 VPR en 12de rep net fail, scheelde echt een schaamhaar.
      10x26

Side raises
      3 sets 7,7,6kg

Face pulls
      3 sets high rep. Heb gewicht verlaagd, langzamere uitvoering en voelde echt veeeeell beter. Zelfs pomp.

CGBP
      WU
      6x75
      6x80
      5x85. Ging wel moeizaam
      repout 60

Michel bicep oefening
      4 sets waarvan laatste dropset

Hammer curls
      4 sets

Machine curls

Rope extensions
      4 sets

Rope pushdowns

Echt sicke pomp in armen. Ik baalde dat ik mijn meetlint niet mee had want zeker dat het een nieuwe PR was. Nu de pomp weer zo goed als weg is zijn ze nog 40,0cm.

Comment

• Vanaf volgende week terug naar UB/LB. Dan moet ik aan de bak met werken dus gaat 5x niet meer lukken. 4x wil ik dan voor gaan.

Comment

• Beetje chest en rug doen in de gym zo. YOLO. Morgen naar de fibo. Yeah buddy roepen en HUUUU samen met mijn BFF Ronnie. Ga met mijn sportvereniging. Wordt sicke roadtrip. FUAARKK

Comment

• Gewicht 91,5. Nog 1 week bulken en dan shredden.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
              Gewicht 91,5. Nog 1 week bulken en dan shredden.
              Nice, gewicht gaat lekker. Dan ben je toch goed gegaan op een split. Ik prefereer momenteel toch meer UB/LB, omdat dat mijn metabolisme gewoon een extra schop onder z'n hol geeft voor me gevoel.

Wat zijn je plannen m.b.t. cut. UD2.0, reguliere cut of carb cycle met soort van refeed elke week, maar zonder de poespas van UD? Voor welk bf% ga je en/of hoelang ga je shredden?
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Nice, gewicht gaat lekker. Dan ben je toch goed gegaan op een split. Ik prefereer momenteel toch meer UB/LB, omdat dat mijn metabolisme gewoon een extra schop onder z'n hol geeft voor me gevoel.

Wat zijn je plannen m.b.t. cut. UD2.0, reguliere cut of carb cycle met soort van refeed elke week, maar zonder de poespas van UD? Voor welk bf% ga je en/of hoelang ga je shredden?
                Het ligt er denk ik maar aan hoe je het indeelt bro. Achterliggende spiergroepen waren benen en schouders voordat ik begon met bulken. Dus aparte armendag, 2x benen en dan borst en rug apart. Dit heeft de boel echt goed in verhouding getrokken weer. Voor borst/rug ben ik van mening dat voor optimale groei je het toch 2x moet pakken, vandaar dat ik nu ook weer overga op UB/LB.

Ik ga carb cyclen. Zou UD2.0 best nog een keer willen doen, maar zit momenteel met een stage die gaat beginnen, dus dan maar iets minder snel resultaat. Het zal misschien 1-2 weken langer duren om op hetzelfde vetpercentage te komen. Ik ben van plan om richting 9-10% te gaan. Liever meer richting de 9 dan de 10. Dit zal naar verwachting een week of 6-8 duren waarvan ik denk dat het eerder richting 6 zal gaan. Ik zou mezelf nu inschatten op 12-13%. Hoop op het einde van de cut 89kg droge massa over te houden. Ik denk dat 90 te optimistisch is, aangezien ik dan maar een kilo of 2 mag verliezen en dan sta ik zeker nog niet op 10% (denk ik). 89kg zou betekenen dat ik in mijn vorige bulk 1,6kg+ massa gepakt heb. Tegen september heb ik dan ongeveer een kilo of 6-8 aan spiermassa gepakt in 12 maanden. Daar ben ik best amused mee.

Comment

• Squat
                  WU
                  5x5x92,5. Goed vertrouwen. Spot was niet nodig.

Paused squats
                  5x70
                  5x75
                  5x80

Sumo DL
                  WU
                  5x140
                  5x150 PR
                  Fail op 160
                  Beetje techniek op 100kg
                  Had niet in de gaten dat ik op maandagen voorheen 3x150 als PR had. Nu 5x150 waarbij de laatste reps wel om te janken waren maargoed. 140 was nog lekker strak. Dus ben wel amused.

RDL
                  6x100
                  6x115
                  6x130

Comment

• Heb die wazige pre-workout genomen. Vond het niet lekker en voelde me eerst keiwazig, maar het ging best lekker tijdens de training.

Sumo wumo DL
                    WU
                    5x5x145. PR. Zal setje 2 als filmpje uploaden nog dit weekend. Laatste setje was wel echt zwaar. Maar 150 moet misschien nog wel lukken!

Squat
                    3x8x82,5. Dit ging niet van harte.

Front squat
                    3x8x65kg. PR. Dit ging lekker.

Leg curls
                    4 sets, set 4 was dropset.

Leg extensions
                    4 sets, set 4 was dropset vanaf fullstack 2x verlagen. Liep gehandicapt de trap af naar de fiets.

Goeie training!

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                      Ik ga carb cyclen. Zou UD2.0 best nog een keer willen doen, maar zit momenteel met een stage die gaat beginnen, dus dan maar iets minder snel resultaat. Het zal misschien 1-2 weken langer duren om op hetzelfde vetpercentage te komen. Ik ben van plan om richting 9-10% te gaan. Liever meer richting de 9 dan de 10. Dit zal naar verwachting een week of 6-8 duren waarvan ik denk dat het eerder richting 6 zal gaan. Ik zou mezelf nu inschatten op 12-13%. Hoop op het einde van de cut 89kg droge massa over te houden. Ik denk dat 90 te optimistisch is, aangezien ik dan maar een kilo of 2 mag verliezen en dan sta ik zeker nog niet op 10% (denk ik). 89kg zou betekenen dat ik in mijn vorige bulk 1,6kg+ massa gepakt heb. Tegen september heb ik dan ongeveer een kilo of 6-8 aan spiermassa gepakt in 12 maanden. Daar ben ik best amused mee.
                      Klinkt goed allemaal. Met 6-8kg VVM kan je zeker blij zijn sinds die tijd. Goeie zaak. Ik hoop zelf ook niet teveel te dalen in gewicht, maar als het allemaal vet is. Dan boeit me dat gewicht vrij weinig eigenlijk als het er maar bruut uitziet. Denk dat jij dat ook wel hebt. De looks > gewicht.
                      "Straight outta gym"

Comment

• 5x145 sumodeadlift - YouTube

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Klinkt goed allemaal. Met 6-8kg VVM kan je zeker blij zijn sinds die tijd. Goeie zaak. Ik hoop zelf ook niet teveel te dalen in gewicht, maar als het allemaal vet is. Dan boeit me dat gewicht vrij weinig eigenlijk als het er maar bruut uitziet. Denk dat jij dat ook wel hebt. De looks > gewicht.
                          Ja dat zeker maar helaas is het natuurlijk wel zo dat meer massa ook betere looks oplevert:P. Maar vooralsnog; als de spiegel ons tevreden stelt is het all good

Comment

• Moet je kont niet veel lager bij sdl?
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Je hebt wel zwaarder gesquat, nog steeds aan het opbouwen ivm je knie? En what the hell is een wumo dl?
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Jaa normaal wel. Maar triple aces en ziyed zeggen ook dat ik zo op een of andere manier veel sterker ben dan wanneer ik verder doorzak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X