Ja zeker, in mijn hoofd een dikke pad maar in reality schat ik tussen de 12 en de 13%. Daarom hoop ik ook zeker 89kg over te houden op 10% na mijn cut. Ga de kcals iets verhogen want vorige keer ging het te hard.
Sjoerd's recomp log
Collapse
X
-
Net armen en schouders.
Schouders
Seated dumbell press
12x10
12x18
12x20
12x22
11x24 VPR en 12de rep net fail, scheelde echt een schaamhaar.
10x26
Side raises
3 sets 7,7,6kg
Face pulls
3 sets high rep. Heb gewicht verlaagd, langzamere uitvoering en voelde echt veeeeell beter. Zelfs pomp.
CGBP
WU
6x75
6x80
5x85. Ging wel moeizaam
repout 60
Michel bicep oefening
4 sets waarvan laatste dropset
Hammer curls
4 sets
Machine curls
Rope extensions
4 sets
Rope pushdowns
Echt sicke pomp in armen. Ik baalde dat ik mijn meetlint niet mee had want zeker dat het een nieuwe PR was. Nu de pomp weer zo goed als weg is zijn ze nog 40,0cm.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostGewicht 91,5. Nog 1 week bulken en dan shredden.
Wat zijn je plannen m.b.t. cut. UD2.0, reguliere cut of carb cycle met soort van refeed elke week, maar zonder de poespas van UD? Voor welk bf% ga je en/of hoelang ga je shredden?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostNice, gewicht gaat lekker. Dan ben je toch goed gegaan op een split. Ik prefereer momenteel toch meer UB/LB, omdat dat mijn metabolisme gewoon een extra schop onder z'n hol geeft voor me gevoel.
Wat zijn je plannen m.b.t. cut. UD2.0, reguliere cut of carb cycle met soort van refeed elke week, maar zonder de poespas van UD? Voor welk bf% ga je en/of hoelang ga je shredden?
Ik ga carb cyclen. Zou UD2.0 best nog een keer willen doen, maar zit momenteel met een stage die gaat beginnen, dus dan maar iets minder snel resultaat. Het zal misschien 1-2 weken langer duren om op hetzelfde vetpercentage te komen. Ik ben van plan om richting 9-10% te gaan. Liever meer richting de 9 dan de 10. Dit zal naar verwachting een week of 6-8 duren waarvan ik denk dat het eerder richting 6 zal gaan. Ik zou mezelf nu inschatten op 12-13%. Hoop op het einde van de cut 89kg droge massa over te houden. Ik denk dat 90 te optimistisch is, aangezien ik dan maar een kilo of 2 mag verliezen en dan sta ik zeker nog niet op 10% (denk ik). 89kg zou betekenen dat ik in mijn vorige bulk 1,6kg+ massa gepakt heb. Tegen september heb ik dan ongeveer een kilo of 6-8 aan spiermassa gepakt in 12 maanden. Daar ben ik best amused mee.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Squat
WU
5x5x92,5. Goed vertrouwen. Spot was niet nodig.
Paused squats
5x70
5x75
5x80
Sumo DL
WU
5x140
5x150 PR
Fail op 160
Beetje techniek op 100kg
Had niet in de gaten dat ik op maandagen voorheen 3x150 als PR had. Nu 5x150 waarbij de laatste reps wel om te janken waren maargoed. 140 was nog lekker strak. Dus ben wel amused.
RDL
6x100
6x115
6x130Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Heb die wazige pre-workout genomen. Vond het niet lekker en voelde me eerst keiwazig, maar het ging best lekker tijdens de training.
Sumo wumo DL
WU
5x5x145. PR. Zal setje 2 als filmpje uploaden nog dit weekend. Laatste setje was wel echt zwaar. Maar 150 moet misschien nog wel lukken!
Squat
3x8x82,5. Dit ging niet van harte.
Front squat
3x8x65kg. PR. Dit ging lekker.
Leg curls
4 sets, set 4 was dropset.
Leg extensions
4 sets, set 4 was dropset vanaf fullstack 2x verlagen. Liep gehandicapt de trap af naar de fiets.
Goeie training!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk ga carb cyclen. Zou UD2.0 best nog een keer willen doen, maar zit momenteel met een stage die gaat beginnen, dus dan maar iets minder snel resultaat. Het zal misschien 1-2 weken langer duren om op hetzelfde vetpercentage te komen. Ik ben van plan om richting 9-10% te gaan. Liever meer richting de 9 dan de 10. Dit zal naar verwachting een week of 6-8 duren waarvan ik denk dat het eerder richting 6 zal gaan. Ik zou mezelf nu inschatten op 12-13%. Hoop op het einde van de cut 89kg droge massa over te houden. Ik denk dat 90 te optimistisch is, aangezien ik dan maar een kilo of 2 mag verliezen en dan sta ik zeker nog niet op 10% (denk ik). 89kg zou betekenen dat ik in mijn vorige bulk 1,6kg+ massa gepakt heb. Tegen september heb ik dan ongeveer een kilo of 6-8 aan spiermassa gepakt in 12 maanden. Daar ben ik best amused mee."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostKlinkt goed allemaal. Met 6-8kg VVM kan je zeker blij zijn sinds die tijd. Goeie zaak. Ik hoop zelf ook niet teveel te dalen in gewicht, maar als het allemaal vet is. Dan boeit me dat gewicht vrij weinig eigenlijk als het er maar bruut uitziet. Denk dat jij dat ook wel hebt. De looks > gewicht.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment