Meet je het ook dan of doe je het echt puur op gevoel ?
building a better fysiek LOG.
Collapse
X
-
-
Originally posted by maar7en8 View Postvind je het niet lastig in te schatten wanneer je bijvoorbeeld meer vocht vasthoud?
ander is redelijk strakke huid bij de overgang van schouder naar biceps, als ik vocht vasthoud is het niet o elastisch.
is kwestie van herkennen.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostKom jij nou ook op de meet ?
denk 't wel... effe kijken 17e eerste examen 1 week daarna ook examen...
ot:
vandaag vrijedag kwa eten gedaan, maandag deed ik dus low carb ipv high carb en woensdag was eigenlijk een cheatmeal maar die heb ik overgeslagen, vandaag niet echt junkmeal gegeten ofzo, alleen 1 burger en 3-4 paaseitjes, voorderest sushi en stokbrood met kaas/ham/filet american.
vandaag was eigenlijk low maar zag dat mijn lichaam wat 'extra's nodig had, morgen ipv moderate low carb.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Tails View PostZie dat je toch gaat , leuk man. Low carb is trouwens ook moeilijk te doen voor mij. Merk ook dat ik soms wat extras nodig heb.
vind het wel gaan als ik genoeg sla in huis heb en als ik bezig ben, maar als je dan een dag 'vrij' hebt en vrij weinig doet is het fucking slopend maar je hebt iig niet zo veel werk aan koken.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postvind het wel gaan als ik genoeg sla in huis heb en als ik bezig ben, maar als je dan een dag 'vrij' hebt en vrij weinig doet is het fucking slopend maar je hebt iig niet zo veel werk aan koken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
10 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment