Voel me zo fucking vet en heb al 3x op de plee gezeten (teveel info ik weet het)
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hahaha,die coke zero (1 ltr) was meer voor het feit dat als ik dan bij mijn cheat frisdrank neem ik de "betere" keuze neem - net alsof die niet vol zit met shit
Voor de rest genoten van die cheat en heb totaal geen moeite om daarna weer voor een volle week strict aan mijn schema te houden.
Cheatmeal is ook echt 1 maaltijd,niks meer.
Er zat bv nog een flinke bodem in die coke zero,maar die heb ik na die maaltijd door de gootsteen gegoten.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Vanmorgen was het hamstring tijd.
De hele training met weerstandbanden gewerkt en ik was kapot.
Duizelig en 1,5 keer over nek gegaan - die halve kon ik weer netjes doorslikken
Resultaat bom volle hamstrings,bilspieren en kuiten.
Quads en ham split bevalt me weer prima,aangezien ik never de nooit dezelfde training als vandaag kan doen na mijn quad training
Standing leg curl - elastiek maakt de negatieve fase moeilijker en dus zwaarder.
3 reps 5 sec vasthouden ,daarna 10 volledige snellere reps - 4 sets totaal (50/55 kilo)
Daarna nog 1 set met alleen focus op het negatieve deel.
Volledige stack waarbij de andere mee hielp met de beweging naar boven om vervolgens zo lang mogelijk over het negatieve deel te doen - 3/4 reps per been
Seated leg curl - elastiek zorgde ervoor dat de neerwaardes beweging erg zwaar werd en de beweging naar boven een stuk makkelijker.
Hierdoor kun je kiezen om alleen te focussen op het positieve deel of zowel op het het positieve(extra zwaar) als het negatieve(meer tegenhouden)
Natuurlijk voor de laatste optie gekozen ,waarbij de laatste reps hulp nodig was om het positieve deel ver genoeg naar beneden te drukken.
4 sets - 10 reps en veel gescheld
Lying leg curl - elastiek zorgt ervoor dat het positeve deel veel makkelijker is en je dus zwaarder kan gaan.
Daardoor word het negatieve deel veel zwaarder.
3 sets - 10 reps - 70/80 kilo (wat bv zonder elastiek nooit voor elkaar krijg.)
Strompelend weglopen was het resultaat na deze sets.
Sumo leg press - reps erg langzaam uitvoeren,dus door het elastiek word het negatieve deel velemalen zwaarder ,maar het positieve ook,aangezien je de elastieken halverweg weer op spanning krijgt.
3 sets - 150 kilo - 15 langzame reps en branden als de ziekte.
1 drop set vanaf 200 kilo t/m 50 kilo ,waarbij de 50 kilo reps korte reps onderin waren.
Resultaat na die sets was een pijn en verzuring die niet wegtrok en sterretjes,duizelig en hoppa,.. Ff lekker de prullebak vol gekotst.
Laatste oefening was een superset - abductor met elastiek & sumo t bar deadlifts
3 sets - 16 stappen (8 naar links & 8 naar rechts) en 10 reps op de deads - vooral nadruk op de glutes.
Toe raises op de leg press - 100 kilo
Alleen focus op het rek gedeelte - 3 sec.
Daarna meteen 20/30 standing calf raises met BW.
4 sets in totaal en de kuiten voelde goed vol aan.
Vooral het rek gedeelte is zo belangrijk om groei te stimuleren.
Daarna nog 20 min gewandeld op de loopband en nu de rest van de dag geen ene zak meer gedaan en ook niet van plan om te doen.
Morgen een rustdag (avond cardio) en dinsdag weer trainen.Last edited by Mvos; 08-12-2013, 15:50.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
nu aan mjn laatste maaltijd van vandaag en ik moet zeggen dat het ff proppen is,want ik heb gewoon totaal geen honger meer.
ik merk ook echt dat de training met Jerry van zaterdag en de erg goede training van vanmorgen er flink ingehakt hebben.
de rustdag van morgen komt ook echt als geroepen,...net zoals mijn bedje over een paar minutenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Dat werk zeker goed en zo zijn er nog wel tientallen combi's te vinden,maar het moet een extra iets zijn om af en toe de standaard sets te doorbreken. (Voor mij iig)
Volume werk vind ik erg fijn werken 1x in de zoveel tijd een trainen met weerstandsbanden geeft ook weer een totaal andere prikkel.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Straks Wessle een UB training geven en daarna doe ik mijn cardio sessie.
Voeding vandaag is weer 110% volgens schema en het is opzich wel grappig dat ik sommige dagen nog honger heb en andere tegen iedere volgende maaltijd aan zit te hikken.
Ach,zolang het er allemaal aan het einde van de dag maar allemaal inzit.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net 40min cardio gedaan op 5.5 speed - 8 incline.
Daarvoor Wessle een UB training gegeven en dat ging weer super!
Echt super cool om met hem aan de slag te gaan.
Het kost mij wel tijd,maar ik geniet ook echt van het feit dat hij er zo voor gaat!
Slapen,...trustenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...12 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment