Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb deze, en dan de zwarte die is het hardst. Gewoon klein formaat anders kan je um niet echt meenemen naar de gym.
ding kostte 45 dollar, is iets van 34 euro dacht ik. alleen beetje jammer dat ik van de postbode nog 20 euro invoerkosten moest betalen omdat hij uit de vs kwam dus uiteindelijk ongeveer 55 euro kwijt.
ik heb deze, en dan de zwarte die is het hardst. Gewoon klein formaat anders kan je um niet echt meenemen naar de gym.
ding kostte 45 dollar, is iets van 34 euro dacht ik. alleen beetje jammer dat ik van de postbode nog 20 euro invoerkosten moest betalen omdat hij uit de vs kwam dus uiteindelijk ongeveer 55 euro kwijt.
Ja mooi kut man, heb dezelfde gezien voor 22 euro vanuit engeland... 27 euro totaal.
Morgen ga ik miss nog een uurtje cardio doen. heb nogal last van mijn scheenbenen weet niet of het van mijn nieuwe steunzolen komt of door de hiit, maar deze week ff geen hiit iig.
zit te denken om ook nog wat van dit filmpje te gaan doen voor mijn heupen wat 'opener' te maken.
Training fb3
weer 20min warming up gedaan, nu iets anders gerolt dan vorige keer. moet het nog een beetje aanleren hoe ik precies moet rollen, maar voelde goed.
squat
3x10x85kg --> easy ondanks dat ik vermoeid ben doordat ik ontzettend vastzittende hoest heb
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment