Zieke training al vind ik het zelf. Ik ga met stappen vooruit met de benentraining.
Mijpaaaal jongens: Me bovenste 4 abs(mini abs wel :P), volgens mij krijg ik ook 8 pack en geen 6 pack ahahah, beginnen ook steeds meer zichtbaar te worden.
Deadlift, begon hiermee even afwisselen he
10 x 60
10 x 70
7 x 80(laatste grip probleem)
3 x 90(pr,grip probleem en zwaar)
5 x 80, deze omdat mij techniek iets werd verbeterd door een jongen.
Squat, heerlijk!
10 x 60
10 x 70
8 x 80
6 x 90
4 x 100(pr) huppa boys.
Leg press, benen waren vermoeid ondanks hard gegaan
10 x 100
8 x 125
6 x 150
5 x 175(pr) heftig:P. Kon er veel meer uit halen als ik hiermee begin als oefening.
Leg extension
10 x 55
10 x 55
8 x 60
6 x 65(volgende x alles met 5 kg verhogen)
Sitting calf raise, hoge gewichten.
Hardcore buik, buik train till you die echt waar.
Succesvolle training.
Mededeling: Me lats lijken verkrampt, het is geen spierpijn maar het doet zo een pijn. Zelfde als iets helemaal vast zit. Zo warme douche + zalfje hopen dat het over gaat.
Tijdens de squat en deadlift lachten zon jongen mij uit, omdat ik me benen trainen. Hij had het over droogtrainen en zegt ja je training is het belangrijkste. Alles 12 x doen en je bent binnen een maand droog. B*AS!!
Mijpaaaal jongens: Me bovenste 4 abs(mini abs wel :P), volgens mij krijg ik ook 8 pack en geen 6 pack ahahah, beginnen ook steeds meer zichtbaar te worden.
Deadlift, begon hiermee even afwisselen he
10 x 60
10 x 70
7 x 80(laatste grip probleem)
3 x 90(pr,grip probleem en zwaar)
5 x 80, deze omdat mij techniek iets werd verbeterd door een jongen.
Squat, heerlijk!
10 x 60
10 x 70
8 x 80
6 x 90
4 x 100(pr) huppa boys.
Leg press, benen waren vermoeid ondanks hard gegaan
10 x 100
8 x 125
6 x 150
5 x 175(pr) heftig:P. Kon er veel meer uit halen als ik hiermee begin als oefening.
Leg extension
10 x 55
10 x 55
8 x 60
6 x 65(volgende x alles met 5 kg verhogen)
Sitting calf raise, hoge gewichten.
Hardcore buik, buik train till you die echt waar.
Succesvolle training.
Mededeling: Me lats lijken verkrampt, het is geen spierpijn maar het doet zo een pijn. Zelfde als iets helemaal vast zit. Zo warme douche + zalfje hopen dat het over gaat.
Tijdens de squat en deadlift lachten zon jongen mij uit, omdat ik me benen trainen. Hij had het over droogtrainen en zegt ja je training is het belangrijkste. Alles 12 x doen en je bent binnen een maand droog. B*AS!!
Comment