Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag borst/triceps gehad. Tijdens BP voelde ik mijn voorkant schouder meer dan borst. Tijdens incline kon ik mijn borst al wat meer voelen en de fly's maakten het af. Sowieso was dit best een wazige training.. Focus was niet echt aanwezig mja heb je soms. Wel echt een zieke pomp in me triceps en best gesloopt ook terwijl ik bij een oefening 2,5kg lichter ging
BP
10x52,5
8x57,5
6x57,5
10x47,5
Incline DB Press
10x22
8x22
6x24
10x20
Cable Fly
12x7,5
10x7,5
8x7,5
8x7,5
Hier koos ik er voor om goed te focussen op me borst waardoor ik niet hoger ben gegaan
waarom doe je tricep vbar en glose grip pushdown achter elkaar? Kan je dan niet beter een van de twee met meer reps nemen? Of een andere derde zoals skullcrushers?
Hee piet dickhead als je iets nuttigs te melden hebt hoor ik het graag anders kom niet in me topic doei. Keeps me motivated
@aaaido; v-bar is de iets gebogen stang, niet de seated cable row grip voor als je dat bedoelt de V-bar is dus geen elbows out. Skullcrushers ga ik niet doen krijg ik last van me ellebogen van en de vervanger daarvoor is dus de close grip
@generation_iron; focus ontbrak deze training sowieso en beetje.. Normaal voel ik bij de BP me borst meer dan vorige training en dit was ook de eerste keer dat ik me voorkant schouders voelde verzuren.. Zal ze wel ff beter opwarmen voortaan
Vandaag rug/biceps. Jezus wat een training dikke pomp
Net me VP gemeten. Ben nu 14% op 82kg. Wanneer cutten jullie?
Ik wil me VP namelijk niet te hoog op laten lopen omdat het dan meer tijd kost om het eraf te krijgen = meer spierverlies. Maar als ik nu ga cutten dan ben ik 75kg 11/12% terwijl ik 183cm ben. Da's een beetje skinny
the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Ik ga cutten zodra ik mij te dik voel, hangt ook een beetje van het tijd van de jaar af. In de winter mag ik van mezelf wel wat hoger staan. Ik sta nu zelf op zo'n 20% en begin over een maand met cutten. Ik hou me niet zo vast aan cijfers, bij mij komen de abs er bijv nog steeds door als ik sta. Cutten doe ik op gevoel
Okeoke Vind mezelf nog lang niet te dik alleen t buikje komt zeker aanzetten haha, wennen als je je hele leven niet boven de 60kg bent geweest
Ik ga na mijn beentraining morgen een totaal weekje rust houden.. Ik ben echt helemaal op en ben de laatste tijd ook weinig naar school geweest omdat ik niet uit bed kan komen. Vandaag schouders !
Niet zo'n speciale training gehad. Wilde vooral ff snel omdat ik dan weer van het weer kon genieten
Shoulder DB Press
10x16
8x16
6x16
Lat Raises
12x10
10x10
8x10
8x10
Rear Lat Cable Raises
12x22,5
10x22,5
8x22,5
8x22,5
Shrugs
10x24
8x24
6x28
Crunches/leg pulls/schuine buikspieren en dat was 't. Vooral goede burn in de buik vandaag.
Er kwam tijdens Shoulder DP Press iemand naar me toe die zei "neenee je doet het helemaal verkeerd. Je moet niet voorbij parallel gaan als je zakt anders pak je achterkant schouders mee je moet alleen zover zakken bij front shoulder press." Like wtf?
Nee.. Fuck die deload DL en SQ heb ik eindelijk te pakken. Tuurlijk het kan altijd beter maar k vroeg iemand die in mijn ogen een retegoeie techniek had met 160KG DL of ie me vorm kon checken: rug niet bol, goede positie etc. Was afgelopen legdays qua DL en SQ gewoon in pussymode en in de veronderstelling dat ik bolle rug ed had maar niet dus
SQ
10x47,5
8x52,5
6x57,5
10x47,5
DL
10x52,5
8x57,5
6x62,5
10x52,5
Leg Press
12x190
10x195
8x195
6x200
Lunges
14x16kg DB
12x16kg DB
(afzetten met glutes/hams)
Single-leg Leg Curl
12x25
10x20
(met een been tegelijk een veel hardere burn en focus op me hams, hou ik erin)
Standing Calf Raise
12x82,5
12x87,5
12x87,5
12x87,5
20x67,5
20x67,5
20x67,5 (deze set zonder vasthouden om de 5 reps)
Vooral blij met dat ik eindelijk voor mijn doen kan vlammen op SQ en SL nu hopen dat het omhoog schiet!
En als ik massa wil pakken zijn de reps dan wel goed? K vind 10 en afbouwen wel lekker eigenlijk. De laatste set 10 reps geeft echt een lekkere pomp/leeg gevoel qua kracht.
BP
10x52,5
8x57,5
6x57,5
10x47,5
(wanneer kan ik gvd de 62,5 eens.. Uitvoering wordt wel steeds beter k merk dat ik soms 1 of 2 reps nog laat bouncen op mn borst dat wil ik per gewicht er eerst uit hebben)
Fly's
12x7,5
10x10
8x10
8x10
(merk dat wanneer ik me arm lichtjes buig ik veel minder last van me bicep heb qua stretch en verzuring en ook een betere burn in de borst)
Close Grip Pushdown (elbows out)
12x22,5
10x22,5
8x25
Tering wat een pomp in me triceps! Bij alle spiergroepen heb ik meestal wel een voldaan/leeg gevoel na de training alleen bij borst heb ik dat niet.. Alleen wel goed spierpijn.. Toch jammer!
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment