Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zieke training al vind ik het zelf. Ik ga met stappen vooruit met de benentraining.
    Mijpaaaal jongens: Me bovenste 4 abs(mini abs wel :P), volgens mij krijg ik ook 8 pack en geen 6 pack ahahah, beginnen ook steeds meer zichtbaar te worden.

Deadlift, begon hiermee even afwisselen he

10 x 60
    10 x 70
    7 x 80(laatste grip probleem)
    3 x 90(pr,grip probleem en zwaar)
    5 x 80, deze omdat mij techniek iets werd verbeterd door een jongen.

Squat, heerlijk!

10 x 60
    10 x 70
    8 x 80
    6 x 90
    4 x 100(pr) huppa boys.

Leg press, benen waren vermoeid ondanks hard gegaan

10 x 100
    8 x 125
    6 x 150
    5 x 175(pr) heftig:P. Kon er veel meer uit halen als ik hiermee begin als oefening.

Leg extension

10 x 55
    10 x 55
    8 x 60
    6 x 65(volgende x alles met 5 kg verhogen)

Sitting calf raise, hoge gewichten.

Hardcore buik, buik train till you die echt waar.

Succesvolle training.

Mededeling: Me lats lijken verkrampt, het is geen spierpijn maar het doet zo een pijn. Zelfde als iets helemaal vast zit. Zo warme douche + zalfje hopen dat het over gaat.

Tijdens de squat en deadlift lachten zon jongen mij uit, omdat ik me benen trainen. Hij had het over droogtrainen en zegt ja je training is het belangrijkste. Alles 12 x doen en je bent binnen een maand droog. B*AS!!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Tijdens de squat en deadlift lachten zon jongen mij uit, omdat ik me benen trainen. Hij had het over droogtrainen en zegt ja je training is het belangrijkste. Alles 12 x doen en je bent binnen een maand droog. B*AS!!
      Ja, die figuren, wie haat ze niet?xD Vroeger hadden wij er ook eentje, na een maand heb ik em helaas nooit meer gezien.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
        Ja, die figuren, wie haat ze niet?xD Vroeger hadden wij er ook eentje, na een maand heb ik em helaas nooit meer gezien.
        Hahah, ja deze jongen traint al vrij lang. Komt die mij uitleggen dat hij zon heavyweight is. Nou zie meer vet als je begrijp wat ik bedoeld dan spieren. maarja. Hij zei ook nog is: squat je maakt je rug kapot. Ik zeg ja me onderrug maakt niet uit . Die wil juist trainen hiermee en hij herstelt toch zeg ik. Hij nee hij herstelt niet gaat kapot.

Weird

Comment

• veel suc6 kerel....
          ben benieuwd hoe dit logje verder loopt..

grtzzz

Comment

• Erg goed bezig maat met leg press...hoe doe je dat in zo'n korte tijd man...

ben jalours...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
              Erg goed bezig maat met leg press...hoe doe je dat in zo'n korte tijd man...

ben jalours...
              Een maat van mij die pressde hem makkelijk weg maar was ook zijn 1e oefening :P Dus dan wil ik het ook doen. Volgende week wilt hij dat ik hem als 1e doe en dan 200 pakke.

Comment

• Hoe kun je zo makkelijk met 60 a 70 kg verzwaren...

Comment

• Door squat en Deadlift erna te doen schijnbaar.
                  We zullen het de volgende training zien.

Niet dat ik geen vertrouwen in hem heb
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Hoe kun je zo makkelijk met 60 a 70 kg verzwaren...
                    Volop benen trainen :P + me benen herstellen goed. Je ziet ook dat ik in de squat wat zwaar kan pakken. me max was btw 150 he.

@ laurann precies we zullen zien.

Comment

• van 110 kg naar bijna 200 kg in 1 maand tijd?

knap hoor.. gaat super..

Comment

van 110 kg naar bijna 200 kg in 1 maand tijd?

knap hoor.. gaat super..
                        200 moet ik nog doen he :P, ja heb me benen nog nooit echt hard getraind. Sinds dat benen schemaatje van dynobet ga ik mee stappen vooruit.

Comment

Erg goed bezig maat met leg press...hoe doe je dat in zo'n korte tijd man...

ben jalours...
                          legpress is oefening waar meeste gecheat word ook onbewust. en in vergelijking met squat e.d. kan hij stuk zwaarder gedaan worden.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                            legpress is oefening waar meeste gecheat word ook onbewust. en in vergelijking met squat e.d. kan hij stuk zwaarder gedaan worden.
                            Klopt, nibor doet hem alsgoed is ook veel dieper. Ik doe hem gewoon 90 graden en dan duw ik. Geen gestrekte been en dan weer terug. Voeten staan vrij breed ook.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Klopt, nibor doet hem alsgoed is ook veel dieper. Ik doe hem gewoon 90 graden en dan duw ik. Geen gestrekte been en dan weer terug. Voeten staan vrij breed ook.
                              Ik doe hem inderdaad dieper dan 90 graden en strek wel mijn benen volledig..

Comment

Ik doe hem inderdaad dieper dan 90 graden en strek wel mijn benen volledig..
                                Als je benen strekt krijg je sneller last van je knieen. Bij 150 kg kan ik hem ook nog vrij diep doen. maar als ik steeds hoger wil moet je keuzes make :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X