Originally posted by inferno_0666
View Post
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Thnx, fysiek valt nog wel mee, niet echt veel vooruit of achteruit gegaan denk ik. Ik zal proberen deze week nog een fotootje te uploaden zodat ik deze wat als progressiemeter kan gebruiken in de toekomst.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Zelfde lengte, je tilt alleen 2 x zoveel haha.
Zal eens je log wat door struinen, eens kijken of ik er wat leerzaams uit kan halen
Welcome back
Ps je bent niet lang maar wel hoge deadlift. Heb je lange armen? Vind het met mn korte armen en benen best lastig namelijk. Kan je uitleggen hoe jij dit aanpakt?Last edited by NickP; 10-03-2015, 10:51.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostZelfde lengte, je tilt alleen 2 x zoveel haha.
Zal eens je log wat door struinen, eens kijken of ik er wat leerzaams uit kan halen
Welcome back
Ps je bent niet lang maar wel hoge deadlift. Heb je lange armen? Vind het met mn korte armen en benen best lastig namelijk. Kan je uitleggen hoe jij dit aanpakt?
- Rack Pulls
- Motivatie
Ik heb niet bepaald lange armen, maar sumo deadlift maakt je ROM veel kleiner en je gebruikt je benen. Ik ben redelijk flexibel/sterk op de ATG squats dus ik kan onderaan de beweging redelijk wat kracht generen.
Ik heb deads gedaan tot een 160kg (2,5xBW toen) en ben dan overgegaan naar 8 weken Rack Pulls vanaf knie hoogte en dan toppen op je deadlift. Ik las toen dat Louie Simmons het ook zo deed met zijn atleten op Westide Barbell. Ik heb het zo gedaan van 160-215kg maar laatste keer faalde ik op de 220kg dus ga nu eens wat vaker deads doen vandaar die 10x3 die ik in mijn schema implementeerde.
Originally posted by Naruto rulezz View PostWelkom terug !, keek (en kijk) erg tegen je op, ben zelf 171cm, alleen net zoals NickP, nog lang niet de gewichten die jij tilt !, maar daar werken we aan.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostLekker bezig hoor, ben vooral jaloers op je overhead press
Heb je daar nog tips voor? Wel grappig, zelf merk ik dat mijn beenkracht beperkend is voor mijn deadlift, als ik hem van de grond krijg wordt hij ook altijd gelockt
OHP verhogen kun je op min of meer dezelfde manier doen als de BP. Met incrementen het gewicht om de zoveel tijd verhogen en een periode het volume verhogen. Ben je bekend met John Phung? Die heeft een leuke blog en tips voor het verhogen van de OHP. Ik heb ik het verleden wel eens artikels van hem in het forum neergezet.Last edited by inferno_0666; 10-03-2015, 16:51.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostLekker bezig hoor, ben vooral jaloers op je overhead press
Heb je daar nog tips voor? Wel grappig, zelf merk ik dat mijn beenkracht beperkend is voor mijn deadlift, als ik hem van de grond krijg wordt hij ook altijd gelockt
Originally posted by talalelh15 View PostWelkom back wasofski! Opzet ziet er nice uit.
Originally posted by FitnessEcto View PostZiet er uit als een leuk logje, ik volg je!Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 1 Power LB
Rustig opbouwen op de squat, deze cyclus probeer ik te eindigen op 5x130.
Squat
5x115
Front Squat
5x100
5x90
5x80
Rackpulls doe ik nu op 2de pin inplaats van laagste pin (kniehoogte) dit doordat ik nu ook deads in mijn schema heb op vrijdag.
Rack Pulls (2de pin)
5x160
5x160
5x160
Standing Leg Curl
5x55
5x55
Lying Leg Curl
5x50
5x50Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by rain View PostWat is de reden dat je bij frontsquat het gewicht verlaagt ipv evt de reps?
Op mijn hypertrophy dagen wanneer ik hoger in herhalingen train varieer ik in de afbouw in gewicht of afbouw in reps.
Originally posted by wzoet View PostWelkom terug, succes! prima stats overgehouden.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment