Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is je vp ongeveer? 13-14?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Kan ik niet met zekerheid zeggen, ik gebruik altijd de tek-taille methode om te zien of mijn vet% stijgt of daalt en volgens die methode heb ik 12,5%
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
        Ongeveer 1m70 en een 70kg.
        Okay, je hebt er al best wel een V-shape inzitten volgens mij!
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Okay, je hebt er al best wel een V-shape inzitten volgens mij!
          Ja vind ik ook. Mooie rug
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Jammer dat ze teveel van de zijkant zijn, voorkant sta je te onzeker wat naar voor met je schouders waardoor je schouders niet goed tonen.
            Goeie borst maar schouders moeten veel ronder en triceps lopen achter, voor 70 kilo bij 1.70 niet verkeerd, maar ik zou echt die schouders en tris bij trekken, dan heb je echt een imposantere fysiek
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• ziet er goed uit man!

@robbie
              kun je uitleggen waarom mensen met de zelfde lengte, gewicht en vet% toch heel anders kunnen ogen. (vooral qua grote)
              begrijp dat nooit
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Smalle taille en wijde sleutelbeenderen, smalle gewrichtjes en daarbij volle spieren toont enorm anders dan blokkig en 20 kilo zwaarder
                Flex Wheeler is daar het perfecte voorbeeld, een perfecte structuur.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Smalle taille en wijde sleutelbeenderen, smalle gewrichtjes en daarbij volle spieren toont enorm anders dan blokkig en 20 kilo zwaarder
                  Vince Taylor heeft/had ook van die kleine gewrichten en volle spieren.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Ik schat Flex veel hoger in Flex was een freak wat dat betreft
                    Brian Buchanan had een belachelijke taille en zo zijn er meer die dat hebben maar Flex was echt extreem.

Comment

Smalle taille en wijde sleutelbeenderen, smalle gewrichtjes en daarbij volle spieren toont enorm anders dan blokkig en 20 kilo zwaarder
                      Ok, snap wat je bedoeld
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik schat Flex veel hoger in Flex was een freak wat dat betreft
                        Brian Buchanan had een belachelijke taille en zo zijn er meer die dat hebben maar Flex was echt extreem.
                        En dan is er nog Kevin Levrone.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Ook Levrone kan niet tegen de structuur van Flex op hahaha Flex was echt uniek, heb ook nooit meer iemand met zo'n spiervorm en structuur gezien, al was Levrone natuurlijk wel een legendarische bber, had van mij een Olympia mogen winnen

Comment

Jammer dat ze teveel van de zijkant zijn, voorkant sta je te onzeker wat naar voor met je schouders waardoor je schouders niet goed tonen.
                            Goeie borst maar schouders moeten veel ronder en triceps lopen achter, voor 70 kilo bij 1.70 niet verkeerd, maar ik zou echt die schouders en tris bij trekken, dan heb je echt een imposantere fysiek
                            Ja ik sta niet echt recht voor de camera, fotos zijn gemaakt met autotimer dus ben gewoon relaxt voor die lens gaan staan.

Oke, op termijn ga ik dan wat meer nadruk leggen op mijn schouders en triceps. Binnen 2 weken heb ik de 9 weken van dit schema rond en breng ik er wat aanpassingen in. Schouders hebben bij mij van in het begin al wat achter gelopen of toch minder progressie in gemaakt dan de rest.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Week 7
                              Power UB

BP
                              5x40
                              5x55
                              5x70
                              5x80
                              5x90

Pendlays
                              5x50
                              5x60
                              5x70
                              5x80
                              5x82,5

OHP
                              5x20
                              5x30
                              5x40
                              5x50
                              5x52,5

Chins, deadhang
                              5x26
                              5x26
                              wordt aardig moeilijk

CB Hammer Curls
                              5x34
                              5x34

CGBP
                              5x80
                              5x82,5

Comment

• Week 7
                                Power LB

SQ
                                2x5x40
                                2x5x55
                                2x5x72,5
                                5x90
                                5x105

Front SQ
                                5x70
                                5x72,5
                                5x72,5

Rack Pulls
                                5x100
                                5x120
                                5x130
                                5x130
                                5x140

Smith Calf Raises
                                5x115
                                5x115
                                5x120
                                Last edited by Wasofski; 29-01-2013, 21:02.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X