Vanaf maandag ga ik dit schema ook volgen. Ik ga dan ook een logje beginnen
LB/UB Massa Trainingsschema
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik train al lange tijd met dit schema, en vond dat ik wel toe was aan wat lichte veranderingen hierin. Dus dacht ik aan het volgende aanpassingen voor rug, borst en 1 voor triceps. Werkt dit goed zo, of zie ik iets verkeerd? Graag jullie mening hierover.
Trainingsdag 1:
bankdrukken
chin ups
Incline barbell press
Low cable pulley
Rear laterals cable
Triceps overhead cable extentsion (of een andere goede triceps oefening?)
biceps hammer curls
Trainingsdag 4:
Bankdrukken
Lat pulldown
Overhead/ militairy press/
BOR
schrugs
Close grip benchpress
biceps ez bar curls/
Comment
-
Is dit de juiste dumbell row? Of is in dit schema een andere uitvoering bedoelt?
One Arm Dumbbell Row Video Exercise Guide & Tips | Muscle & Strength
Comment
-
Originally posted by Rayfoxz View PostKan ik oefeningen voor de borst vervangen door DB oefeningen?
Mijn rechterborst loopt wat achter dan mijn linker..
Of komt dit allemaal goed?
Ik weet niet wat het beste is, graag jullie mening hieroverBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk denk dat je dan beter dumbbell kan pakken en vooral focussen op je rechterkant
Mijn linker is iets wat meer vanboven en van grootte.
Mijn rechts daarentegen minder vanboven en grootte.
Ik kan wel max 24kg 8x duwen (soms met moeite of uit evenwicht gaan)
Maar de dag erna heb ik meer spierpijn aan de linker die groter is dan aan mijn rechter die kleiner is. (Ben wel rechtshandig)
Comment
-
Originally posted by Rayfoxz View PostHoe moet ik dat dan vervangen door Close Bench Press?
Maar de dag erna heb ik meer spierpijn aan de linker die groter is dan aan mijn rechter die kleiner is. (Ben wel rechtshandig)
Verder heeft zowat iedereen wel een verschil ergens.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Rayfoxz View PostHoe moet ik dat dan vervangen door Close Bench Press?
Niet alles helemaal op die rechterkant focussen en CGBP is toch meer op tri's gericht.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJe kan wat meer HH's maken met rechts voor een tijdje, en bij CGBP maakt het niet zoveel uit, die gewoon normaal pakken.
Niet alles helemaal op die rechterkant focussen en CGBP is toch meer op tri's gericht.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Toph View PostGewoon lekker gelijk houden, trekt wel bij. Als een paar hh extra zorgen voor meer groei dan zou ik altijd met dat aantal hh trainen
En het trekt ook wel bij, maar als het verschil echt groot is word het wss alleen nog maar groter lijkt mij?
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJe zou hem gewoon wat harder kunnen aanpakken, dus bijvoorbeeld een extra setje, tenminste dat dacht ik.
En het trekt ook wel bij, maar als het verschil echt groot is word het wss alleen nog maar groter lijkt mij?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment