Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by seanl94 View Post
    Met kerstmis ééntje geprobeerd en me welgeteld 30 minuutjes happy gevoeld toen ik naar huis ging. De rest van de avond en zelfs de dag erna was ik gewoon misselijk en voelde ik me gewoon slecht. Dus van mij hoeft dat ook nooit meer.

Wiet is dan nog het leukste vind ik, vooral gewoon thuis met één of twee vrienden. Meestal resulteert dat in allerhande politieke en metafysische discussie's - of lachbuien.
    Pil geprobeerd? Ik doe het niet vaak maar vind dat toch altijd behoorlijk vet. Misschien was het een placebo

Als ik met mijn vrienden wiet rook zakt het toch al niet hoogwaardige niveau naar een nog treuriger niveau. Maar wel altijd de grootste lol. We worden ook altijd heel creatief in nieuwe grappen
    Train hard or go hormone

Comment

• Klinkt idd niet echt als een goede pil.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• 30 minuten? Slechte rommel gehad bro. Misselijkheid hoort ook niet. Moe en spierpijn overal, tot aan je kaken aan toe, dat is een pil.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          30 minuten? Slechte rommel gehad bro. Misselijkheid hoort ook niet. Moe en spierpijn overal, tot aan je kaken aan toe, dat is een pil.
          Mwoh, ik ben niet zo'n herkauwer als ik xtc neem. Als je weinig neemt (tot 1 pil) dan heb je meer het eufore gevoel. Als je meer neemt ga je meer stuiteren.

Ik liet ze overigens testen bij de Jellinek om te zorgen dat er geen andere rommel in zat.
          Train hard or go hormone

Comment

• Precies. Knauwen is vooral als er ook een beetje speed in zit. En weinig kun je niet uitdrukken in pillen. Heb er gehad van 50 mdma/25 mdea (de allerbeste ever!), en nu van 180 mg mdma/ stuk. En het euforiestuk is heerlijk, maar hoe zich dat ontwikkelt naar euforisch stuiterwerk en het gevoel dat je op lucht loopt is waanzin.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Door ze te laten testen kan je dus voorkomen dat er speed bij zit. Best fijn om te weten
              Train hard or go hormone

Comment

• Weet ik. Maar een beetje speed is toch wel lekker. Speed alleen is bagger. Sean, ga geen speed nemen. 4FMA reageer ik zelf bout op, maar er zijn ook mensen lyrisch over. Heb overigens wel het idee dat we de rode draad van het topic een beetje bijster raken.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Weet ik. Maar een beetje speed is toch wel lekker. Speed alleen is bagger. Sean, ga geen speed nemen. 4FMA reageer ik zelf bout op, maar er zijn ook mensen lyrisch over. Heb overigens wel het idee dat we de rode draad van het topic een beetje bijster raken.
                  Speed is drugs voor tokkies En ik denk dat Sean het niet erg vindt dat we offtopic gaat, aangezien hij wel van experimenteren houdt
                  Train hard or go hormone

Comment

• Met een goeie joep en genoeg verstand is het haast onmogelijk om je niet kneiter goed te voelen. ;-)
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                      Speed is drugs voor tokkies En ik denk dat Sean het niet erg vindt dat we offtopic gaat, aangezien hij wel van experimenteren houdt
                      Ghehe, leuke drugstopics vind ik altijd interessant, ook al gebruik ik zelf zélden iets.

30 minuten? Slechte rommel gehad bro.
                      Tsja, ik had het gecombineerd met een stacker van een niet nader te noemen persoon in dit topic, en misschien dat dat teveel werd. Ik sliep ook pas tegen 4 uur, en de dag erna kreeg ik in het begin geen hap door mijn keel. Maar toen ineens de bus voorbijkwam (die ik moest hebben) kreeg ik wél vleugels. Dus volgens mij zat er inderdaad speed in ofzo.

Misschien was het een placebo
                      Nee hoor. Ik voelde me gewoon de godganse tijd slecht, en binnen 30 seconden (toen we weer naar huis gingen) sprong dat ineens om naar een complete verliefdheid die awesome was. Probleem was alleen dat het voor de seks weer misselijkheid werd die zo erg was dat ik het moest afslaan. En dat gebeurt normaal gesproken nooit, zelfs als ik koorts heb:')

En nee, aan de stacker lag het niet, die dingen voel ik op een volle maag practisch niet.

En daarom dus dat ik nooit meer aan dat spul zit.

Sean, ga geen speed nemen.
                      Da's toch qua sterkte simpelweg de 3e in het rijtje caffeïne en efedra? Want dan krijg je er inderdaad alleen hartkloppingen en shijterij van.

Ik vind trouwens wel dat jullie een stel drugskikkers zijn. Ik gebruik net één keer het woord wiet, en direct wordt mijn hele topic volgespamt.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                        Tsja, ik had het gecombineerd met een stacker van een niet nader te noemen persoon in dit topic, en misschien dat dat teveel werd. Ik sliep ook pas tegen 4 uur, en de dag erna kreeg ik in het begin geen hap door mijn keel. Maar toen ineens de bus voorbijkwam (die ik moest hebben) kreeg ik wél vleugels. Dus volgens mij zat er inderdaad speed in ofzo.

Nee hoor. Ik voelde me gewoon de godganse tijd slecht, en binnen 30 seconden (toen we weer naar huis gingen) sprong dat ineens om naar een complete verliefdheid die awesome was. Probleem was alleen dat het voor de seks weer misselijkheid werd die zo erg was dat ik het moest afslaan. En dat gebeurt normaal gesproken nooit, zelfs als ik koorts heb:')

En nee, aan de stacker lag het niet, die dingen voel ik op een volle maag practisch niet.

En daarom dus dat ik nooit meer aan dat spul zit.
                        Hmm, ook niet de verstandigste zet denk ik. Durf bijna met zekerheid te zeggen dat het aan de stacker heeft gelegen. Als ik een stacker neem dan voel ik me bij het minste of geringste vaak al ontzettend ellendig. Hoeveel mg mdma zat erin, enig idee?

Ik vind trouwens wel dat jullie een stel drugskikkers zijn. Ik gebruik net één keer het woord wiet, en direct wordt mijn hele topic volgespamt.
                        Dan zou je de modsectie niet willen zien.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                          Hoeveel mg mdma zat erin, enig idee?
                          180 in een hele, maar ik heb maar een halve van het desbetreffende lid hier gekregen.

Althans, dat is me verteld, ik ga er maar simpelweg vanuit dat het klopt.

Dan zou je de modsectie niet willen zien.
                          Lol, is het daar nog erger dan in dat andere afgesloten deel?:')
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• 90mg is naar mijn mening helemaal top om lekker op te gaan. Zeker voor de eerste keer. Ik denk dat dat kut gevoel echt te wijten is aan de ephedra.

Je had het beter kunnen combineren met een paar bieries.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

• Ik heb pas 4x xtc gedaan, dus geen drugskikker hoor Was ook pas 26 ofzo toen ik het voor het eerst deed. Maar het is wel leuk
                              Train hard or go hormone

Comment

• Combineren met drank? Dan vlam ik echt uit beeld. Drowsy, happy, maar wel echt geen idee van plaats en tijd, en de dag erna ben ik echt minder dan met sec xtc. Zou dit in ieder geval niet aanraden voor de eerste keer.

@ Sean
                                Half uur, dan blij, dan misselijk... Kan ofwel een fuckload speed geweest zijn met wat mdma, waardoor de mdma het onderspit delft zodra de amfetamine echt inkickt, ofwel geen mdma maar van die rommelnepmdma waar ik de naam nu van kwijt ben, waar de markt een tijd terug mee overspoeld werd.
                                En de modsectie heerscht.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X