trainingslog bodybuildr1990

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Leipe shit met die decline. Had ook akelig af kunnen lopen.

Nette training verder.
    dank je

vandaag weer benen:

opwarmen met legextensions
    3x25x35kg

smith frontsquat ( net onder parallel )
    6x45
    6x45
    6x55
    6x55
    6x65
    6x75
    6x85
    4x95 pr ( laatste hh volgens mij niet helemaal goed meer, begon wat meer naar voren te hangen had ik het gevoel )

smith lunges ( knie tot op de grond )
    3x6x55kg

full smith squat ( nu echt full, reet 10cm van de grond, had nog nooit zo diep gesquat, ben van plan om dit elke x te doen. normaal zijn ze ook wel full , maar een stuk minden, toen ging het niet echt veel onder parallel, nu wel

6x55
    6x65
    6x75
    6x65

zittende legcurl
    6x60
    6x80
    6x90
    6x90

liggende legcurl
    12x72
    12x81
    6x90 ----> 6x54
    wou eerst legpress doen maar toen ik het gewicht wou wegdrukken, lag ik bijna met stoel en al in de zonnebank, instructeur kwam er natuurlijk al weer aan, hij had het ff gefixt, de pin van de stoel ging niet ver genoeg erin waardoor die er telkens uitschoot tijdens het pressen

one leg legpress ( gewicht = per been
    10x63
    10x71
    10x82
    8x90

staand kuitheffen:
    20x85
    20x115
    20x115

zittend kuitheffen:
    3x15x65kg
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• training this morning

chins
      8xbw
      7xbw
      6xbw
      6xbw

seated row
      12x75
      10x85
      12x70

decline benchpress
      20x40
      15x70
      18x60
      15x60

crossovers ( kg per hand )
      10x27
      10x36
      10x22

staande mp press
      10x40
      10x50
      8x50

zittende mp small
      10x40
      5x55
      deze oefening is niks voor mij, door de smalle greep teveel druk op de pols.
      20x55 ( brede greep )

bb curl
      15x25
      15x35
      6x35

concentration curl
      2x15x12kg - 2x20x6kg ( zijn dropsets )
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• gisteren allen oefeningen gedaan waar ik eigenlijk zin in had.
        was alleen, motivatie was alweer een stuk minder
        ook maar weer eens deadliften gedaan

deadlift
        15x40
        15x60
        10x80
        6x100
        6x100
        6x100
        6x100
        6x100
        6x100
        easy, rust 1 min tussen de sets.

bent over bb row
        15x60
        12x80
        12x80
        12x80

reverse grip pulldown:
        12x65
        10x85 - 10x60

side raise s/s 45 graden side raises
        3x12x12kg per hand - 3x10x8kg per hand

smith neckpresses/ s/s bent over raises
        15x45 - 12x12kg per hand
        15x45 - 12x12kg per hand
        15x55 - 12x12kg per hand

reverse peckdeck ( elke hh 1 sec vasthouden )
        10x40 - 10x30
        10x40 - 10x30
        10x35 - 10x25

small grip benchpress ( half om heel hh )
        4x10x45kg
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

• Sick volume doe jij ook altijd op je eerste lifts ^^

Is 100kg niet te laag, hoor overal 75-80% van je 1RM voor 8-12 reps dis wel erg laag lijkt me, of had je blessure opgelopen ?

1 Min rust, damn heb je adt met stopwatch gedaan ik nam nl gister 2 min rust en toen ging ik al van de kaart met BOR laat staan DL
          Last edited by Yawgmoth; 28-04-2009, 20:42.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• 1min rust is best veel. Zelfs iemand met een rampen conditie als mijzelf heeft genoeg aan 45-60seconden. Alleen op top sets kan het oplopen tot 90-120sec. Ga me vervelen als ik langer dan een minuut wacht. Zonder stopwatch is me rust nog korter en dan eind van de workout soms over me nek omdat de hartslag enorm hoog is.

Met de hoeveelheid sets/reps die BB'er op de 100kg deed met squat zou zijn top rond de 140-150kg moeten liggen. Dus dat klopt wel ongeveer geloof ik.

Comment

• Staat in ze sig he 2x150

Maar ben niet met je eens dat 45 sec op de deadlift genoeg is, want dan moet je die echt op piss ass easy gewicht trekken, ik kan amper staan de eerste minuut en mijn conditie is niet echt dramatisch (niet goed te noemen bij lange na niet) maar na 45 sec weer deadliften dan zit je echt te licht, IMO

Sorry voor thread hijack

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• 45 sec kon ook wel, maarja hou eigenlijk altijd minimaal 1 min rust. vandaar
                gewicht was ook wel te laag, kon nog wel een paar setjes doen van 6 reps, maar wou niet teveel doen, was ook al weer 2 of 3 weken geleden dat ik ging deadliften en zaterdag de 150 weer proberen, is tog leuker dan op 100kg

falstyr:
                top is 2x150kg, mss wel hoger, de 150kg deed ik pas na de 5de of 6de set
                mijn conditie is erg slecht, hoe het nog geen 3min vol op de loopband
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

• Als dat 5e of 6e set is kan je zeker wel hoger. Moet je gewoon is aan het begin proberen. 2 opwarm setjes en kleinere sprongen maken. Dus bijvoorbeeld 8x60 opwarm setje 6x100 en dan gelijk voor die 150 gaan haal je er waarschijnlijk wel meer uit. Of misschien eventueel nog een tussenstap als je dat fijner vind maar zou niet zoveel tussenstappen maken, wil je het maximale eruit halen.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                    Als dat 5e of 6e set is kan je zeker wel hoger. Moet je gewoon is aan het begin proberen. 2 opwarm setjes en kleinere sprongen maken. Dus bijvoorbeeld 8x60 opwarm setje 6x100 en dan gelijk voor die 150 gaan haal je er waarschijnlijk wel meer uit. Of misschien eventueel nog een tussenstap als je dat fijner vind maar zou niet zoveel tussenstappen maken, wil je het maximale eruit halen.
                    ik ga niet van 100kg gelijk naar 150kg, wil tog nog wel 2 setjes daar tussen houden, of 1 setje

topic:
                    schema wordt weer wat veranderd, mijn maatje gaat van 4x naar 3x per week trainen en wilt tog nog alles 2x per week blijven doen.
                    maar goed, wordt voor mij dus weer wat ongunstiger met dit schema, maar goed. zaterdags doe ik dan benen + evt aandachtpunten, dit zal voornamelijk rug en schouders zijn
                    woensdag wordt er ook nog wat benen gedaan, maar niet zo intensief als zaterdags
                    maandags en woensdags worden compoundoefeningen en donderdag alleen isolatie, anders zou ik het ook niet weten
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

• Ben wel met BB eens, van 100kg naar 150 gaat echt nergens over, zeker niet als je voor PR's gaat. 3x120, 1x 140 er tussen is geen overbodige luxe denk ik. Wacht met smart op je verslag van SQ + DL superset

Comment

• Toppen voor mij is net hoe me zin in. Zo kan ik stappen van 15% of 10% gewichts toename nemen per set. Maar de rust intervals worden wel meer naar mate een zeker % voorbij wordt gegaan. Maar een gewicht instellen als top is giswerk. Je kan je oude PR nemen en dan met stappen van 2.5 - 5% verhogen, maar ik schat me nieuwe PR in en gebruik dat gewoon.

Toen ik de 150kg voor het eerst deed was na me vakantie. 6x 100kg, 3x 120kg, 1x150kg met veel moeite. Nu top ik anders.

40% - 5x60kg
                        60sec rust
                        55% - 5x82,5kg
                        120sec rust
                        70% - 1x105kg
                        120-150sec rust
                        80% - 1x120kg
                        150-180sec rust
                        90% - 1x135kg
                        180+sec rust
                        100% - 1x150kg

Of een variant daar op.

Comment

• zo ben weer bijgekomen, wat een zweten, had de koppakking goed lek
                          had nog nooit zo hard gezweet, had geen droog stukje t-shirt meer over op het eind

dit was het van vandaag:

legwxtensions opwarmen: 3x25x25kg

smith frontsquat: ( parallel )
                          6x45
                          6x45
                          6x55
                          6x55
                          6x65
                          8x3x80kg ( aardig goed ingeschat )

en nu komt het, zwaarder kan haast niet:

full smith squats s/s deadliften ( squats zijn met reet 10cm van de grond )
                          5x75 ---> 5x100
                          5x75 ---> 5x110
                          5x75 ---> 5x120
                          5x75 ---> 5x130
                          4x75 ---> 5x120

was kapot, koppakking lek, en happend naar adem.
                          laatste hh van de 130 was niet echt lekker meer, niet de juiste uitvoering meer, maar ook niet echt slecht, de rest ging eigenlijk makkelijk. i.i.g voor herhaling vatbaar

zittende legcurl
                          5x80
                          5x90
                          5x90
                          5x80
                          5x80

zoals je ziet train ik niet meer dan 5hh, ga namelijk weer zaterdags benen op kracht trainen, heb totaal geen kracht in me quads, hamstrings vindt ik wel.

zaterdag is dus benen + spiergroepen wat wel aandacht kan gebruiken, dus heb vandaag wat rug erbij achteraan gedaan. ( wat een combinatie ook he, benen en rug )

oja voor dat ik met rug begon eerst ff mijn shake gedronken

reverse grip pulldowns s/s pendlay row
                          12x60 ---> 12x50
                          12x70 ---> 12x50
                          8x85 ---> 10x50
                          12x65 ---> 8x50

shrugs
                          12x70
                          12x90
                          12x90

en toen kon ik nog 5 minuten voluit gaan fietsen, was een een of andere actie op de sportschool ofzo, dus die intructrice vroeg het zo beleefd dat ik geen nee kon zeggen.
                          totaal 3km gefiets in 5 minuten
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

• Koppakking...ben je een auto of zo?
                            Die super set..wil hem nu meteen ook proberen, maar dan met paralel squats off course.

Comment

• ok, ik zit te denken om de front squat eruit te knallen en clean&press ervoor in de plaats te doen.

dan krijg ik dus zoiets:

full smithsquat s/s deadlift 6-8 sets
                              clean&press 4sets
                              legcurl 4sets
                              + spiergroepen wat aandacht nodig heeft, dit zal dus rug of schouders zijn

dit zou ik dus zaterdags evt willen doen.

is het slim om clean&press toe tevoegen of zeg je van.....................
                              ga dan natuurlijk wel licht beginnen, eerst met lege stang enzo, en goed filmpjes van pro's kijken en leeswerk
                              is namelijk wel een van de beste oefening om meer kracht te krijgen.
                              woensdag heb ik trouwens ook nog een beentraining, dus dan zo ik bijv daar de front squat kunnen doen, maar inprinciepe heb je die met c&p ook

en zaterdags train ik tog vanaf nu alleen, dus kan ik de oefening er ook mooi inhouden
                              Last edited by bodybuildr1990; 02-05-2009, 19:02.
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

• Zou C&P op een andere dag doen en als begin oefening. Dus als je deadlift zou doen op een andere dag vervangen door C&P en niet in superset of iets

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X