Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kan ik inkomen, maar je moet toch wat om je kcal te uppen als je bijv. al op de 600-700g carbs per dag zit. Simpel meer carbs is ook niet grappig meer dan.
Verder benieuwd naar je bevindingen, resultaten van, tijdens de begeleiding, Weng.
ja ik update zo 1 a 2 keer per week ga niet elke training steeds loggen of me trainingen gaan veranderen dan log ik er Miss een paar.
Me bevindingen zal ik er ook wel bijzetten bij de veranderingen etc.
zaterdag training met me begeleider ging lekker, poseer les was wel lachen op het eind gewoon midden in de gym en iedereen kwam erbij staan en kijken, lat spread moet ik nog even oefenen blijft een lastige als ik hem thuis voor de spiegel doet lukt tie wel maar onder druk vreemd genoeg niet... kon er ook aan liggen dat ik me rug had getraind.
Kreeg nog een compliment van de eigenaar van de sportschool dat ik er goed bij staat, streelt toch weer m'n ego
training hoef ik niet echt te loggen was niet veel anders dan normaal.
vandaag benen pakken of even 3 dagen rust nemen voel me wat moe weinig slaap afgelopen dagen dus ben best wel moe, even kijken hoe ik me na me werk voel.
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment