Leuke log om te lezen. Vanaf pagina 22 ga je lager in reps zitten en zie je dat je sprongen maakt. Verder een goed no nonsense schema. Zou top zijn als je wat vaker post.
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Originally posted by Aldo Raine View PostLeuke log om te lezen. Vanaf pagina 22 ga je lager in reps zitten en zie je dat je sprongen maakt. Verder een goed no nonsense schema. Zou top zijn als je wat vaker post.
Originally posted by talalelh15 View PostHeey man, met mij gaat het goed hoor. Ik ben gewoon net als jij lekker aan het trainen. Soms kriebelen wedstrijden wel af en toe, maar voorlopig nog niet. En dan zal ik een mooiboy wedstrijd doen en niet zozeer bodybuilding.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
training van gisteren
Week 1 Hypertrophy Chest-Delts
Incline BP
10x50
10x60
7x70
6x72,5
DB Press
10x30
10x30
7x30
Pec Dec
10x50
10x45
10x40
OHP
8x47,5
8x47,5
8x47,5
hierop ga ik proberen -10kg te nemen dan op de 3x5 van de power dag
Side Raise (Full Rom)
12x8
10x8
8x8
Bent-Over Side Raise
10x10
10x10
10x10
Als ik zware supersets doe op de anterior deltoids krijg ik altijd last van mijn schouder, momenteel is dit nog wel doenbaar maar het is voor mij wel een zware combo Inc BP, OHP, Side Raise. We zien wel wat het de komenden weken geeft en of er aanpassing nodig is.
Vandaag begin ik op de 10x3 DL, ik denk eraan te starten op 150 en dan moet ik eindigen binnen 7 weken op 180, wordt lekker zwaar.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View Post
Als ik zware supersets doe op de anterior deltoids krijg ik altijd last van mijn schouder, momenteel is dit nog wel doenbaar maar het is voor mij wel een zware combo Inc BP, OHP, Side Raise. We zien wel wat het de komenden weken geeft en of er aanpassing nodig is.
Pec deck machines zorgen voor enorme druk op het schoudergewricht en de rotator cuff (rotatorenmanchet: Rotatorenmanchet - Wikipedia) waardoor blessures veroorzaakt kunnen worden. Dat gebeurt vaak en je geeft al aan dat je nu last hebt. Dan kan ik je alvast vertellen dat die pec deck het alleem maar erger kan maken.
Daar komt nog bij dat de oefening niet zoveel doet voor de ontwikkeling van de borstspieren vergeleken met de presses. De beperkende factor is namelijk de hoeveelheid gewicht die je met goede vorm kunt hanteren.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk zou die pec deck er gelijk uit halen als ik jou was. Die wordt niet voor niets "pec wreck" of "shoulder wreck" genoemd.
Pec deck machines zorgen voor enorme druk op het schoudergewricht en de rotator cuff (rotatorenmanchet: Rotatorenmanchet - Wikipedia) waardoor blessures veroorzaakt kunnen worden. Dat gebeurt vaak en je geeft al aan dat je nu last hebt. Dan kan ik je alvast vertellen dat die pec deck het alleem maar erger kan maken.
Daar komt nog bij dat de oefening niet zoveel doet voor de ontwikkeling van de borstspieren vergeleken met de presses. De beperkende factor is namelijk de hoeveelheid gewicht die je met goede vorm kunt hanteren.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week 1 Hypertrophy Back
Sumo deadlift
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
Cable Row
11x80
12x70
10x70
12x60
Lat-Pulldown
8x80
12x70
8x70Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
In mijn optiek is het handiger om die 3 sets pec decks te vervangen door facepulls voor de algemene balans in je schouders. Gezondheid is belangrijker.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Toch nog andere biceps oefeningen gekozen, hier is de training van vanavond
Week 1 Hypertrophy Arms-Calves
DB Hammer Curl
10x20
10x24
10x28
10x28
10x28
DB Scott Curl
10x14
10x16
20x12
Dips (op machine)
10xBW-20
10xBW-20
10xBW-20
10xBW-20
10xBW-20
Overhead Cable Extensions
20x20
20x22,5
12x25
Calf Raises
Super-100reps-dropset
Ik zal zo ook nog even pic van gisteren plaatsen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment