Tonijnvreter's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Deand View Post
    goed bezig man, lang niet meer gelogt.
    heb je in die tijd wel gewoon getraind?
    Dankje, ja klopt

Nee had wel wat pauzes veel stress en was ook af en toe ziek dus nope..
    Nu weer 110% aan de bak en serieus bezig met voeding
    De meeting was een goede motivatie boost!
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Warming Up

Bench

12x30kg
      12x40kg
      12x30kg

DB Incline press

12x9kg
      12x9kg
      12x9kg

Cable crossover

12x3.75kg
      12x5.00kg
      12x6.75kg

Tricep Lying Extension

12x7kg
      12x7kg
      12x7kg
      12x7kg
      12x7kg
      12x7kg

Tricep v-bar pushdown

12x12,5kg
      12x12,5kg
      12x,12,5kg
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• goed bezig, alleen misschien 1 oefening toevoegen voor onderkant borst?
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
          goed bezig, alleen misschien 1 oefening toevoegen voor onderkant borst?
          Aangezien hij al 3 oefeningen heeft voor de borst is dit zeker niet nodig. En het onderkant borst verhaal is ook discutabel.. Wat wel mogelijk zou kunnen zijn is cable crossover vervangen voor dips
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
            Aangezien hij al 3 oefeningen heeft voor de borst is dit zeker niet nodig. En het onderkant borst verhaal is ook discutabel.. Wat wel mogelijk zou kunnen zijn is cable crossover vervangen voor dips
            Daar heb ik een andere mening en ervaringen bij
            Maar sowieso vind ik bij een splitschema 3 oefeningen voor de borst erg weinig
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Waarom zo hoog in reps?
              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Daar heb ik een andere mening en ervaringen bij
                Maar sowieso vind ik bij een splitschema 3 oefeningen voor de borst erg weinig
                Ehm ik weet zeker dat dit zat genoeg is. Wij verschillen blijkbaar van mening maar aangezien hij nog 'beginner' is zou ik zeker niet meer doen dus houd ik mij bij mijn post waarin ik zeg dat eventueel cable crosover kan worden vervangen voor dips om beter 'onderkant' borst te trainen
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

goed bezig, alleen misschien 1 oefening toevoegen voor onderkant borst?
                  3 oefeningen borst is normaal gesproken meer dan voldoende.
                  Een extra oefening voor 'onderkant' borst is zeker niet nodig.
                  Als je dan toch een oefening toevoegt is het logischer een oefening toe te voegen met de focus op'bovenkant' borst,aangezien die meestal achterloopt tov de onderkant.

Maar net als dat 'binnenkant'borst trainen redelijk onzinnig is,moet je gewoon je oefeningen doen,dan groeit je borst vanzelf.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Zit wel een wezenlijk verschil tussen nadruk leggen op bovenkant of binnenkant, het laatste is anatomisch gezien namelijk lastig (vezels lopen horizontaal).

Comment

• Originally posted by haci View Post
                      Waarom zo hoog in reps?
                      12 traint gewoon lekker, misschien over een tijdje 10.

Btw dalijk trainen.

Net 2 biefstukken friet en bonen op, knalluhh
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• hey wessel,
                        je shoulder press is dumbellpress neem ik aan? en met de deadlift log, tel je de 20kg van de barbell mee?
                        als beginner zou ik niet split trainen, je kan beter zeker twee x per week je spiergroepen aanspreken. je creëert overigens ook meer hypertrofie met meer herhalingen 12-15. dit is wat jij als jonge gast moet doen. ik zou een ub lb schema maken, ma-din woe -don
                        onthoudt dat meer gewicht niet altijd beter is, voer eerst de technieken correct uit met laag gewicht, en ga dan pas proberen te verhogen.

Comment

• Originally posted by suusje86 View Post
                          hey wessel,
                          je shoulder press is dumbellpress neem ik aan? en met de deadlift log, tel je de 20kg van de barbell mee?
                          als beginner zou ik niet split trainen, je kan beter zeker twee x per week je spiergroepen aanspreken. je creëert overigens ook meer hypertrofie met meer herhalingen 12-15. dit is wat jij als jonge gast moet doen. ik zou een ub lb schema maken, ma-din woe -don
                          onthoudt dat meer gewicht niet altijd beter is, voer eerst de technieken correct uit met laag gewicht, en ga dan pas proberen te verhogen.
                          Hee suusje,
                          Ja dat is gewoon DB press.
                          De deadlift is met de stang van 10kg en 30 kg aan gewichten dus 40kg.
                          En over het split schema, kan wel kloppen. Ik wil denk ik ook binnenkort een nieuwe schema.En dat over het gewicht klopt ook helemaal, ik ga altijd voor de uitvoering, en dan pas gewicht Ik had eerst een discussie over het aantal reps.. Ik deed er toen 15 en dat vond iedereen teveel. Dus ik ben naar 12 gegaan en dat lijkt me wel goed.
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Mooizo, weer 3kg erbij, van 62kg naar 65kg
                            Elke avond een pot volle kwark doet wonderen.
                            Binnenkort een nieuw schema, weet nog niet welke.
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Begonnen met creatine.

Net een 200MG Cafeïne pil gepakt, (En ja dit is eenmalig ivm creatine)en werkte zeer lekker op de training!

Warming up ( ging veel makkelijker )

Leg press
                              12x60kg
                              12x70kg
                              12x70kg

Benchpress

12x40kg
                              12x40kg
                              4 x50kg ( PR )

Tricep v bar pushdown ( ging zeer makkelijk! )

12x15kg
                              12x17,5kg
                              12x20kg

Biceps

12x9kg
                              12x9kg
                              10x8kg ( Laatste ging zwaar )

Was een soort halve fullbody training, rug was ik een beetje vergeten, helaas.
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Gaat lekker tonijnvretertje!

Gewoon lekker trainen en eten en vooral niet te druk maken om allerlei randzaken.

Originally posted by aktito View Post
                                Zit wel een wezenlijk verschil tussen nadruk leggen op bovenkant of binnenkant, het laatste is anatomisch gezien namelijk lastig (vezels lopen horizontaal).
                                Die blijft lastig,want vandaag deed ik cgbp en 2 gasten zeiden tegen mij dat dat hun favo binnenkant borst oefening is,..epic
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X