Trainingslog Skillful058 4 daagse split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Duss...

Net een deload week gehad. Ben niet sterker terug gekomen. Ik slaap wel beter maar fitter voel ik mij niet dus ik begin gewoon weer met fitness. Deadlift van 77,5kg naar 62,5kg gegaan. Squats valt relatief wel mee, 5 kg per kant minder en de rest was gewoon zwaar kut. Leg press van 230kg naar 180.. Ik ergerde me dood deze week.

Hopelijk ben ik snel weer in vorm en kan ik weer knallen want ik mis het echt!

En oja! Eten jullie evenveel op trainingsdagen als op rustdagen? En hoeveel kcal eten jullie dan minder zo ja?
    the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

• nee ik eet wat minder op rustdagen. bij mij verschilt het 400 kcals. 3000 op trainingsdag en 2600 op rustdag. Maar nu ik toch aan het bulken houd ik er niet zo heel veel rekening mee..

Comment

• heb je wel genoeg gegeten? vind het toch wel veel krachtverlies voor een paar dagen rust...

Comment

• Originally posted by NickP View Post
          nee ik eet wat minder op rustdagen. bij mij verschilt het 400 kcals. 3000 op trainingsdag en 2600 op rustdag. Maar nu ik toch aan het bulken houd ik er niet zo heel veel rekening mee..
          same here, met cutten hou ik hier wel rekening mee maar in de bulk eet ik elke dag ongeveer hetzelfde aantal kcals

Comment

• Heb 400 kcals minder gegeten een week lang, inclusief minder sporten op school. Dus lijkt me dat het gewoon genoeg is?

Misschien is het ook even inkomen, ik heb geen idee.. k hoop dat het morgen een stuk beter gaat in ieder geval!

Comment

• Kiek is aan!!

BP
              10x52,5
              8x57,5
              6x62,5
              4x67,5*

Incline DB Press
              10x22
              8x24
              6x24
              4x26

Cable Fly
              12x10
              10x12,5
              8x10
              6x10
              Ik heb vandaag tijden deze oefening ontdekt hoe ik me borst nog meer kan squeezen en dat voelde zeer goed.. Altijd leuk om te weten

Hierna nog wat reversed cable pushdowns, v-bar pushdowns en close grips gedaan. In totaal nog 8 setjes triceps reprange 12-8. Hopelijk gaat het morgen ook weer zo lekker!

Comment

• valt dus toch reuze mee met dat krachtverlies, gewoon een slecht dagje

Comment

• Precies, moest ff in vorm komen

Maar we boffen jongens! Van deload naar al een kleine 4/5 dagen erna ziek zijn.. Misschien mag ik niet fitnessen van karma

Heb bewust vanwege de zink/D3 me multis nu voor het slapen gaan genomen de laatste tijd samen met me visoliecaps. Slapen gaat een stuk beter nu of t zit tussen me oren

Comment

• vervelend man, niet trainen en veel eten helpt je te herstellen.

beterschap

Comment

• Thanks! Kon niet zoveel naar binnen krijgen en k zie ook dat ik veel vocht heb verloren maar ik denk dat ik morgen maar weer ga fitnessen, kan er niet tegen lang niks te doen.

Wat vinden jullie trouwens van deze jongen? Was 15 jaar en kreeg kanker en heeft er nogal tegenaan gewerkt haha:

Comment

• Zach zeiler ofzo idd, had het gezien.
                        Ziet er echt strak uit die vent, op zijn 17e begonnen met roids in ieder geval. Al beweerd hij natuurlijk van niet

Comment

• Ik kan me wel een beetje voorstellen dat als je dat al op jonge leeftijd achter de kiezen hebt gehad, je dan eerder denkt:Fuck it!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Zou het zelf ook doen denk ik in zijn situatie. Jullie niet?

Comment

• Een beetje lastig om te zeggen natuurlijk, aangezien ik nog nooit met zo'n ernstige ziekte te maken heb gehad.
                              Van de ene kant zou je zeggen dat je dan juist zuinig bent op je lichaam omdat je zo dicht op het randje hebt geleefd..en ik ervan bewust ben dat het niet verstandig is om op die leeftijd met je hormonen te gaan spelen. Aan de andere kant weet je dat het leven heel kort kan zijn, en dan heb je zoiets van YOLOOO
                              Last edited by generation_iron; 11-04-2014, 07:37.

Comment

• BACK IN THE GYMMMMM
                                verdomme na 2 weken eruit geweest te zijn eindelijk weer trainen.. Feels good. Wel gelijk benen met nog wat snotteren en hoesten maar een goede training neer gezet!

SQ
                                10x55kg
                                8x60kg
                                6x60kg
                                6x70kg*

DL
                                10x55kg
                                8x60kg
                                6x65kg
                                5x75kg

Leg press
                                12x200kg
                                8x210
                                6x220
                                5x230

Leg Curl (single leg sets)
                                12x25
                                12x30
                                6x30 + 6x25
                                12x25

Kuiten op leg press machine gedaan. Reps varieerde van 13 naar 30 omdat ik het gewicht even moest zoeken.. Was minimaal 30x110 en max 13x160. Voel het wel veel beter op de Leg Press dan Standing Calf Raise.

Geen zin gehad on lunges te doen dus extra sets curls erin gegooid.. Heb nog nooit zo'n "spierleegte" ervaren dus misschien hou ik het wel zo voor een tijdje..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X