Aldo's Log.
Collapse
X
-
Upperbody.
Schouders, armen.
Seated shoulder press
12x24kg
10x30kg
6x36kg
Side raises
12x10kg
10x12kg
8x14kg
Reverse flyes
12x8kg
10x10kg
12x12kg
Barbell curls
12x30kg
10x40kg
8x50kg
Dumbell curls
12x16kg
10x18kg
8x20kg
Skullcrushers
2x30x40kg
Commentaar.
Geen idee wat ik moest trainen vandaag want ik was al drie keer geweest. Snap niet dat mensen vijf keer per week naar de sportschool kunnen zonder het onderstel te trainen. Vriend van me kwam toevallig binnenlopen dus maar met hem meegedaan. Training is verder weinig bijzonders. Ging er zo doorheen en ik heb zijn sets en reps gehanteerd met eigen gewichten aardige brosplit. Volgende week gelukkig weer onderstel erbij pakken, en het normale schema oppakken. Straks richting Duitsland weekend weg met mijn vriendin. Goed weekend u allen!Last edited by Aldo Raine; 19-12-2014, 18:43.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostBeste sh press zeg..jij ook goed weekeinde, ga je naar zo'n kerstmarkt?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
-
Originally posted by Aldo Raine View PostOok zit ik eraan te denken om samen te gaan trainen met een persoon in Groningen. Want wat is vier uur reistijd nou precies als je kan discussiëren over de zin van het leven enzo?! Dat dacht ik dus ook.
Comment
-
Originally posted by Flabbert View Postoja Nick in Curacao, heerlijk toch kerst en oud en nieuw vieren op mambo beach met die warmte. en bij jou is het dan eerder nieuwjaar dan bij ons (of andersom ik weet t niet meer) ik vond het wel fijn iig
Het is hier 5 uren eerder (het was 6, maar door jullie wintertijd die hier overigens niet is, is het dus een uur opgeschoven haha)
Comment
-
Originally posted by NickP View PostHahah jazeker mambo weet ik nog niet zeker, maar sowieso of kerst of oud en nieuw op het strand en met nieuwjaar van 1 tot 7 onbeperkt zuipen bij Amnesia bij WTC center.
Het is hier 5 uren eerder (het was 6, maar door jullie wintertijd die hier overigens niet is, is het dus een uur opgeschoven haha)
genoeg vervuiling nu...Mangs wa, aait nich
Comment
-
Originally posted by Flabbert View Postcampo?
genoeg vervuiling nu...
@Aldo
Mooizo, hoef ik me daar niet druk om te maken
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment