Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Commentaar.
Shieeet. Zware training. Nu ben ik in de ochtend ook niet zo scherp maar dit is wel de pittigste tot nu toe. Volgende week zie ik mij de squat en de bench niet meer halen. Als ik stal bij 5x5 ga ik door naar de 3x5 en dan pas richting de 5x3. zo verleng ik de cyclus een beetje. Goed weekend u allen.
Hopelijk neem je het mij niet kwalijk dat ik een suggestie doe?
Naar verluidt bestaan kuiten voornamelijk uit "slow twitch" vezels...
Bovendien: door de kleine ROM is de time under tension bij 10 rep setjes nogal aan de lage kant...
Misschien een idee om 2x15 of 1x30 setjes eens een kans te geven?
Hopelijk neem je het mij niet kwalijk dat ik een suggestie doe?
Naar verluidt bestaan kuiten voornamelijk uit "slow twitch" vezels...
Bovendien: door de kleine ROM is de time under tension bij 10 rep setjes nogal aan de lage kant...
Misschien een idee om 2x15 of 1x30 setjes eens een kans te geven?
grtz
Nee hoor dat neem ik je niet kwalijk. Feit is wel dat ik kuiten heb als rugby ballen dus het gaat opzich prima zo.
Commentaar.
Twee dagen volledige rust hebben mij goed gedaan. Kleine mijlpaal wel want wat betreft de squat en de bench heb ik nog nooit zo'n volume/gewicht gedraait. Rows gaan nu richting de pendlay rows anders wordt het te zwaar om steeds in positie te houden. Al met al een goede training, erg blij mee.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment