Originally posted by Burnedice
View Post
Nou, heel vervelend om je teleur te stellen, maar ik gebruik niet. simpelweg omdat ik te jong ben (zie mijn 94 achter de naam). De kennis is een voortvloeisel uit mijn interesse en mijn universiteitsopleiding. Je kunt me wel interviewen, maar dan zou dat een hypothetische situatie worden waarin ik vooral praat over het voorlichtende aspect van het gebruik van androgene steroïden, en hoe dit lang niet altijd zo gevaarlijk is als men beweert, zolang de juiste combinaties gebruikt worden.
Overigens zal het weinig sensatieradio zijn. Sappige verhalen zul je bij andere mensen moeten zoeken, maar over het algemeen zijn de meeste vaste members op dit forum redelijk verstandig wat betreft het gebruik van androgene steroïden - als ze überhaupt al de keuze hebben gemaakt te gebruiken.
Overigens zal het weinig sensatieradio zijn. Sappige verhalen zul je bij andere mensen moeten zoeken, maar over het algemeen zijn de meeste vaste members op dit forum redelijk verstandig wat betreft het gebruik van androgene steroïden - als ze überhaupt al de keuze hebben gemaakt te gebruiken.
Comment