trainingslog bodybuildr1990

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nette shit ouwe Natuurlijk jij weer 15 setjes FS

Ga me niet vertellen dat je maar 45 sec rust nam op die superset want dan kom ik echt nu je ass kicken

C&P op andere dag doen, want denk niet dat je onderrug het nog trekt na die deadlift en squats, al dan niet in superset. Die je hanged cleans, cleans of powercleans (of ben je van plan)
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
      Nette shit ouwe Natuurlijk jij weer 15 setjes FS

Ga me niet vertellen dat je maar 45 sec rust nam op die superset want dan kom ik echt nu je ass kicken

C&P op andere dag doen, want denk niet dat je onderrug het nog trekt na die deadlift en squats, al dan niet in superset. Die je hanged cleans, cleans of powercleans (of ben je van plan)
      hij is gek he, 45sec rust
      nee rust had ik op 2 min gehouden, had ik ook wel nodig hoor

squats en deads in superset moet ik ff kijken of ik dit elke week doe, train doordeweeks ook nog 3x dus ff kijken of het dan teveel is of niet, als het enigzins kan wel natuurlijk
      dit was ik van plan yawgmoth:

YouTube - Serge Redding - 502lb. (228kg.) Clean & Press

dus ook zonder legdrive

falstyr:
      denk dat het nu wel kan zo, begin tog met de techniek leren enzo en licht beginnen, denk dat het er wel achteraan kan, wanner ik eenmaal zwaarder ga, het dan op een andere dag doe, of de deadlift naar een ander dag
      Last edited by bodybuildr1990; 03-05-2009, 10:51.
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• traininkje vandaag:

schuine bank:

15x50
        15x50
        10x80
        7x90
        10x80
        10x70

chins
        8xbw
        6xbw
        4xbw
        4xbw

one arm cable row
        12x54
        12x67,5
        10x77,5
        12x54

shoulder presses
        4x10x50kg

parallel smith squat
        15x45
        10x75
        10x95
        7x105
        10x95

leg curl
        12x72
        10x90
        10x81
        10x72
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

• training voor morgen

5x5 frontsquats
          5x5 fullsquats
          5x5 deadliften
          5x5 clean&press ( proberen )
          dan wat iso voor schouders ben benieuwd

ga trouwens squats en deads deze x niet supersetten
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Zou zelf beginnen met C&P en dan 5 sets van 3reps doen ofzo. Die oefening is een grotere compound dan squat/deadlift en een heel stuk vermoeiender. Daarnaast is het wel een lekkere warming up oefening voor de deadlift. Je bent explosief en opgewarmd voor de deadlift nadat je cleans gedaan hebt.

Je kunt het Clean deel zien als een Speed Deadlift. Dan trek je de 100-110kg nog steeds tot je tepels hehe.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Zou zelf beginnen met C&P en dan 5 sets van 3reps doen ofzo. Die oefening is een grotere compound dan squat/deadlift en een heel stuk vermoeiender. Daarnaast is het wel een lekkere warming up oefening voor de deadlift. Je bent explosief en opgewarmd voor de deadlift nadat je cleans gedaan hebt.

Je kunt het Clean deel zien als een Speed Deadlift. Dan trek je de 100-110kg nog steeds tot je tepels hehe.
              klopt heb je helemaal gelijk in, maar lees het nu pas, dus heb ook de volgorde zo aangehouden wat ik hier neer zette. volgende x begin ik dan wel met c&p
              geweldige oefening trouwens, schouders raken echt verzuurd

idd eerst een deadlift dan het gewicht omhoog ( als een soort upright row ) en dan het gewicht omgooien zeg maar, voor de juiste positie van de press
              en dan komt de frontsquat en dan de press. ( het omgooien en frontsquat is eigenlijk zon beetje gelijk wanneer je de stang op de juiste positie wilt brengen voor de press, zak je ook meteen voor de frontsquat
              verder ging wel lekker had er niet echt moeite mee met de beweging, en de snelheid is nog niet helemaal goed, mag iets sneller, maar dat komt wel, en conditioneel erg zwaar, heb het vandaag licht gedaan met alleen stang en kun je goed merken zeg, met deze oefening ben je snel buiten adem.

opwarmen op de legextensions: 3x25x25kg

smith frontsquats:
              10x45
              10x55
              5x65
              5x75
              5x85
              5x95 pr
              5x85

full smith squats: ook weer zon 10cm van de grond
              5x75
              5x85
              5x85
              4x85
              5x75

deadliften
              5x100
              5x110
              5x120
              5x130
              5x130 ( durfde de 140 niet meer aan, had het dan ook geen 5x meer gered)

clean and press ( voor het eerst )
              5x5x20kg
              dit ging erg makkelijk, ga het elke week verhogen in het begin zal dit zo'n 10kg zijn, daarna 5kg wanneer het moeilijker wordt.

dan nog wat iso voor de schouders, maar dat was niet echt veel bijzonders
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

• Lekker weer hoor.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Oefenen met stang vind ik niks. Ga je explosief vliegt de stang door het plafond. En om het nu als een slak uit te voeren... :P

Maar de schouders merk ik ook. Na 4-5e set verzuren en doen. En dag of 2 later begint me rug. Zeker me rhomboids de eerste keer. Die wisten niet wat er gebeurde :P

Comment

• bedoeling van morgen:

cleans
                    geen presses, beetje mis gegaan vandaag op het werk, dus ff rustig aan gaan doen en me pols is ook niet alles, kwam veel druk op vandaag, geen pretje dus

squats 10x5 kijken of de 120 er nog inzit, denk het wel
                    deadlift 5x5 wil 140 wel weer een keer doen, maybe 150 weer, we will see
                    reverse grip pulldown s/s bent over row
                    shrugs
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

• Nette shit ouwe, was allang blij met mijn PR's maar hang nog wel stukkie achter op jou maar ik kom je hale

Heb jij trouwens ook helemaal geen last van schouders bij MP e.d. ook alleen bij bench toch ? Btw kapotte pols en cleans, dat gaat het denk ik niet worden, intapen die handel voor de zekerheid. Nette deadlift na je squat moet er zelf niet aan denken lol

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Nette shit ouwe, was allang blij met mijn PR's maar hang nog wel stukkie achter op jou maar ik kom je hale

Heb jij trouwens ook helemaal geen last van schouders bij MP e.d. ook alleen bij bench toch ? Btw kapotte pols en cleans, dat gaat het denk ik niet worden, intapen die handel voor de zekerheid. Nette deadlift na je squat moet er zelf niet aan denken lol
                        ben tog maar niet gegaan zaterdag, had nog rijles waar ik niet aan heb gedacht.
                        antwoord op je vraag:
                        als ik met mp boven de 50 kom, meestal komt dan 60kg gaat me schouders dat niet fijn vinden en bij het zakken gaat het meestal ook weer met een noodgang naar beneden, dus voor mij ff geen zware mp meer.

fluttraining van vandaag:
                        benchpress
                        20xstang
                        15x40
                        15x60
                        8x80
                        9x90 baggerzooi, had wel 12 verwacht
                        7x90
                        15x60

shoulder db press ( ga op schouders niet al te zwaar meer )
                        4x12x12kg easy

en dan nu, tja hoe zal ik het zeggen.
                        je begint met een yates row, dan zak je wat dieper voor een bor en dan nog dieper voor pendlay row en dan weer met een deadlift omhoog en dan weer opnieuw ( hoe verzin je het )

2x5x60kg ( voor elke row dus 5hh he slimmerikken )
                        is flink heavy
                        dan maar afgemaakt met 2 sets bor met 12x60 kg

triceps pushdowns
                        20x30
                        20x50
                        25x40
                        20x30

incline db curl
                        4x10x14kg
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

• Vage shit man

9x90 is al verrotte netjes, mag al blij zijn als ik dat 2-3 kan heffen

Staat in me log nog filmpje over schouders bij benchen e.d. misschien dat je er wat aan hebt, stond ook die opmerking in van "laat maar niet op je borst komen dan"

Heb zelf gemaxt vorige woensdag op MP (clean en press eigenlijk), en niks geen last van schouder dus heb hoop

Wat was de redenatie achter die complex voor rug, klintk wel heavy nonetheless

Comment

• Netjes inderdaad. Ik krijg 90kg net 5-7x omhoog hehe.
                            Maar goed slechte zin en work-out heerschte gisteren zoals het Pinada-virus dat zich flink heeft verspreid.

Comment

• Ik breek door met die 90kg hoor. Keurig.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• thnx jongens

@yawgmoth:
                                redenatie erachter is '' ik heb geen idee '' het kwam gewoon in me op en wilde het gewoon proberen, is alleen wel verrot voor je onderarmen, die verzuurde snel, maar verder was het wel aardig.

gisteren dan wel weer lekker getraint, 1 van de beste ooit

schuine bank
                                15x40
                                15x40
                                10x60
                                9x90 pr
                                4x100 pr
                                10x80

evensterk al vlak bankdrukken dus

bent over bb row
                                15x40
                                15x60
                                10x80