Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Burnedice View Post
    Haha, doen zou ik zeggen!
    Toch iets beschaafder aangepakt:

Nou, heel vervelend om je teleur te stellen, maar ik gebruik niet. simpelweg omdat ik te jong ben (zie mijn 94 achter de naam). De kennis is een voortvloeisel uit mijn interesse en mijn universiteitsopleiding. Je kunt me wel interviewen, maar dan zou dat een hypothetische situatie worden waarin ik vooral praat over het voorlichtende aspect van het gebruik van androgene steroïden, en hoe dit lang niet altijd zo gevaarlijk is als men beweert, zolang de juiste combinaties gebruikt worden.

Overigens zal het weinig sensatieradio zijn. Sappige verhalen zul je bij andere mensen moeten zoeken, maar over het algemeen zijn de meeste vaste members op dit forum redelijk verstandig wat betreft het gebruik van androgene steroïden - als ze überhaupt al de keuze hebben gemaakt te gebruiken.
    Als ik hier nog een reactie op krijg dat er nog altijd interesse is, dan is er inderdaad nog een kans dat er iets anders dan een stereotype geschetst wordt, en verdient het ook mijn moeite.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Update, vandaag benendag, voor de 2e keer sinds lange tijd weer goed aangepakt:

SQ 5x5x90kg
      Leg Curl 7 á 12x 85kg (vpr met 2 reps meen ik)
      Leg press: 10-12x220kg (vpr en +10kg)
      Calf raise @ leg press: 8-11xfullstack +20kg schijf. Als dat zo door gaat eens kijken of ik een instructeur op de plates kan laten staan.
      en dan nog wat db rows en pulldowns. Die waren vandaag omgedraaid en dus niet representatief.

Al met al een zeer mooie training.

Comment

• Bench 5x5x72kg... boooring. Daar konden makkelijk 3 reps per set bij.

Verder nog een VPR op de MP gezet, 12-8x50kg
        Incline ook nog iets van 12-8x 60kg
        en dan nog wat assist oefening, die gingen wel makkelijk.

Ik acht de kans dat ik volgende week eens alle hoofdoefeningen oefeningen met 2 á 3kg ophoog 100%. Zeker als dat ene topic van die idioot het nog zo lang vol houdt.

Comment

• Maandag 9 april:

5x5x75kg gebencht. Was te doen, no sweat.
          verder 2xkg erbij op de mp: 3x6-12x52kg.

Vandaag benentraining. Amai, die was zalig - voor zover je van zalig kunt spreken van benentraining:

Woensdag 11 april:

Squat: 5x5x95kg. Pittig, maar die 2kg erbij lukt nog wel.

Leg curl: vorige week van 80 naar 85kg verhoogd, vandaag van 85 naar 87,5. Het gaat hard!

Leg press: Ik was deze oefening duidelijk verleerd en deed nog maar 210kg. Vandaag weer gedaan en nu had ik dezelfde reprange (8-12) @ 240kg. Een mooie 15% winst in 3 weken, ik mag niet klagen. En het is tevens sterker dan de laatste keer dat ik hierop werkte. Hopelijk boek ik de komende weken nog zo'n progressie, al kom ik dan wel in de problemen met de gewichten (260kg is full stack)

Owja, en ik kwam nog een leuk - oud - filmpje tegen die wel wat te maken heeft met de actualiteiten van bodynet:

Comment

• Dat filmpje heb ik inderdaad ook in een deuk van gelegen
            Nette squats, hoe ver denk je te komen met 5x5? Zelf merkte ik dat toen ik nog stronglifts deed rond de 100 kilo het tijd werd voor 3x5.
            Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
              Dat filmpje heb ik inderdaad ook in een deuk van gelegen
              Nette squats, hoe ver denk je te komen met 5x5? Zelf merkte ik dat toen ik nog stronglifts deed rond de 100 kilo het tijd werd voor 3x5.
              Zelf denk ik ook wel dat het bij 100kg tijd wordt om reps in te gaan leveren. Wat gelukkig mooi uit komt, want net op dat moment stap ik over van 5x5 naar 3x3.

Comment

• Vrijdag 13 April

Zeau, mijn training van vandaag zat er weer op. Helaas geen vooruitgang geboekt tov vorige training. Eerder zelfs ie**************** achtergang. Her en der een repje minder. Komt waarschijnlijk omdat ik me nu strikt aan mijn schema hou qua macro's (eerst wou ik er nog wel eens een paar 100 kcal overheen gaan.) Dit om te kijken of ik nog altijd bij kom.

Owja, bench: 5x5x75. Volgende keer 77kg

Random shizzle: Zondag ben ik eíndelijk volwassen. Vorig jaar had ik mijn verjaardag gevierd met een zwjeake; ik moet eens kijken of ik dit jaar weer zoiets kan doen (hmm, tijd om de eens de eerste keer een shop in te gaan:') ), al doe ik dat liever als ik gewoon thuis ben met een voorraad eten naast me. Enige probleem zijn dan mijn ouders.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                  Vrijdag 13 April

Zeau, mijn training van vandaag zat er weer op. Helaas geen vooruitgang geboekt tov vorige training. Eerder zelfs ie**************** achtergang. Her en der een repje minder. Komt waarschijnlijk omdat ik me nu strikt aan mijn schema hou qua macro's (eerst wou ik er nog wel eens een paar 100 kcal overheen gaan.) Dit om te kijken of ik nog altijd bij kom.

Owja, bench: 5x5x75. Volgende keer 77kg

Random shizzle: Zondag ben ik eíndelijk volwassen. Vorig jaar had ik mijn verjaardag gevierd met een zwjeake; ik moet eens kijken of ik dit jaar weer zoiets kan doen (hmm, tijd om de eens de eerste keer een shop in te gaan:') ), al doe ik dat liever als ik gewoon thuis ben met een voorraad eten naast me. Enige probleem zijn dan mijn ouders.

Fijne verjaardag ouwe zak!
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Jezus wat een domme fötze.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Je bent toch pas echt volwassen op je 21e?

Gefeliciteerd alvast pik!
                      Train hard or go hormone

Comment

• Snel lid worden ook bro!

Comment

• Wat is een zwjeake in godesnaam?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Wat is een zwjeake in godesnaam?

In het Limburgs zegge we wel eens zjwae tegen wiet. Vandaar zjwaeke.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Hahahaha, oke. Sean, wordt het dan niet eens tijd voor een goede pil? Een goede lijn mag pas vanaf 20.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Hahahaha, oke. Sean, wordt het dan niet eens tijd voor een goede pil? Een goede lijn mag pas vanaf 20.
                                Met kerstmis ééntje geprobeerd en me welgeteld 30 minuutjes happy gevoeld toen ik naar huis ging. De rest van de avond en zelfs de dag erna was ik gewoon misselijk en voelde ik me gewoon slecht. Dus van mij hoeft dat ook nooit meer.

Wiet is dan nog het leukste vind ik, vooral gewoon thuis met één of twee vrienden. Meestal resulteert dat in allerhande politieke en metafysische discussie's - of lachbuien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X