GI gaat weer loggen: hobbelweg naar flexcup 2015!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deadlift
    10x60
    5x100
    3x120
    1x140
    3x170
    8x180

Pendlay row: parallel, super strict
    10x60
    7x70
    6x70
    7x60 dropset

Standing cable row: single arm
    12x17,5
    10x22,5
    10x25
    6x27,5 fs

Pull up: assisted, slow negatives
    7 +40
    7 +40
    Last van grip, kracht in de handen was op.

Chest supported incline dumbell row SS Shrugs
    12x12
    12x12
    12x12

Dumbell shrugs: bovenaan vasthouden
    6x28
    7x26
    6x26

Comment

• Lekker GI..
      8x180, knap hoor..... Ben je niet dood op hierna?
      In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
        Lekker GI..
        8x180, knap hoor..... Ben je niet dood op hierna?
        Volgens mij had ik een aantal weekjes geleden dit nog met 190 gedaan. Deadlift krijgt niet veel aandacht de laatste tijd. Op één of andere manier heb ik zowat heel de week last van een zeurende onderrug na squat dag Fullsquats is een teefje.
        Desondanks erg tevreden met het resultaat van vandaag. Was wel even buiten adem maar na 2 minuten kon ik weer plankgas geven.
        Last edited by generation_iron; 12-12-2014, 21:59.

Comment

• Dat zijn inderdaad wel serieuze gewichten van die DL. Nice going!
          En dat ken ik, full squats zijn ook behoorlijk belastend voor je onderrug. Toevallig wil ik de komende tijd ook meer aandacht aan deadlifts gaan besteden. Heb ik al een tijd niet meer gedaan.
          Knap dat je na een minuut of 2 weer plankgas kan na zo'n zware compound

Comment

• Waarom op je laatste set nog zoveel reps waarom bv niet 5 of 3 reps en dan nog even verder verhogen?
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
              Dat zijn inderdaad wel serieuze gewichten van die DL. Nice going!
              En dat ken ik, full squats zijn ook behoorlijk belastend voor je onderrug. Toevallig wil ik de komende tijd ook meer aandacht aan deadlifts gaan besteden. Heb ik al een tijd niet meer gedaan.
              Knap dat je na een minuut of 2 weer plankgas kan na zo'n zware compound
              Thanks Ik ervaar meer last van mijn onderrug na fullsquats als met deadliften. Maar het 'probleem' is dus niet onbekend.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                Waarom op je laatste set nog zoveel reps waarom bv niet 5 of 3 reps en dan nog even verder verhogen?
                Ik had geen zin in nog een setje

Comment

• Benchpress

Kracht was waardeloos vandaag. Ik merkte het al bij de eerste rep. Is ook alweer dag 7 op lage carbs, denk dat het daar aan ligt. Morgen weer reefeed. Ik tel deze sessie ook niet, ik denk dat het de volgende keer een stuk beter gaat dus dan de volgende poging op 5x3x110. Is wel echt demotiverend, ik ben geneigd om meteen alles om te slaan maar dat moet ik niet gaan doen. Niet elke training kan een 10 zijn.

20x30
                  11x50
                  3x70
                  1x90
                  2x110
                  3x110
                  3x100
                  7x90

Incline dumbell press
                  12x32
                  8x32
                  6x32

Waar-de-loos, geen presses meer vandaag.

Pecdeck
                  12x60
                  12x60
                  10x60

Decline lying tricep ext
                  12x30
                  8x40
                  7x40

Overhead tricep ext: rope att.
                  Dropsets, van laag naar hoog, van hoog naar laag.

Comment

• Goede deadlift hoor.

ga je nog naar iron man?

7 dagen achter elkaar laag? Wat is dat voor carb cycle schema?
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                      Goede deadlift hoor.

ga je nog naar iron man?

7 dagen achter elkaar laag? Wat is dat voor carb cycle schema?
                      Ik eet meestal 6 dagen laag, en dan 1 dag refeed. Ben verder niet bewust aan het cyclen maar kom geregeld laag uit.. soms 100 gram, max 200. Geen Middel Harnis voor mij morgen, heb een te druk weekend.
                      Die bench van vandaag maakt me wel verdomd chagrijnig zeg..

Comment

• Denk aan je hart GI volgende keer beter ben wel benieuwd als je dadelijk echt bij Maarten gaat beginnen aangezien je basis meer dan prima is te noemen.
                        Last edited by weslleyy; 13-12-2014, 14:27.
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Pff.. kan het echt niet hebben. Lijk wel een wijf man.

Zojuist besloten om vandaag te gaan beginnen met refeed.

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                            Denk aan je hert GI volgende keer beter ben wel benieuwd als je dadelijk echt bij Maarten gaat beginnen aangezien je basis meer dan prima is te noemen.
                            Er gaat het komende jaar veel veranderen, een hoop massa moet ik er nog op gaan plakken...

Comment

• Aardig brak geweest afgelopen avond. En zo'n beetje heel de avond geslapen. Er zat dus een virusje in de weg vanmorgen.. ga ik dan vanuit. Gelukkig al weer een stuk opgeknapt.
                              Vandaag refeed gehad van 4000 kcals. Gaat hard met appeltaart
                              Morgen nog een dagje op 3500, mag wel na aardig wat weekjes cutten.

Comment

• Vreetzak
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X