I have this picture in my mind

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gaat lekker dokter.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
      Alleen m'n grip wordt na de 200 kilo steeds minder, ik gebruik geen handschoenen straps of iets, helemaal naturel .
      LOL! Netjes hoor. Ik kan niet eens 6x100 deadliften zonder straps haha

@ IM Ben je al klaar met cutten? :O
      Ik doe een gok

Comment

• @pren

hij doet volgens mij 4/6 weken cutten, 2 onderhoud en daarna weer 4/6 weken cutten.

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
          Haha nice pik, straks ook pecs :-) Trainse maat!
          Nice, favoriete spiergroep tegenwoordig

Originally posted by quibus View Post
          gaat lekker dokter.
          Thanks, bro!
          Originally posted by Pren View Post
          LOL! Netjes hoor. Ik kan niet eens 6x100 deadliften zonder straps haha

@ IM Ben je al klaar met cutten? :O
          Nope, zit nu in mijn 2e week rond/net boven onderhoud. Daarna weer 6 weken cutten.

Wat Nick, dus eigenlijk zegt inderdaad.

Originally posted by NickP View Post
          @pren

hij doet volgens mij 4/6 weken cutten, 2 onderhoud en daarna weer 4/6 weken cutten.

Net dus getraind. Ging lekker, maar had te weinig tijd om onderarmen te trainen. Dus enkel gefocust op pecs en biceps. Log de training morgen wel. Nu geen zin.
          "Straight outta gym"

Comment

• Vanavond delts, traps en hamstrings.

Fucking veel zin in. Ben de laatste 2 weken echt ziek gemotiveerd weer om te gainen. Hoor enkel positieve geluiden uit mijn omgeving momenteel qua resultaten in de gym, maar ook daar buiten. Familie en sociaal leven gaat ook weer stuk beter.

Heb zin in die laatste 6 weken cutten. Ik voel me al aardig droog en merk dat er niet super veel vet meer op mijn lichaam zit, maar er kan nog een hoop af. Merk het vooral als ik lat spread doe dat me taille een stuk harder aanvoelt dan voor de cut.

Echte vergelijkingsfoto's moet ik nog laten maken, kijken of ik dat dit weekend kan doen en anders doe ik het gewoon over 6-7 weken. Dan is het helemaal een "bizar" verschil natuurlijk

Gewicht blijft momenteel rond de 85kg hangen en gaat niet meer omhoog of omlaag. Dus zit wel gebakken qua kcal inname de afgelopen 1,5 week.
            "Straight outta gym"

Comment

• Gaat echt netjes IM. Echt zieke avatar foto haha. Kun je trots op zijn.
              Als je over 6 a 7 weken pas foto's gaat maken, krijg je inderdaad een bizar verschil.

Ben je van plan zowieso die 6 a 7 weken UD2 cut door te zetten of ben je bij bepaald beeld/ VP tevreden?
              Stats: 74kg at 11%
              Vision: 85kg at 8%

Comment

• Wat voor maarten geld geld ook voor jou man echt top dat je naturel zover komt.
                mocht er ooit as ingaan ontplof jij net zo als hem.
                respect hoor.

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                  Gaat echt netjes IM. Echt zieke avatar foto haha. Kun je trots op zijn.
                  Als je over 6 a 7 weken pas foto's gaat maken, krijg je inderdaad een bizar verschil.

Ben je van plan zowieso die 6 a 7 weken UD2 cut door te zetten of ben je bij bepaald beeld/ VP tevreden?
                  Thanks, gripmaster. Ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook best trots op ben. Foto's waren boven verwachting goed.

Ik denk dus ook dat ik aan het einde van mn cut foto's laat maken.

Ik ga de 6 laatste cycli sowieso voltooien. Ongeacht mijn vetpercentage..

Originally posted by quibus View Post
                  Wat voor maarten geld geld ook voor jou man echt top dat je naturel zover komt.
                  mocht er ooit as ingaan ontplof jij net zo als hem.
                  respect hoor.
                  Bedankt voor de aardige woorden, Q. Dat wordt zeker erg gewaardeerd. Ja, zo'n vermoeden heb ik eigenlijk ook wel, maar we gaan zien wat de toekomst brengt

Net rug en triceps getraind. Het was weer behoorlijk intens.

Morgen quads, calves en core. Zaterdag laatste training en dan weer 6 weken cutten.
                  "Straight outta gym"

Comment

• The BEST Motivation - YouTube

Effort > everything.

Echt een te goed filmpje.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Zometeen wordt de quads, calves training herhaald van vorige week.

De spierpijn in me quads is sinds vandaag pas soort van weg.

Epic die front squats in de smith en de rest. Quad dag wordt nooit echt leuk, maar is wel een noodzakelijk kwaad. Quads zijn de meest pijn gevoelige spiergroep bij mij.

Last edited by Iron Mind; 16-05-2014, 16:32.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                        Zometeen wordt de quads, calves training herhaald van vorige week.

De spierpijn in me quads is sinds vandaag pas soort van weg.

Epic die front squats in de smith en de rest. Quad dag wordt nooit echt leuk, maar is wel een noodzakelijk kwaad. Quads zijn de meest pijn gevoelige spiergroep bij mij.

Same here, doet echt elke keer weer verschrikkelijk zeer. Hams ook. En je gebruikt ze ook bij elke beweging haha. Mooi plaatje!
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                          Same here, doet echt elke keer weer verschrikkelijk zeer. Hams ook. En je gebruikt ze ook bij elke beweging haha. Mooi plaatje!
                          Hmm oke, naja ik ben erg vanuit mezelf redeneren. Daar het mijn log is, maar grappig om te zien dat jij dit ook hebt. Tik hem aan!

Kan altijd bijna een doos met tissues meenemen bij de leg extension als ik dropsets tot falen doe.

Laat staan als je over falen gaat met je trainingspartner

Leg curl hetzelfde verhaal inderdaad.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Vanochtend extra pecs en biceps training.

Morgen ga ik alweer low carb volgen.

Ma en di weer de eerste depletion trainingen.

Morgen weer op 3600kcal. Was lekker zo 2 weekjes er soort van tussenuit qua echt afsterven bij het trainen. Dit trainde weer gewoon lekker i.p.v. je zo slap als een vaatdoek voelen door dat low-carb.

Gewicht was vanochtend 84,6kg oid. Mooi stabiel dus. Bedoeling is om niet onder de 82kg uit te komen shredded.
                            Dat zou betekenen dat ik het afgelopen jaar 6-8kg spiermassa ben aangekomen. Afhankelijk van hoe droog ik straks sta qua bf op bijv. 82kg.

Ik zal morgen even de afgelopen trainingen loggen.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Week 8, fase 2 cut
                              Pecs, biceps en onderarmen

Bench press (geen vergelijking)

1 x 5 100kg
                              2 x 3 105kg

Incline bench press (geen vergelijking)
                              3 x 6 80kg

Incline cable fly + seated cable fly
                              6 x 8-10 30-45kg (vergelijkbaar)
                              Erg trage uitvoering, armen zoveel mogelijk gestrekt, niet locken, wijde omhelsbeweging. Knijpen bij volledige flexie dusdanig dat de strepen op de pecs getrokken worden

Pullover machine
                              3 x 10 70kg (+2 reps)
                              Deze voel ik epic in me chest, beter dan met db

Reverse curl + barbell curl
                              3 x 6-8 30kg + 1-3 reps (gelijk)

Seated hammer curl
                              3 x 6-8 14kg ea (+2kg)

One arm preacher curl machine + cable curl
                              3 x 6-8 2-3 gewichten + 3 x F ? gewichten

Reverse wrist curl + wrist curl
                              geskipt, tijd tekort

Commentaar:

Top training. Pecs, biceps blijven de focus behouden.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Week 8 fase 2 cut
                                Rust: 1-3 minuten
                                Delts, traps en hamstrings

Shoulder press
                                2 x F 80kg
                                1 x F 77,5kg
                                3 x 3 70kg (vergelijkbaar)
                                Hier scheet ik wel peuken van dat ik die 80kg niet kon pressen.

Front + side raises
                                3 x 6-8 10-20kg + 3 x 6-10 5-6kg ea (vergelijkbaar)

Side raise machine
                                3 x 6-12 5-7 gewichten (vergelijkbaar)
                                Dropsets, partials

Rear delt cable fly
                                3 x 8-10 15-20kg (vergelijkbaar)

Face pulls
                                3 x F ?

Incline shrug (stand 5-6)
                                3 x 8 24kg ea (+2 reps)

Barbell shrug
                                3 x 6-10 120-140kg (vergelijkbaar)

Romanian deadlift
                                4 x 8 100kg (+10kg, +2 reps)

Lying leg curl
                                4 x 6-8 5-9 gewichten (vergelijkbaar)

Commentaar:
                                Geen bijzonderheden. Ik baalde wel van die 80kg PR poging op de overhead press. Ik merkte dat ik problemen had bij de lockout, maar dat ik dit keer wel een stuk verder kwam dan mijn eerdere 80kg PR pogingen. Dit maal kwam ik aan de bovenkant van mijn hoofd, terwijl ik de vorige pogingen niet voorbij m’n neus kwam met pressen.

Schouders waren vroegahh altijd een probleem bij mij, maar dat is al een best lange tijd zeker niet meer zo. En dat is wel te zien aan mijn fysiek denk ik.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X