Vanaf maandag ga ik dit schema ook volgen. Ik ga dan ook een logje beginnen
LB/UB Massa Trainingsschema
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik train al lange tijd met dit schema, en vond dat ik wel toe was aan wat lichte veranderingen hierin. Dus dacht ik aan het volgende aanpassingen voor rug, borst en 1 voor triceps. Werkt dit goed zo, of zie ik iets verkeerd? Graag jullie mening hierover.
Trainingsdag 1:
bankdrukken
chin ups
Incline barbell press
Low cable pulley
Rear laterals cable
Triceps overhead cable extentsion (of een andere goede triceps oefening?)
biceps hammer curls
Trainingsdag 4:
Bankdrukken
Lat pulldown
Overhead/ militairy press/
BOR
schrugs
Close grip benchpress
biceps ez bar curls/
Comment
-
Is dit de juiste dumbell row? Of is in dit schema een andere uitvoering bedoelt?
One Arm Dumbbell Row Video Exercise Guide & Tips | Muscle & Strength
Comment
-
Originally posted by Rayfoxz View PostKan ik oefeningen voor de borst vervangen door DB oefeningen?
Mijn rechterborst loopt wat achter dan mijn linker..
Of komt dit allemaal goed?
Ik weet niet wat het beste is, graag jullie mening hieroverBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk denk dat je dan beter dumbbell kan pakken en vooral focussen op je rechterkant
Mijn linker is iets wat meer vanboven en van grootte.
Mijn rechts daarentegen minder vanboven en grootte.
Ik kan wel max 24kg 8x duwen (soms met moeite of uit evenwicht gaan)
Maar de dag erna heb ik meer spierpijn aan de linker die groter is dan aan mijn rechter die kleiner is. (Ben wel rechtshandig)
Comment
-
Originally posted by Rayfoxz View PostHoe moet ik dat dan vervangen door Close Bench Press?
Maar de dag erna heb ik meer spierpijn aan de linker die groter is dan aan mijn rechter die kleiner is. (Ben wel rechtshandig)
Verder heeft zowat iedereen wel een verschil ergens.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Rayfoxz View PostHoe moet ik dat dan vervangen door Close Bench Press?
Niet alles helemaal op die rechterkant focussen en CGBP is toch meer op tri's gericht.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJe kan wat meer HH's maken met rechts voor een tijdje, en bij CGBP maakt het niet zoveel uit, die gewoon normaal pakken.
Niet alles helemaal op die rechterkant focussen en CGBP is toch meer op tri's gericht.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Toph View PostGewoon lekker gelijk houden, trekt wel bij. Als een paar hh extra zorgen voor meer groei dan zou ik altijd met dat aantal hh trainen
En het trekt ook wel bij, maar als het verschil echt groot is word het wss alleen nog maar groter lijkt mij?
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJe zou hem gewoon wat harder kunnen aanpakken, dus bijvoorbeeld een extra setje, tenminste dat dacht ik.
En het trekt ook wel bij, maar als het verschil echt groot is word het wss alleen nog maar groter lijkt mij?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment