Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leuke log om te lezen. Vanaf pagina 22 ga je lager in reps zitten en zie je dat je sprongen maakt. Verder een goed no nonsense schema. Zou top zijn als je wat vaker post.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Heey man, met mij gaat het goed hoor. Ik ben gewoon net als jij lekker aan het trainen. Soms kriebelen wedstrijden wel af en toe, maar voorlopig nog niet. En dan zal ik een mooiboy wedstrijd doen en niet zozeer bodybuilding.

Comment

• Flinke stats heb je. Ik volg!
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
          Leuke log om te lezen. Vanaf pagina 22 ga je lager in reps zitten en zie je dat je sprongen maakt. Verder een goed no nonsense schema. Zou top zijn als je wat vaker post.
          Ja na een tijdje ben ik wat meer kracht gericht gaan trainen en dit vind ik iets leuker ook. Ik ga proberen wat vaker te posten, ook op de rest van het forum.

Originally posted by talalelh15 View Post
          Heey man, met mij gaat het goed hoor. Ik ben gewoon net als jij lekker aan het trainen. Soms kriebelen wedstrijden wel af en toe, maar voorlopig nog niet. En dan zal ik een mooiboy wedstrijd doen en niet zozeer bodybuilding.
          Ah goed om te horen, voor wedstrijden heb je nog wel tijd.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Deze volg ik ook Ben nu wel benieuwd naar je fysiek. Goede krachtstatts ook
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• training van gisteren

Week 1 Hypertrophy Chest-Delts

Incline BP
              10x50
              10x60
              7x70
              6x72,5

DB Press
              10x30
              10x30
              7x30

Pec Dec
              10x50
              10x45
              10x40

OHP
              8x47,5
              8x47,5
              8x47,5
              hierop ga ik proberen -10kg te nemen dan op de 3x5 van de power dag

Side Raise (Full Rom)
              12x8
              10x8
              8x8

Bent-Over Side Raise
              10x10
              10x10
              10x10

Als ik zware supersets doe op de anterior deltoids krijg ik altijd last van mijn schouder, momenteel is dit nog wel doenbaar maar het is voor mij wel een zware combo Inc BP, OHP, Side Raise. We zien wel wat het de komenden weken geeft en of er aanpassing nodig is.

Vandaag begin ik op de 10x3 DL, ik denk eraan te starten op 150 en dan moet ik eindigen binnen 7 weken op 180, wordt lekker zwaar.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Sterkte en succes alvast met deadlift !

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post

Als ik zware supersets doe op de anterior deltoids krijg ik altijd last van mijn schouder, momenteel is dit nog wel doenbaar maar het is voor mij wel een zware combo Inc BP, OHP, Side Raise. We zien wel wat het de komenden weken geeft en of er aanpassing nodig is.
                  Ik zou die pec deck er gelijk uit halen als ik jou was. Die wordt niet voor niets "pec wreck" of "shoulder wreck" genoemd.

Pec deck machines zorgen voor enorme druk op het schoudergewricht en de rotator cuff (rotatorenmanchet: Rotatorenmanchet - Wikipedia) waardoor blessures veroorzaakt kunnen worden. Dat gebeurt vaak en je geeft al aan dat je nu last hebt. Dan kan ik je alvast vertellen dat die pec deck het alleem maar erger kan maken.

Daar komt nog bij dat de oefening niet zoveel doet voor de ontwikkeling van de borstspieren vergeleken met de presses. De beperkende factor is namelijk de hoeveelheid gewicht die je met goede vorm kunt hanteren.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Ik zou die pec deck er gelijk uit halen als ik jou was. Die wordt niet voor niets "pec wreck" of "shoulder wreck" genoemd.

Pec deck machines zorgen voor enorme druk op het schoudergewricht en de rotator cuff (rotatorenmanchet: Rotatorenmanchet - Wikipedia) waardoor blessures veroorzaakt kunnen worden. Dat gebeurt vaak en je geeft al aan dat je nu last hebt. Dan kan ik je alvast vertellen dat die pec deck het alleem maar erger kan maken.

Daar komt nog bij dat de oefening niet zoveel doet voor de ontwikkeling van de borstspieren vergeleken met de presses. De beperkende factor is namelijk de hoeveelheid gewicht die je met goede vorm kunt hanteren.
                    Hmm intressant. Dan ga ik denk ik gwn over op 6 sets DB press of cable/DB flyes invoegen.

Comment

• Week 1 Hypertrophy Back

Sumo deadlift
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150
                      3x150

Cable Row
                      11x80
                      12x70
                      10x70
                      12x60

Lat-Pulldown
                      8x80
                      12x70
                      8x70

Comment

• In mijn optiek is het handiger om die 3 sets pec decks te vervangen door facepulls voor de algemene balans in je schouders. Gezondheid is belangrijker.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Toch nog andere biceps oefeningen gekozen, hier is de training van vanavond

Week 1 Hypertrophy Arms-Calves

DB Hammer Curl
                          10x20
                          10x24
                          10x28
                          10x28
                          10x28

DB Scott Curl
                          10x14
                          10x16
                          20x12

Dips (op machine)
                          10xBW-20
                          10xBW-20
                          10xBW-20
                          10xBW-20
                          10xBW-20

Overhead Cable Extensions
                          20x20
                          20x22,5
                          12x25

Calf Raises
                          Super-100reps-dropset

Ik zal zo ook nog even pic van gisteren plaatsen.

Comment

• Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Zo net fysiek heb je man. Welk VP zit je nu op of ongeveer met welk gewicht. Sorry als het al gepost is dan heb ik dat even gemist

Comment

• Biceps/triceps kun je ook als superset doen als je in tijdnood zit.

Net fysiek nog steeds.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X