Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dynobet View Post
    Ik vind het een droge, saaie en te technische opleiding. Ben echt blij dat ik gekozen heb om niet door te gaan met die opleiding.
    In welk opzicht bedoel je droog en saai? Het met powershell werken, opzetten van QoS zaken, of iets anders? Nu ben ik van mezelf wel een echte GUI-hero, maar je kunt mij rustig een dag achter een pc laten zitten, en er allehande zaken zoals virtuele netwerken, iSCSI, en diverse gevirtualiseerde servers uit laten rollen. Ik heb alleen nog te weinig kennis van zaken van command-achtige omgevingen om daarmee aan de slag te gaan, maar als de opleiding me ligt, dan ken ik dat ook in no-time tot in de puntjes.

En wat betreft die Nerds waar je het al eens over had tijdens die meet - nu weet ik tenminste dat het over déze opleiding gaat - over het algemeen schiet ik wel goed op met dat soort mensen. Ze zijn lekker rustig, en daar hou ik wel van.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Enfin, vandaag nog even getraind:

belangrijkste was squat 3x3x102. Wederom zonder belt, maar het ging best aardig. Sinds ik afgelopen dinsdag met kevster heb getraind en een wat betere uitleg over low-bar squats heb gekregen, ben ik deze eens aan het toepassen. In het begin voelt het niet echt prettig aan, maar ondanks dat het gewicht hoger was dan vorige keer, voelde het lichter aan. En dat terwijl ik low bar pas voor de 2e keer toepas. Ik ben benieuwd of ik op die manier een mooi PR kan zetten.

Comment

• en we zijn weer een week verder.

maandag 14 mei:
        3x390kg gebencht

Woendag 16 mei:
        3x3x112kg DL. Volgens mij zit er wel een 3x3x120 in.
        Nieuwe riem is wel effe wennen. Ik kan hem niet zo strak aantrekken als de vorige, omdat het me simpelweg niet lukt met die onverwoestbare kwaliteit leer. Hopelijk slijt ie snel. Als gevolg daarvan laat ik hem maar gewoon om tussen de setjes door.

Verder is het te merken geweest dat ik afgelopen periode last had van stress en depressiviteit - yeah, shit happends; de netelroos is weer terug van weg geweest. Als ik nu ook maar íets van tafelsuiker pak, krijg ik overal jeukjeukjeuk. Behoorlijk irritant, als je op de begrafenis van je overgrootmoeder geen vla mag, maar het positieve is wel dat het me braaf conditioneert naar clean eten.

Comment

• Sean beterschap! Leren riemen krijg je soepeler door ze in een vochtige krant te leggen een nachtje.

Wel knap dit: 3x390kg gebencht .

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
            Sean beterschap! Leren riemen krijg je soepeler door ze in een vochtige krant te leggen een nachtje.

Wel knap dit: 3x390kg gebencht .
            Oeh dankje voor de tip, ik ga die zeker eens uitproberen.

Enja, bench is inderdaad knap, ik denk dat je zelf wel weet waar de typfout zit.

Comment

• Sterke bench man, vooral vergeleken met je deadlift. Hoe bevalt zo´n belt? Ik overwoog er ook eentje te kopen, niet zo zeer voor stabilisatie maar meer om te zorgen dat ik niet zo'n dikke waist krijg (Coleman gaf dat als tip :P). En hoeveel weeg je nu bij welke lengte? (ja sorry eerste keer dat ik je log lees)
              Laissez Faire

Comment

• Dat dat advies van een dikke middel van coleman komt is toch wel een lachertje

Maar ot, je moet de riem veel in elkaar proberen te vouwen.

Breakin in that stiff belt on Vimeo
                Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                  Dat dat advies van een dikke middel van coleman komt is toch wel een lachertje
                  ]
                  haha inderdaad hij kwam er ook pas mee vlak voor zijn achste olympia geloof ik. 90cm bij wedstrijden hoorde ik ook, tsja oordeel zelf: (zo erg vind ik het nog niet trouwens, het is gewoon logisch als je 300 lbs bent dat je middel wat uitdijt)
                  Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                    En hoeveel weeg je nu bij welke lengte? (ja sorry eerste keer dat ik je log lees)
                    92 á 93kg bij 1.84. Vetpercentage rond de 17-19%.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                      92 á 93kg bij 1.84. Vetpercentage rond de 17-19%.
                      Lekker bezig dan. Waarschijnlijk zien we er dan ongeveer hetzelfde uit (ben nu 100 bij 1.92 @17% ofzo). Hoe lang ga je nog door?
                      Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                        Hoe lang ga je nog door?
                        Geen idee. Aan de ene kant wil ik graag wel wat droger voor de zomer, maar aan de andere kant bouw ik graag nog wat massa op. Ik ben er dus nog niet helemaal uit of ik gewoon op mijn gemak 1kg/maand bij ga komen tot 100kg, of dat ik eens een strakke cut doe om er een paar procent vanaf te halen. Vermoedelijk eerst cutten, maar dat moet ik me nog even bekijken, want ik ben bang dan nog maar een schraal scharminkel te zijn als ik 85kg kg (of iets dergelijks) weeg.

Comment

• Wat een dilemma ook. Het lijkt erop dat iedereen hier zo droog mogelijk wil zijn in de zomer.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                            Geen idee. Aan de ene kant wil ik graag wel wat droger voor de zomer, maar aan de andere kant bouw ik graag nog wat massa op. Ik ben er dus nog niet helemaal uit of ik gewoon op mijn gemak 1kg/maand bij ga komen tot 100kg, of dat ik eens een strakke cut doe om er een paar procent vanaf te halen. Vermoedelijk eerst cutten, maar dat moet ik me nog even bekijken, want ik ben bang dan nog maar een schraal scharminkel te zijn als ik 85kg kg (of iets dergelijks) weeg.
                            Je weegt nu ongeveer 93 kilo. Je zou natuurlijk kunnen cutten tot de 90 (4-6 weken). Daarna bulken tot je 93 weegt. cutten tot 90. etc. zodat je over een half jaartje nog steeds rond de 93 weegt, maar dan wel met een 13-14% IPV 17-19%.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Kleine update: Gisteren low bar gesquat met riem. 3x3x107kg, en het was makkelijk. Volgens mij zit er wel 3x3x115 in. Rest van de training ging helaas wat minder. Als ik kijk naar de progressie van de afgelopen paar weken, wordt het sowieso weer eens tijd om van schema te gaan wisselen.

Maar ik ben me nog eens aan het bedenken wat het precies wordt. Of het UD2 of een derrivaat daarvan wordt om te cutten, of stronglifts 5x5 om langzamerhand nóg lichtjes op bij te komen.. Nu worden de schema's na maximaal 8 weken omgewisseld, dus netto blijft het resultaat hetzelfde.

Comment

• Wil je retestrak komen te staan voor de zomer?
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X