Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net rug getraind.

Pullups
    5xBW
    5xBW+2,5
    5xBW+5
    5xBW+7,5
    5xBW+10

Dumbell rows
    8x30
    8x37,5
    8x42,5
    8x47,5
    6 of 7x52,5. Do not remember.

Close grip lat pully
    4 sets, 12-12-10-6x75kg. Voelde ik lekker burnen. Krijg ik dus klaar blijkelijk goede pomp van .

T-bar rows
    12x45
    10x50
    8x55
    6x60
    dropset op 60kg naar 40 naar 25kg.

One arm pulldowns
    3 sets 10-12 reps

Rear lateral cable
    3 sets 12-14 reps

Genoeg geweest. Was een goede training. Weet eerlijk gezegd niet of er PR's bij zitten. Volgens mij niet maar BW gaat natuurlijk ook omhoog dus pullups zijn feitelijk wel zwaarder.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net benen gedaan

Sumo DL
      WU
      5x130. Dacht dat het 120 was, maar voelde retezwaar aan dus ik dacht, even recount.
      4x5x120.

Squat
      WU
      3x8x77,5

Front squats
      3x8x57,5

Leg curls
      5 sets waarvan de 5de set een dropset was

Squat press
      2x10
      repout op 170kg, 26 keer ofzo.

Comment

• Lekker Sjoerd, die 5x 130 is dan toch een PR-etje of wat?

Comment

• Ja zeker ja zeker! Maandag eens 5x120, 5x130 en xx140 proberen. Zien waar het schip strand en dan vanaf nu elke donderdag de 5x5 vanaf 120kg wekelijks met 5kg verhogen.

Comment

• Behoorlijk baas ouwe. Dat gaat ineens hard met je! xD

Comment

• Ja, techniek zit nu best prima, dus kan nu langzaam maar zeker het gewicht flink verhogen. Op naar de 200!

Comment

• Net armendag gehad.

9x45kg MP topset bij schouders

4x85 CGBP topset na schouders

en de rest kapot pompen met een post-armen PR van 41,5cm.

That's all.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  Net armendag gehad.

9x45kg MP topset bij schouders

4x85 CGBP topset na schouders

en de rest kapot pompen met een post-armen PR van 41,5cm.

That's all.
                  Lekker. Kom ik aan kakken met mijn miezerige guns. Bij mij lijkt er niet echt vooruitgang in te zitten. Misschien anders toch maar een aparte armen dag inplannen naast de huidige 4 dagen UB/LB routine in de toekomst. Als probeersel om extra groei te stimuleren.

Hoe vaak pak jij nou armen per week. 1 armen dag, en 2-3x indirect bij borst, delts en rug?
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ja precies! Wat je zegt. Nadruk binnen mijn huidige schema ligt op armen, schouders en benen. Zijkant schouders merk ik ook echt vooruitgang op. Armen zijn 5mm gegroeid in 5 weken, dus gaat allemaal wel prima. Ben benieuwd naar de weging maandag. Moet nu een dikke 90+ uitkomen. Nog een week of 3-4 bulken en hopelijk naar 3-5 reps op 100kg squat nog. Zou ook mijlpaaltje zijn.

Comment

Ja precies! Wat je zegt. Nadruk binnen mijn huidige schema ligt op armen, schouders en benen. Zijkant schouders merk ik ook echt vooruitgang op. Armen zijn 5mm gegroeid in 5 weken, dus gaat allemaal wel prima. Ben benieuwd naar de weging maandag. Moet nu een dikke 90+ uitkomen. Nog een week of 3-4 bulken en hopelijk naar 3-5 reps op 100kg squat nog. Zou ook mijlpaaltje zijn.
                      Lekker man, dikke delts vind ik persoonlijk erg bruut. Ik weet niet of je toevallig die foto kent van iemand die hem laatst gepost had in zijn log. Zo'n gozer met een groen wedstrijd broekje aan, die heeft echt brute delts. Tuurlijk wil je alles groot, maar ik ben flinke schouderkoppen steeds meer gaan waarderen, vandaar dat ikzelf de nadruk er ook meer op leg t.o.v. vroeger. Het maakt je namelijk gewoon "extra" breed.

Wanneer denk je die 3-5 reps met 100kg aan te tikken?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Hopelijk over 3-4 weken:P. Maandag de 5x5x95 squat proberen maar wordt wel echt pittig. Als ik faal op de 5x5, ga ik de week erop door met 3x3. Dan moet ik de 3x3x100 in ieder geval wel kunne halen. Sumo hoop ik over 4 weken 5x5x140 te doen.

Comment

Hopelijk over 3-4 weken:P. Maandag de 5x5x95 squat proberen maar wordt wel echt pittig. Als ik faal op de 5x5, ga ik de week erop door met 3x3. Dan moet ik de 3x3x100 in ieder geval wel kunne halen. Sumo hoop ik over 4 weken 5x5x140 te doen.
                          Hmm, okay. Ja, ikzelf zit bij de bench te kutten met meer reps er uit te persen met 6-8 reps. Misschien dat ik anders gewoon op 3x3 overga als 3x5 niet meer lukt. Op die manier kan je toch een tijdje blijven ophogen qua gewicht, maar niet met reps, maar dat gaat voor me gevoel wat sneller dan proberen er telkens 1 of 2 reps meer uit te persen..

Ik ben benieuwd, gewoon zwaar gaan 3-6 reps op de grote compounds en 6-12 reps op de kleinere oefeningen. Dan zit je zo aan die 100kg squat!
                          "Straight outta gym"

Comment

• Gewicht vanmorgen 90,5 en ik weet dat hier veel vocht bij zit aangezien mijn moeder gisteren een heel zakje gehaktkruiden voor 2 personen gehakt gebruikt heeft waarvan ik ook nog eens 2/3 opgegeten had. Oftewel, niet genoeg aangekomen en per vandaag 200kcals verhoogd. Enkel en alleen in carbs. Heb ook eens 20g rozijnen bij het ontbijt toegevoegd. Beviel wel goed, lekker

Dalijk 5x5x95 squat en topset xx140DL proberen. Ben benieuwd.

Comment

• Net benendag. Aangezien vorige week de 92,5kg squat echt janken was had ik gedacht vandaag te falen op de 95 squat. Toch wilde ik het voor de volle 100% proberen.

Squat
                              WU
                              5X5X95KG. PR. Ik ben amused dat dit lukte. Eerste set ging het best, daarna wel met hangen en opstaan maar over het algemeen beter dan vorige week. Filmpje volgt. Tuurlijk kan techniek wel beter, maar dat is iets wat ik voor lief neem als de sets al tegen mijn max aanzitten nu.

Paused squats
                              5x70
                              5x75
                              5x80

Sumo DL
                              WU
                              5x120
                              5x130
                              3x140 PR. Eerste stuk moest hier wel meer vanuit benen getild worden, maar hij ging wel! Tweede rep was het best. Nog iets meer focus op houding en donderdag bij de 5x5x125 weer die 5 reps strak eruit persen.

RDL
                              6x100
                              6x115
                              5x130

Goede training. Paused squats was ik zeer over te spreken maar ook de 5x5x95 had ik niet verwacht. Die 5x5x100 licht toch stiekem op de loer. Nu ik weer 200kcals geraised heb, moet het kunnen!

Comment

• 5x95 squat - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X