GI gaat weer loggen: hobbelweg naar flexcup 2015!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by imation View Post
    Top heb je pm gehad! PM terug! Vermeld ik in me log voor jou de primeur in pm, ja even afwachten wat zondag brengt kerel.
    Lekker training man . waarom die 5 x32 ?
    Was nog onderdeel van warming up, ik wou mezelf hier niet te veel mee uitputten. Ik durfde verder niet voluit te gaan met de 40'ers. Ik was bang dat ik mijn armen te ver naar buiten zou houden wanneer de focus wat minder zou zijn, dat zou dan betekenen dat ik de dumbells los moet laten en ze hebben daar een houten vloer. Word denk ik niet op prijs gesteld

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
      Tja de metingen liegen niet. Kan natuurlijk wel zijn dat het 11 of misschien wel 12 is.. maar 15+?? Nee zoveel kan het niet afwijken. Maarten had mij op 17% gemeten tijdens meet. 4 maanden later en heel wat cm's verder is het nog 15+?
      Nou, metingen liegen wel degelijk. Ik zeg overigens niet dat je 15+ bent ik zeg alleen aan de hand van de voorkant lijkt me 10 erg sterk. Maar dat is een losse foto van slechts 1 aanzicht.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
        Was nog onderdeel van warming up, ik wou mezelf hier niet te veel mee uitputten. Ik durfde verder niet voluit te gaan met de 40'ers. Ik was bang dat ik mijn armen te ver naar buiten zou houden wanneer de focus wat minder zou zijn, dat zou dan betekenen dat ik de dumbells los moet laten en ze hebben daar een houten vloer. Word denk ik niet op prijs gesteld
        Top dan snap ik het.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Nou, metingen liegen wel degelijk. Ik zeg overigens niet dat je 15+ bent ik zeg alleen aan de hand van de voorkant lijkt me 10 erg sterk. Maar dat is een losse foto van slechts 1 aanzicht.
          Dat zeg ik ook, maar tussen 10 en 15+ zit wel een erg groot verschil. IK denk dat de meting wel redelijk betrouwbaar is. Ook als ik het vergelijk met deze foto's : Voorbeelden van vetpercentages - DutchBodybuilding.com forum

Verder is het meerdere malen gemeten, door iemand die dit dagelijks doet. Ook door Maarten is het maanden geleden vastgesteld op 17%. Foto's kunnen een vertekend beeld geven en het zou natuurlijk beter zijn als ik ook een backpose zou doen oid.
          Last edited by generation_iron; 27-02-2015, 22:45.

Comment

• Uiteindelijk telt de spiegel toch.
            met die tren trek je de voorkant ook wel strak.
            bij mij is precies andersom me voorkant was rond de 8% maar me rug veel hoger dus gemiddeld 11ofzo maar dat zou je nav alleen een front pic niet zeggen.

Comment

• idd Q het is een gemiddelde natuurlijk, ach.. cijfertjes ik snap het verder wel, ik zie ook dat het hoger oogt. Maar die hardheid krijg ik er wel gauw genoeg in.
              Momenteel vind ik dat mijn vet te snel stijgt, heb nog geen meting gedaan maar dat gevoel heb ik wel als ik in de spiegel kijk. Vrijdag meten en dan weet ik het zeker. Desondanks zal voeding gewoon hetzelfde blijven, vermoed ik. Verbranding gaat toch flink omhoog, grote kans dat ik dus meer moet gaan eten en gewoon vet ga verliezen.

Ps, durf het bijna niet te zeggen maar ik ga er ook een oxy bij zetten.

Comment

• En de training van vandaag:

Deadlift: alles met deadstop
                10x60
                3x100
                2x140
                5x165
                5x165
                5x165

Iets kleinere stap genomen met verhogen (+5) Slechts 5 uurtjes slaap vannacht. Ik had geen zin om te falen en wou er alsnog een stijgende lijn in houden. +10 was achteraf gezien ook wel gelukt maar dat zou misschien te veel van mij gevergd hebben, dit voelde goed aan.

Low chest supported db row
                4x12x20

Straight arm lat pull
                4x12x12,5

Cable lat pull: single arm
                4x12x20

Bent over cable fly
                3x12x5
                15x3,75

Comment

• Ik zie bij jou wel vaker dat je weinig slaap krijgt. Wat is hier de reden van? moet je nacht diensten draaien, houd je pup je wakker of is er een andere oorzaak?
                  Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Oei 5 uurtjes slaap dan train ik idd ook als een zombie..
                    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                      Ik zie bij jou wel vaker dat je weinig slaap krijgt. Wat is hier de reden van? moet je nacht diensten draaien, houd je pup je wakker of is er een andere oorzaak?
                      Wisseldiensten, ik begin de ene week om 13.00 en de andere om 6.00 uur. Probleem zijn de vroege diensten, het lukt me vaak niet om op tijd in slaap te vallen. En mocht ik voldoende uurtjes geslapen hebben ben ik alsnog zo brak als het maar kan. Heel vreemd. Ik denk dat dit ook de oorzaak is van mijn verkoudheidjes. Weerstand gaat omlaag als je niet voldoende slaapt.

Hiernaast komt die pup er nu ook bij kijken, heeft me al heel wat nachtjes gekost. Maar dat gaat nu gelukkig ook de goede kant op, hij doet het de laatste paar nachten op 6 uurtjes lang slapen alvorens hij naar buiten moet. Dus dat is nog te doen.

Afgelopen nacht weinig geslapen omdat ik 's ochtends in het ziekenhuis moest zijn om 7.30 uur. En het is een uurtje rijden vanuit mij (andere stad).

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                        Oei 5 uurtjes slaap dan train ik idd ook als een zombie..
                        Het viel vandaag naar omstandigheden wel mee, vaak gaat het wel zodra ik warm ben. De eerste setjes zijn dan het zwaarst. En laat ik nou net met deadlift beginnen

Comment

• Kerel ik draai ook wisseldiensten, en in de cut ga je het zeker aan je weerstand merken. ik neem zelf Vit C op 2 gram. plus multi vit.

- Voor je vroegendiensten neem melatonine ( 2mg werkt bij mij ). met validspert half uur voordat je wilt gaan slapen.

Train wel is in de ochtend uit me nachtdiensten. 3 uurtjes slapen eten er uit trainen. daar zijn die pre work outs voor

Comment

• Originally posted by imation View Post
                            Kerel ik draai ook wisseldiensten, en in de cut ga je het zeker aan je weerstand merken. ik neem zelf Vit C op 2 gram. plus multi vit.

- Voor je vroegendiensten neem melatonine ( 2mg werkt bij mij ). met validspert half uur voordat je wilt gaan slapen.

Train wel is in de ochtend uit me nachtdiensten. 3 uurtjes slapen eten er uit trainen. daar zijn die pre work outs voor
                            Die vit c en de mela zat ik al een tijdje aan te denken, ze staan op het lijstje voor de volgende bestelronde. Bedankt voor het meedenken

Comment

• Vanmorgen nog even getraind.
                              Armendagje, en op armendagje pak ik ook altijd een klein beetje borst mee. Vandaag gekozen voor de benchpress, wil weer gaan bouwen op het bankdrukken. Dit keer op een hogere reprange, voel me hier gewoon beter bij. Dus niet te hoog inzetten om de stijgende lijn erin te houden.

BENCHPRESS
                              10x50
                              10x60
                              10x70
                              10x80
                              10x80
                              10x80

Dus 3 werksetjes.

Vervolgens met armen verder gegaan, veel supersetjes.

CGBP ss DB CURL
                              3 sets met max 80 kg en 16 kg

BARBELL PREACHER CURL ss CABLE EXTENSION
                              3 sets op 12-15 reps

DUMBELL HAMMER CURL ss REVERSE GRIP CABLE EXTENSION
                              3 sets 12-15 reps

SEATED DUMBELL CURL
                              3 sets 12-15 reps

BEHIND BACK WRIST CURL ss REVERSE CURL
                              3 sets 10 reps

Armen goed vol.

Comment

• lekkere training man , lekker pompen met die ss.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X