Log Ruhl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Damn wat een gewichten man, ik volg ook!
    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Merk je niets van een slechtere conditie met tren?

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
        Merk je niets van een slechtere conditie met tren?
        Ja zeker wel.
        Maar met dit weer valt nog mee. (ook al heb ik thuis de ramen 24/7 open staan)

Hoe warmer, hoe erger.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Doe jij trouwens alles met begeleiding van sietze of doe je alles zelf? Training, voeding een AAS
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
            Doe jij trouwens alles met begeleiding van sietze of doe je alles zelf? Training, voeding een AAS
            In het begin toen ik daar kwam wel training en voeding schema;s van hem. Wie kan je nou beter helpen als NK kampioen?
            Nu doe ik alles zelf, soms praten we even erover, maar we zitten wel op 1 lijn.
            VP nooit hoog laten oplopen, compounds altijd de basis. enz
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
              In het begin toen ik daar kwam wel training en voeding schema;s van hem. Wie kan je nou beter helpen als NK kampioen?
              Nu doe ik alles zelf, soms praten we even erover, maar we zitten wel op 1 lijn.
              VP nooit hoog laten oplopen, compounds altijd de basis. enz
              Daar heb je helemaal gelijk in. Hij heeft er wel verstand van inderdaad. Wou zelf eigenlijk ook daar gaan trainen maar kwam niet meer goed uit aangezien ik binnenkort in Grunn ga wonen.
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Rug biceps onderarmen.

latt pulldown wijd.
                17x86
                13x100 pomp komt al.
                11x113 yeah buddy
                10x120 drop 60. Denk 8-10. Deed lekker zeer.

tbar. Gewicht in schijven.
                22x60 lightweight.
                15x100
                12x120 gaat goed.
                10x140 dit was echt max. Laatste 2 heel lelijk.

low pulley rechte stang wijd.
                16x73
                14x86
                11x107
                9x120 heerlijke pomp.

incline db row 2 armen tegelijk.
                17x20 hoi pomp.
                14x24
                11x28
                9x32

latt pulldown V handvat ss gestrekte armen latt pulldown (heel langzaam)
                15x59 ss 8x14
                12x73 ss 8x18
                10x73 ss 7x18
                9x73, drop 8x42 drop 8x23 ss 4x18 lol.

zittend ez bb curl paused (elke rep op schoot 1sec laten liggen, dood gewicht optillen)
                15x27,5 plus nog 5 normaal.
                9x47,5 plus 3 normaal. Zware oef dit.
                8x47,5 plus 4 normaal.
                8x47,5 plus 4 normaal. Wel met swing. Biceps al vol.

Preacher hammer curl machine.
                15x41
                12x50
                9x59
                7x68 drop 20x27 jezus biceps stonden op knappen.

achter rug bb wrist curls.
                4 sets 20 kilo.
                geen reps geteld. Gewoon doorgaan tot pijn te erg wordt.

Comment

• Haha tbar row 140 kg, sick. Jij bent echt gruwelijk sterk man. En post nou eens een keer een foto van dichtbij, die andere fotos wekten alleen maar meer nieuwsgierigheid op
                  Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                  People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                  BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Word een keer tijd om benen en vooral rug met de master te gaan trainen!

Comment

• Thanks bro. Doe altijd me best om zwaar te liften.

pic komt wel.

Comment

• Jij en je vrouwtje lijken me ook wel een stel die samen het podium op gaan of totaal geen ambities?
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                          Jij en je vrouwtje lijken me ook wel een stel die samen het podium op gaan of totaal geen ambities?
                          Zij heeft al op podium gestaan.

Ik twijfel erg. Heb wat min punten en niet mooi symmetrisch. Maar kriebelt wel weer elke keer als ik wedstrijd bezoek.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                            Zij heeft al op podium gestaan.

Ik twijfel erg. Heb wat min punten en niet mooi symmetrisch. Maar kriebelt wel weer elke keer als ik wedstrijd bezoek.
                            Gewoon doen man! Je hebt een rete goed fysiek en bij je gym zullen ze je vast wel willen helpen met wedstrijd begeleiding

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                              Gewoon doen man! Je hebt een rete goed fysiek en bij je gym zullen ze je vast wel willen helpen met wedstrijd begeleiding
                              Thanks bro.
                              ja begeleiding is punt niet.
                              Moet er gewoon 100% achter staan dan. Echt zwaar een contest Prep.

Comment

• Waar train je eigenlijk? Ik hoor iets van Groningen, Assen. Dicht in de buurt allemaal. Noord Nederland iig?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X