Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ohja @ 200mg caffeine, is te weinig om te 'merken', staat gelijk aan 4-5 glazen cola, ik drink 1-2L light op een dag en kan prima slapen.

De reden dat de 'werkende' pre workouts je energy geven is de stoot van caffeine, hoe hoger hoe meer energy, daarnaast zijn de andere middelen in pre work de caffeine zullen versterken.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• 200mg zal ik ook niets van merken, 2 weken geleden tikte ik 4 x 200mg naar binnen. Dat was echt de laatste keer dat ik zoiets doms deed. Voelde me zo kut, hartkloppingen, nerveus, agressief en zenuwachtig. 400mg gaat wel goed.

Comment

• Maar is dat niert omdat jullie al bestend zijn tegen de hoeveelheid cafeine zoals ze toelichte inhet artikeltje.

Comment

• @herman, achjoh die 800mg overleef je wel ^.^ dodelijke dosis caffeine licht rond de 10-15gr caffeine.
          Dus uhh het potje met extra pillen is naar je toe gestuurd

@tal, denk het niet.. Dat je het niet voelt werken betekend niet dat het per se niet werkt.
          Alleen om een echt verschil te merken heb ik echt wel een 'stevige' dosis hebben 600mg oid

Comment

• Jezus heb ik me verslapen omdat me telefoon uitgevallen was, wou net in de ochtend gaan trainen. Hopen dat het rustig is vanavond op werk dan kan ik gewoon savonds gaan

Comment

• http://www.youtube.com/watch?feature...v=XjElmJxY3qE#!

Comment

• 4:54

Nice video

Comment

• Gaat goed tal! keep on motivating me!
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Vandaag rug en biceps, moest daarvoor werke. Dus motivatie en focus waren niet 100%. Plus was echt druk in de sportschool. Deze training wijkt af van de echt workout in greg plitt, maar die doe ik volgende week weer wel.

Pull ups

6/7 x tot fail, 3 setjes hiervan.

Latt puldown breed

15 x 50
                    12 x 55
                    8 x 60

t bar row, alleen gewichten

15 x 50 kg
                    12 x 55 kg
                    8/10 x 60 kg, normaal doe ik het wel wat beter. maarja focus was beetje slecht.

triangle pulldown vs straight arm rope pulldown(hier kreeg ik beetje last van me triceps, denk dat ik teveel forceerde) 3 setjes

face pulls en wou nog shrugs maar heb een blessure in me traps. dus ff wat rust geve.

Deadlift, max 80 kg gepakt. Voelde wel licht aan. Maar deze deadlift ff rustig opbouwen.

biceps:

barbel curl vs cable curl

Finito, niet heel tevreden hoor. Want deed vandaag maar een beetje wat, maar komt wel goed. 1 trainign wat minder is niet erg, morgen beter!

Ojaah en me post workout shake had ik 1 x ff anders gepakt op aanraden van martin.

30 gr rijstebloem
                    40 gr whey isolaat

Comment

• The want of life

''if you have 100%, you take 1%: That is inspiration, 99% is dedication''

Comment

• Vandaag lekker laag in kh en hoog in me eiwitte. Dit is een rustdagje. Heb net ff op me hometrainer 15 minuten hiit gedaan+ buikwerk. Voel me weer herboren ofso ahahah XD.

Gister heb ik btw borst gedaan en voelde heerlijk. Uhmm denk dat ik morgen ook ff langs kruidvat ga voor wat carnithine

Comment

• Wat kost ut bij de kruidvat?

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                            Wat kost ut bij de kruidvat?
                            Uhmm 7 a 8 euro ofso voor uhmm 80 caps d8 ik

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Uhmm 7 a 8 euro ofso voor uhmm 80 caps d8 ik
                              Ja 7.99 voor zo'n potje, per 6 capsules 1293mg L-Carnithine en nog wat groene thee extract, op het potje staat carnithine fatburner, hij is roze met een meetlintje erop
                              Laatst waren ze 1+1 gratis toen had ik er meteen 4 ingelaaid
                              Maar weet niet of ik deze nog eens ga kopen, want ze hebben ook gewoon 500mg tabs bij verschillende webshops en volgens mij schelen ze ook wel wat in prijs.
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Vanwaar haal je die caffeine tabs?
                                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X