Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Net even dat filmpje zitten kijken..
Ik vind het echt een vage training,maar als het werkt voor jou dan moet je het gewoon doen..
waarom niet gewoon 3 setjes vol gewicht en dan pas 2 drop sets erachter aan??
Die gast was niet echt goed ontwikkeld vond ik ..maar dat is mijn mening hoor..
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostNet even dat filmpje zitten kijken..
Ik vind het echt een vage training,maar als het werkt voor jou dan moet je het gewoon doen..
waarom niet gewoon 3 setjes vol gewicht en dan pas 2 drop sets erachter aan??
Die gast was niet echt goed ontwikkeld vond ik ..maar dat is mijn mening hoor..
Maarja inderdaad jou mening. Hij is ook gesponserd voor Bsn dus dat zegt ook wel wat.
Ik kan wel blijven kijken naar alle routines voor bodybuilders maar dat haal ik nooit. Dus kan ik beter een kortere doel stellen.
Maar als je iets beter over zijn jeugd leest was hij echt een magere lat. En nu zo en dat vind ik echt wel knap.
Maarja weet niet of het werkt indd maarja nieuwe prikkels why not.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostTuurlijk moet je voor jezelf steeds op korte termijn kijken..
Je ben goed bezig dus dat komt best goed..
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAlleen wil het resultaat niet echt kome . Me Bf stijgt telkens en dan kijk ik met een zuur gezicht en zie ik geen definitie. terwijl ik echt wel wat massa heb.
Kijk over een half jaar nog maar eens...
Comment
-
Rug, biceps en buik+hiit. Zware training dus. Ben ook ongeveer 1.5 uur ietsjes langer bezig geweest. Heb wel alles eruit gehaald.
Barbell row(gericht op kracht)
5 x 60
5 x 65
5 x 70
4 x 75
3 x 75(hier werd die echt facking zwaar)
Latt pulldown breed
3 x 8 x 65. Heb wel even me techniek beetje moeten aanpassen.
Deadlift, deze doe ik voortaan wel als 2de oefening.
8 x 70
8 x 80
5 x 90 kut kut grip
3 x 90(tyfus grip) word er agressief van. Want ik kan veel meer deadlift 100%.
Ga denk straps kope, weet anders echt geen oplossing.
t bar row, vorige xere had ik het gewicht verkeerd opgeschreven. Nu komt de goede.
8 x 55
6 x 60
6 x 60
face pulls. Ik keek even naar die katrollen omdat ik een andere cable had. Deze had er 2 en die andere die ik normaal gebruik 3. Dus:
8 x 30
8x 30
8 x 30. XD gooide hem tegen me tanden aan :P Gelijk dikke lip hierzo.
Biceps, zwaar lopen kloten. Ik kan echt geen motivatie meer opbrengen om mij biceps zwaar te trainen.
- barbell curl 3 setjes
- ez bar op schuine bankje 2 setjes.
- hammer curls 2 setjes.
- half setje 21en.
Kan gewoon echt niet volop gaan, weet niet waarom. Al me energie gaat gwn naar me rug denk ik.
Daarna buik+ 10 minuten hiit.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostGoed bezig geweest zie ik..
Verplaatst je biceps naar een andere training ofzo...
Ma: Borst triceps
Di: rug Biceps
wo: rust
do:benen schouders
Ik kan eventueel borst biceps gaan doen en rug triceps???
Weet niet wat andere hiervan denke
Comment
-
wat ik deed als ik 3daagse split dee was
rug schouders
borst biceps
benen triceps
vond ik ideaal, biceps perfect fris na borst dus kan goed gesloopt worden, meeste doen dan schouders bij benen maar vond ik nooit echt leuk aanvoelen, triceps na benen vond ik om een of andere reden dan wel weer ideaal.
en rug met schouders, meeste oefeningen voor achterkant schouders vind ik ruk, dus als ik deze goed voorvermoei (met dus rugtraining) hoef ik er juist dat laatste beetje extra uit te persen en dan kan je perfect beginnen aan enkele (leukere) oefeningen voor voorkant en midden schouderkoppenRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postwat ik deed als ik 3daagse split dee was
rug schouders
borst biceps
benen triceps
vond ik ideaal, biceps perfect fris na borst dus kan goed gesloopt worden, meeste doen dan schouders bij benen maar vond ik nooit echt leuk aanvoelen, triceps na benen vond ik om een of andere reden dan wel weer ideaal.
en rug met schouders, meeste oefeningen voor achterkant schouders vind ik ruk, dus als ik deze goed voorvermoei (met dus rugtraining) hoef ik er juist dat laatste beetje extra uit te persen en dan kan je perfect beginnen aan enkele (leukere) oefeningen voor voorkant en midden schouderkoppen
Thnx man.
Nog een vraagje aan jou: heb jij traps en waar heb je die gekocht?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJuistum :P, deze vind ik wel nice.
Thnx man.
Nog een vraagje aan jou: heb jij traps en waar heb je die gekocht?
gebruik ze wel niet heel veel, enkel voor zwaar te kunnen db-rowen, nu zondag ze voor het eerst ook eens gebruikt voor te dl'enRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-