Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blij dat je het goed hebt gehad op vakantie! Ik ben benieuwd wat je het komende jaar nog allemaal gaat bereiken. Ben ook benieuwd naar FoxGym, heb nu al zin in de meet.

Comment

• Lekker uitgerust dus top man.
      ben benieuwd naar fox gym.

Comment

• Kan echt niet wachten op die PL spullen. Is er al een datum bekend wanneer je ongeveer open gaat?

Heb nog een jongen van onze sportschool overgehaald naar jouw sportschool. Ik hoefde eigenlijk alleen deadliftplatform en cage te zeggen.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
          Welkom terug
          Originally posted by FitnessEcto View Post
          Blij dat je het goed hebt gehad op vakantie! Ik ben benieuwd wat je het komende jaar nog allemaal gaat bereiken. Ben ook benieuwd naar FoxGym, heb nu al zin in de meet.
          Originally posted by quibus View Post
          Lekker uitgerust dus top man.
          ben benieuwd naar fox gym.
          Originally posted by talalelh15 View Post
          Kan echt niet wachten op die PL spullen. Is er al een datum bekend wanneer je ongeveer open gaat?

Heb nog een jongen van onze sportschool overgehaald naar jouw sportschool. Ik hoefde eigenlijk alleen deadliftplatform en cage te zeggen.
          thanks mannen,

De gym staat nog steeds op 1 Feb. om te openen ,maar de officiele opening zal pas eind Feb. zijn.
          We zitten met nog een paar leveringen die flinke vertraging hebben,maar vanaf 1 Feb. kan er wel volledig getraind worden.
          Waarschijnlijk zullen we alleen een 5tal HS apparaten missen die iets later komen ,maar de rest is er dan allemaal al.

@fitnessecto - De meet datum zal ik begin Feb. meteen even vastzetten

@Talal - haha er zijn er nu al een aantal die alleen om die reden al komen!!

Vanmorgen vroeg ook maar weer eens wezen trainen.

eerste dag van mijn mini cut en na de dikke carb en suiker overload van de laatste weken is mijn lichaam vandaag wat in de war op zijn zachts gezegd
          Al gaan de 24 boterhammen met pindakaas er goed in moet ik zeggen.

schouders / hamstrings en cardio stond er op het programma.

cable side raises
          3 sets - 10/12 reps
          1 set - drop set 10/5/5/5/rep out

seated DB front raises
          2 sets - 10/12 reps
          1 set - 5l/5r/5l/5r
          1 set - rest / pause - totaal 20 reps

cable upright row
          4 x 10 reps

face pulls
          3 x 12/15 reps
          1 dropset - 6 x droppen - FS / -10kilo / -10kilo enz - tot aan lichte partials

BB shrugs
          5 sets - 10/25 reps

Cable SLDL - vooral glute en rekwerk
          4 sets - 15 reps

standing leg curl
          3 sets - 10 reps
          1 drops set - FS / -10kilo / -10 kilo tot aan holds tot failure.

seated leg curl
          3 sets - 10/12 reps
          1 sets - 10/12 reps plus forced reps tot failure.

Daarna 20min lekker ff uitfietsen en weer klaar voor vandaag.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vanmorgen weer in alle vroegte en kou een beachboy arm training gedaan.
            Daarna meteen door naar het werk en als ik straks thuis ben ga ik de rubbervloer leggen en de DL platformen uitmeten en hout bestellen.

Training ging goed en ik had meteen zin om vanavond weer te gaan oftewel de motivatie om hard te trainen is weer aan het terug komen.

Zeker de laatste weken voor een wedstrijd is trainen kut en daarom ben ik blij dat ik niet de Open Rotterdamse ga doen,maar gewoon lekker trainen en bouwen de komende maanden.

Rope push downs SS 1 arm preacher cable curls
            3 sets - 10/15 reps
            1 dropset met 4 drops

incline DB skull crushers SS seated hammer curls
            4 sets - 10/15 reps

underhand cable extension SS ez bar curls
            4 sets - 10/15 reps

1 set ez bar curls - rest/pause tot failure.

20min cardio.
            Last edited by Mvos; 06-01-2015, 17:19.

Comment

• Hi allemaal,

Laatste weken druk met de gym en het plannen van de tijd voor mijn volgende wedstrijd qua bulk/cut tijd.

Trainen is op het moment 2 x pw FB ,omdat ik nauwelijks aan trainen toe kom en wel alles een beetje wil blijven stimuleren t/m 1 feb. waar ik mijn "offseason" begint t/m ongeveer juli.

Gewicht is op dit moment 96 kilo en vp hangt rond de 10%.
              Voeding is 3500kcals waarbij ik elke dag maak waar ik zin in heb uit verschillende soorten carbs,proteine,vetten.
              3x in de week junk die ik in pas in mijn schema.

Nog 2 weekjes voordat de gym opengaat en dan begin ik ook meteen weer met strakkere trainingsschema's en eet schema's.
              Qua gear gebruik ik sinds de Ironman niks meer en dat zal de komende periode ook zo blijven.

Fijne zondag,

Comment

• netjes maarten zeer benieuwd naar het eind resultaat van je gym! alvast weer een fijne zondag

Comment

• De laatste week voor de opening van de gym is ingegaan en we zijn met z'n allen hard aan het werk om het optijd af te krijgen.

Uiteraard zijn er zaken die tegenvallen mbt leveranciers die heb allemaal niet zo belangrijk vinden om op dit hun zaken te regelen mbt jouw plannen,maar dat hoort erbij.

Net na het schilderen en schuren nog even snel een tricep / bicep training gedaan.
                  Ik kan niet wachten tot volgende week wanneer mijn eigen prep ook weer gaat beginnen.

Resistance band 1 arm push down
                  4 sets - 10/15 reps reps

CGBP
                  15 x 80
                  12 x 100
                  10 x 110
                  10 x 120

Resitance band 1 arm overhead extension
                  4 sets - 10/15 reps

incline DB skull crushers SS dips
                  2 sets tot failure

Ez bar curls
                  4 sets 10/15 reps opgebouwd tot 57,5 kilo

Resistance band concentration curls
                  3 sets - 10 reps

DB hammer curls
                  2 x dropset - 25/17,5/12,5 kilo DB's

BB wrist curls
                  4 sets - 10/15 reps - 50 kilo

Lis had vandaag ook weer eens goed getraint samen met Will en meteen een PR op haar deadlift getrokken 77,5 kilo
                  Last edited by Mvos; 27-01-2015, 20:36.

Comment

• Op de facebook pagina zie je wel dat het super gaaf wordt.
                    Het lijkt me wel top om in je eigen gym te trainen met de beste-en nieuwe- apparatuur.
                    Last edited by rain; 27-01-2015, 20:45.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Goede cgbp kale.

waar blijven die off season dikke pens pics dan?
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by rain View Post
                        Op de facebook pagina zie je wel dat het super gaaf wordt.
                        Het lijkt me wel top om in je eigen gym te trainen met de beste-en nieuwe- apparatuur.
                        Lisanne update facebook en instagram iedere dag met de vooruitgang.
                        Zoals het er nu voorstaat word het woensdag 4 Feb. dat we opengaan.

1 Feb. gaan we vanuit onze kant redden alleen doordat sommige leveranciers hun afspraken totaal niet nakomen moeten we deze verzetten.
                        Gelukkig hebben we altijd 1 Feb. als streef datum gehad,maar in de correspondentie altijd over Feb. gesproken.

De officiele opening is 28 Feb.

Trainen voelt nu nog erg raar ,aangezien alles "nieuwe" is en je met je gedachte meer bezig bent met wat er nog moet
                        gebeuren.

We hebben wel nog in totaal 9 hammer strength machines (erbij) besteld die later pas zullen komen ,maar degene die we besteld hadden voor de opening zullen aanwezig zijn. (totaal 10 plate loaded en 3 MTS)
                        HS qua leveringstijd mbt kleuraanpassing en hun voorraad is nu 12/16 weken. (je zal maar haast hebben. )
                        Voor ons is het gelukkig een toevoeging / uitbreiding op de gym.

Originally posted by Ruhl View Post
                        Goede cgbp kale.
                        waar blijven die off season dikke pens pics dan?
                        Haha ,nou die dikke pens zit er niet en die zal er niet komen ook.
                        Ik ben wel weer blij dat de verbouwing straks over is en dat er weer wat regelmaat in komt mbt eten ,want nu eet is soms een hele dag niks,maar mijn gewicht blijft goed zitten.

Ben beneiuwd naar mijn feb/juli bulk periode.

Comment

• Vandaag de 2de training gehad in mijn bulk periode en dat ging goed.

Gewichten en kracht komen weer terug en ik heb veel zin in deze periode ,omdat het voelt alsof er al een lange tijd geen bouw periode geweest is.

Vanmorgen eerst 8 jongens & meiden getraind voor de Enercup & Flexcup en daarna zelf lekker aan de slag.

Hammer strength flat press
                          15 x 80
                          10 x 120
                          08 x 140
                          05 x 150

Flat bench press
                          15 x 100
                          12 x 110
                          10 x 120
                          05 x 90 + benchbloc + weerstandsbanden

incline DB press
                          15 x 30
                          10 x 45
                          05 x 55

Staande flyes met weerstands banden
                          x x 3 x failure

ez bar curls
                          15 x hammer grip - 10 x ez grip - 4 sets gewicht max 40 kilo aan schijven

db curls
                          10 x 20
                          10 x 25
                          10 x 20

Daarna met Marvin Nagelbloem gepraat over wat plannen die we hebben m.b.t. de officiele opening op 28 Feb.

Comment

• Lekkere training.
                            Mooie Gym is het geworden trouwens, zag de foto's op instagram!

Comment

• Originally posted by diasog View Post
                              Lekkere training.
                              Mooie Gym is het geworden trouwens, zag de foto's op instagram!
                              Gym is inderdaad geworden zoals we ingedachte hadden en we hebben nu alweer uitbreidingen op de lijst staan.
                              We we hebben ook weinig aan aankleding gedaan,omdat we willen dat de leden de gym gaan maken en toevoegingen gaan doen.

aankomende week komt er bv nog een 3de squat rack bij en zullen we de eerste gym zijn die OX nutrition maaltijden gaat verkopen.

De 28ste is dus de officiele opening ,dus als je zin hebt

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                Gym is inderdaad geworden zoals we ingedachte hadden en we hebben nu alweer uitbreidingen op de lijst staan.
                                We we hebben ook weinig aan aankleding gedaan,omdat we willen dat de leden de gym gaan maken en toevoegingen gaan doen.

aankomende week komt er bv nog een 3de squat rack bij en zullen we de eerste gym zijn die OX nutrition maaltijden gaat verkopen.

De 28ste is dus de officiele opening ,dus als je zin hebt

Klinkt als een hemel haha, Rotterdam is wel ver weg voor me, maar ik houd het in mijn gedachte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X